Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
ik hoorde ook zoiets half, ex??? van wiequote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef Skyx het volgende:
Wat zei Demi nou, ik kan het weten want ben zijn ex?
Ja, als in ex-gestalktequote:Op maandag 3 februari 2025 20:29 schreef Skyx het volgende:
Wat zei Demi nou, ik kan het weten want ben zijn ex?
Denk ook dat ze dat zo bedoeldequote:
Heel goed scenario, dat Febo dat kutfietsje in resereve heeft gehouden voor noodgevallenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
Nou morgen fietst Esje even 250 punten erbij en kunnen ze bovenaan staan
Manon lijkt me geen aardige meid en dan zeg ik het voorzichtig. Maar dat is dan wel weer leuk voor de kijkers.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:27 schreef freaky40 het volgende:
Dat wordt vechten om Manon tussen El Che en Delano, topshow. Robert eindelijk punten gepakt en de haaien in de min geknald. Fleuris gefaald met een opdracht, geweldige aflevering dus wederom. Die Emma kan niets, dat is wel duidelijk. Als een bang hertje liet ze Robert zijn gang gaan en profiteerde enkel van zijn fouten zowat.
Die Manon trouwens begint wel steeds meer in zichzelf te geloven, wat een 'air' heeft dat kind.
Geen idee of dat scenario is, wat we wel weten dat die gast tien rondjes door de loods kan met drie dagen oefenen . En Demi heeft n.b. ooit zo'n ding gehad.Zou wel grappig zijn dan is Floris weer even weg van plek één.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heel goed scenario, dat Febo dat kutfietsje in resereve heeft gehouden voor noodgevallen![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ie meteen op zijn kaak flikkert.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:36 schreef Soury het volgende:
Nou morgen fietst Esje even 250 punten erbij en kunnen ze bovenaan staan
Nou nouquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:36 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie meteen op zijn kaak flikkert.
Zijn kaak dat wel hebben, nog nooit gebruikt voor kauwen.
Geen wonder dat die akelige stalker altijd honger heeft, hij proeft niets.
Zoals hij ook aan tafel zit. Een normaal mens zit rechtop en brengt de vork naar zijn mond.
Elsje zit krom zodat zijn mond bijna op zijn bord zit. Kan ie sneller schuiven schuiven schuiven.
Wat heeft Kelly dan gedaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:47 schreef Majoraan het volgende:
Ik hoop dat sekteleider Robert Kelly snel op haar plaats zet. Dat lijkt me karma 2.0
Kelly sneerde naar Charissa, waar ze zogenaamd zo van houdt, dat het bondje van Floris een sekte was.quote:
Sinds wanneer houdt Kelly van Charissa, of heb ik wat gemist.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:47 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kelly sneerde naar Charissa, waar ze zogenaamd zo van houdt, dat het bondje van Floris een sekte was.
En nu met uberstormfuhrer Robert in een deuk liggen dat de door hun gemanipuleerde Charissa ooit een spel
opeist dat ze volgens hen sowieso verliest. Hahaha, wat een lol. Maar wat kan Kelly zelf dan.. #team Charissa.
Ongeveer net voor ze mochten kiezen wie de de afgelopen finale mocht spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds wanneer houdt Kelly van Charissa, of heb ik wat gemist.
Dan had mikali er nog ingezetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
Die zoveelste vage aankondiging van Brian dattie weggaat, met nog ruim 3 weken te gaan voor hem, dat nut ontgaat me waarom dat zonodig moest bij de start van de nieuwe Cyclus.. had gelijk vertrokken met Sylviaatje en Moriaatje. dan hadden we gelijk wat meer vers vlees in huis
Ze moeten allemaal een keer weg.. maar gá dan en niet nog eerst er weken over mekkerenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:21 schreef BinkieOpBankie het volgende:
[..]
Dan had mikali er nog ingezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier van vanavond
Wat een enorme helden![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:14 schreef greysbones het volgende:
Ik ben geen lid van deze groepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tipje van de sluier van vanavond
Wat een enorme helden![]()
Ja das wel beetje balen van die FB groepenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben geen lid van deze groep
Vreselijk kan daar niet tegen als iemand aan me zitquote:
Ja erg hè, volwassen kerel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Ik zie een muis
Waar
Daar onder de bank
Stelletje angsthazen
Robert op tafel![]()
Ja die dacht Jorrit makkelijk te winnen , vloog er zo uit…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef Skyx het volgende:
Die opdracht is al eens geweest toch met die vaas?
Haha moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:52 schreef King_Merc het volgende:
Jorrit zal wel Ptsd krijgen als ie dit nu ziet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |