Ik wil je niet pushen maar @cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik weet al dat als ik om beide geslachten ga vragen ik een man krijg. Of als ik zeg "maakt niet uit" ze me met die ene transgender koppelen van het stapeltje mafkezen.
Tenzij die Rikkie Kolle nog een keer meedoet, dan accepteer ik het wel.
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil je niet pushen maar @:cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.
Als het kon zonder op tv te komen zou ik het doen. Anders gaat die van slachtofferhulp het nog erg druk krijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil je niet pushen maar @:cherrycoke wil graag met iemand praten die ook deze experience deelt.
Nou dat vind ik een tikje overdrevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen ja
Ahjo valt reuze mee, na een week is iedereen het vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het kon zonder op tv te komen zou ik het doen. Anders gaat die van slachtofferhulp het nog erg druk krijgen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik kreeg er ook een van het stapeltje mafkezen ja
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity komt nu de etalaaaasje meten
Minder zelfs…quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
Net zoveel borst als toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef RipCity het volgende:
Net zoveel borst als toen ze geboren werd
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
@:ripcity komt nu de etalaaaasje meten
was het zeker, maar een match was het zeker niet. zeker toen ze helemaal hysterisch werd toen ze terug kwam van de wcquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een tikje overdreven
Lijntje gesnoven?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
was het zeker, maar een match was het zeker niet. zeker toen ze helemaal hysterisch werd oen ze terug kwam van de wc
Ja ik beoordeel elke dag de cupmaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |