-----------------------------quote:Kamerlid Lilian Helder (BBB) stapt op
Tweede Kamerlid Lilian Helder van de BoerBurgerBeweging (BBB) geeft haar zetel op. Dat zei ze tijdens een debat van de commissie Justitie en Veiligheid.
"Er komt voor mij binnenkort een einde aan, want dit is vrijwel zeker mijn laatste debat", zegt Helder. "Ik ga afscheid nemen zodra duidelijk is wie de zetel inneemt."
BBB-leider Caroline van der Plas zegt in een eerste reactie van niets te weten.
Van PVV naar BBB
Helder zat eerst in de Tweede Kamer voor de PVV. In 2023 zei ze "om persoonlijke en inhoudelijke redenen" zich niet meer verkiesbaar te stellen voor de partij van Geert Wilders.
Uiteindelijk kwam ze op de lijst van de BoerBurgerBeweging (BBB) en kwam ze wederom in de Tweede Kamer.
https://nos.nl/artikel/25(...)-helder-bbb-stapt-op
Duidelijk. Lilian is helder.quote:Er komt voor mij binnenkort een einde aan, want dit is vrijwel zeker mijn laatste debat",
van der Plas weet niet van Helder.quote:BBB-leider Caroline van der Plas zegt in een eerste reactie van niets te weten.
Ik las het ook hier op fok.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:03 schreef RichardHammond het volgende:
En Van der Plas weet van niks, gaat lekker daar.
Toch wel vreemd om je binnenkort oud collega's niet zelf even te informeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef Tjoent het volgende:
Nou ja, toen ze destijds overstapte van de PVV naar de BBB wist Geert Wilders ook van niks. Dus waarschijnlijk communiceert Lilian zelf niet zo helder.
Hmmm, mij had ze gisteren wel even gebeld om het door te geven.quote:
Is ook geen Helder licht.quote:
Ik wou net zeggen, dit heldere licht is hier de rode draad.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:15 schreef Tjoent het volgende:
Nou ja, toen ze destijds overstapte van de PVV naar de BBB wist Geert Wilders ook van niks. Dus waarschijnlijk communiceert Lilian zelf niet zo helder.
Kwestie van een wat groot ego'tje icm eigendunk.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef Hexagon het volgende:
Onoverbrugbare meningsverschillen
https://www.nu.nl/politie(...)et-op-de-hoogte.html
Ben benieuwd naar nog meer roddel en achterklap.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |