Ja maar doe het eens als groep, in de groep. Als er 1 begint valt de rest (hoop ik) wel bij. In die 1 op 1 gesprekken heeft ie de ruimte om tegen te sputteren. Confronteer hem eens als groep...quote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende: [..] Is ook zinloos. Jeff ontkent alles, ligt nooit aan hem, altijd aan anderen.
Eva gooide balletje opquote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doe het eens als groep, in de groep. Als er 1 begint valt de rest (hoop ik) wel bij. In die 1 op 1 gesprekken heeft ie de ruimte om tegen te sputteren. Confronteer hem eens als groep...
Moet ie zich niet verzekeren .. kijken hoe goed dat gaat.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Verzekeringsmaatschappijen in Nederland Oplichters aldus Wicky
Ja dat zou na het eten…Ik zit nog steeds te wachtenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doe het eens als groep, in de groep. Als er 1 begint valt de rest (hoop ik) wel bij. In die 1 op 1 gesprekken heeft ie de ruimte om tegen te sputteren. Confronteer hem eens als groep...
Oh waren ze dat van plan?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat zou na het eten…Ik zit nog steeds te wachten
Een management hebben, dat is duur.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu kan goed sparen wil nu een auto halen alleen de verzekering is wel duur twijfelt dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan vallen Jolien en Mattheus hem bij. Kenau vast ook. Nutteloos.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk dat ze daarom ook daar is, beetje afleren misschienquote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice heeft 3 inkomens
T-shirts
Thuisverpleging
Ziekenhuis
Wil later niet veel werken
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 1800 uur staat online, de link svp. niet op FB delen ...
Thanx! Ik heb geen social mediaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wimpers en wenkbrauwen eraf, je ziet een bolle baby.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de davids zijn ook al vertrokken
Ze hebben wel afgesproken wie wanneer zou gaanquote:Op maandag 3 februari 2025 20:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben even aan het terug luisteren, het lijkt of de warme douche momenten zijn gepland,
in de ochtend en in de middag en dat de bewoners weten wanneer ze aan de beurt zijn denk ik ....
vera-_---_-quote:Op maandag 3 februari 2025 20:17 schreef zodeju het volgende:
Kan niks verkeerds merken aan Vera, maar moet haar niet.....vindt haar oud een wijfie
Weinigquote:Op maandag 3 februari 2025 20:21 schreef basicsaint het volgende:
Mijn top 3 irritatielijst bestaat nu alleen nog maar uit Jeffrey en Keanu. De rest geef ik nog een kans.
Ja, maar het lijkt of ze al van te voren weten wanneer die momenten zijn bedoelde ik ....quote:Op maandag 3 februari 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben wel afgesproken wie wanneer zou gaan
quote:Op maandag 3 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Morgen een nieuwe ronde met nieuwe kansen
Ik kom niet eens aan een top 3 favorieten lijst?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:21 schreef basicsaint het volgende:
Mijn top 3 irritatielijst bestaat nu alleen nog maar uit Jeffrey en Keanu. De rest geef ik nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |