SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hey Greysquote:quote:Mispoes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Want?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een originele TTWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
O, nu wel. ik zag de tekst :coffee: ipv het icoontje van een heerlijke kop koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Maakt niet uit, de TT is echt top.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, nu wel. ik zag de tekst :coffee: ipv het icoontje van een heerlijke kop koffie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot to the rescuequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Prijzen voor boodschappen rijzen in januari de pan uit: 7 procent duurder
https://www.rtl.nl/nieuws(...)odschappen-7-procentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zat gister een podcast te luisteren en daar in zei een van de hosts dat auto's letterlijk 2x zo duur zijn geworden sinds 2004. Man man manquote:Op maandag 3 februari 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)odschappen-7-procentAlles word duurder, maar de salarissen groeien amper mee.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Die hele loonsverhoging maakt alles alleen maar duurderquote:Op maandag 3 februari 2025 12:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zat gister een podcast te luisteren en daar in zei een van de hosts dat auto's letterlijk 2x zo duur zijn geworden sinds 2004. Man man manAlles word duurder, maar de salarissen groeien amper mee.
Je krijgt er een beetje bij maar de prijzen stijgen daardoor weer hardenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
loonsverhoging heeft amper effect op de prijzenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hele loonsverhoging maakt alles alleen maar duurder
Je krijgt er een beetje bij maar de prijzen stijgen daardoor weer harden
het zijn puur de supermarkten die de prijzen omhoogdrukken
meer marge meer winstThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De inflatie gaat nog veel hoger worden dankzij trumpieboyquote:Op maandag 3 februari 2025 12:52 schreef Dotteke het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)odschappen-7-procent![]()
Compenseren voor de graaiflatiequote:Op maandag 3 februari 2025 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die hele loonsverhoging maakt alles alleen maar duurder
Je krijgt er een beetje bij maar de prijzen stijgen daardoor weer harden![]()
Echt hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 12:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De inflatie gaat nog veel hoger worden dankzij trumpieboy![]()
Al die import- en exportfheffingen....quote:Op maandag 3 februari 2025 12:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De inflatie gaat nog veel hoger worden dankzij trumpieboy
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Snel een blok vormen met Canada en Bricsquote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Al die import- en exportfheffingen....![]()
![]()
Maar een bolk is nog gratis.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De EU gaat maatregelen nemen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Snel een blok vormen met Canada en BricsAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: