Ik heb het toch ook over alcohol, niet waar het in zit.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gaat om het woord puur, vlegel
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En diabetes 2 is dan als het slot verroest is?
Caafsoep maken dan maar, voor de broccolivitamientjesquote:Op maandag 3 februari 2025 14:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het grootste deel is al naar de caafs gegaan
Fuuu, ben je dan ook altijd bang dat de rest net zo is?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er gister eentje die niet goed was
Maar nu net wel in de zon gewandeldquote:Op maandag 3 februari 2025 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook echt een witte vlek bij mij en @:essnhills
M'n oma kwam uit een gezin met 9 kinderen en volgens mij hadden er vijf ofzo type 1.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dit is 2, maar als die receptors lang genoeg verstopt zijn dan raken ze kapot ja
![]()
Bij type 1 is er uberhaupt geen insuline
De tweede heb ik heel voorzichtig geproefd.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuuu, ben je dan ook altijd bang dat de rest net zo is?![]()
Ik had van de week een sinaasappel die super waterig is. Dat klinkt niet zo vies maar dat vind ik echt ranzig
Maar dat deed ik dus wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mate kan dat toch best. Zo'n hele fles elke dag gaat misschien wat ver.
niet verbrand?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu net wel in de zon gewandeld
En voor de meetmeetmeet?quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me wel vast aanmelden voor de mailinglist van de meetmeet.
Ik tik wel een pak ijsthee of cola light weg op een dag dat ik geen wijn drink hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mate kan dat toch best. Zo'n hele fles elke dag gaat misschien wat ver.
quote:Op maandag 3 februari 2025 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oma kwam uit een gezin met 9 kinderen ofzo, en volgens mij hadden er vijf ofzo type 1.
Ik drink water met siroopquote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik tik wel een pak ijsthee of cola light weg op een dag dat ik geen wijn drink hoor
Ik wilde die meme plaatsen met zo'n raar tongetje maar kwam allemaal andere gekke meme's met tongen tegen, heb het maar snel weggekliktquote:Op maandag 3 februari 2025 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tweede heb ik heel voorzichtig geproefd.
ik doe mee, dit gaat niet goedquote:
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil me wel vast aanmelden voor de mailinglist van de meetmeet.
Gewoon via WhatsApp bestellenquote:Op maandag 3 februari 2025 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Binnen een jaar zal Ozempic ook gewoon via criminele bendes verkrijgbaar zijn.
De Amerikaanse snelwegen waren tot nu toe het duurste bouwproject ooit van de mensheid, ga maar aan de kant voor Ozempic.
Ok. Even overschakelen op kommer en kwel jongensquote:Op maandag 3 februari 2025 14:25 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik haal de 5 minuten niet eens. Nu echt even wat doen.
Geen leuke gesprekken hebben aub.
Dagcrčme met spfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |