oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Continu lawaai is geen pretje. Fijn dat het rustig was!
Hier kwam de oudste terug van de ortho. Vorige keer was ik mee en zei de ortho dat er nog 1 afspraak nodig was, voordat de beugel er uit kon. Komt hij vandaag terug van die afspraak met de mededeling dat er nog een paar afspraken nodig zijn. Zucht. Hij hoopte zo zonder beugel op eindexamen reis te kunnen. Dus ik mag een heel hard gaan mopperen. Het antwoord was dat "de communicatie niet helemaal goed was gegaan". Uh de communicatie was helemaal niet goed.
Het staat wat mij betreft ook prima. Dus dit geintje gaat niet lang meer duren.
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgendequote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.
En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent,en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
Ow wauw, dat is wel een flink bedrag extra ineens!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
oh oh ortho wat een hekel heb ik aan die lui, hier ook communicatie van niks en laatst hebben ze gewoon zonder overleggen een extra set van invisalign en weer nieuwe mallen en fotos en weet ik veel gemaakt omdat ik niet aanwezig was bij de afspraak voor overleg, omdat ze vergeten waren te vertellen dat dit nodig was.
En ik had die kosten wel gemaakt hoor als ik er aanwezig was maar het is zo weer een extra 3k wat je kwijt bent,en dat vind ik een heel groot bedrag om niet even over te overleggen/bellen.
Zou inderdaad wel fijn zijn dan als de beugel er voor z’n 18e uit is. En zij hoeven dat niet te weten dat jullie het wel kunnen betalen. Er zullen zat jongeren zijn die vanaf 18 alles (of veel) zelf moeten betalen. En daarvoor is het helemaal veel geld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:22 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. De wachtlijst is een maand of 9, waarom verdienen aan dit kind. Begin gewoon met de volgende![]()
Hier vallen de extra kosten wel mee. 3k is wel erg veel om niet te overleggen![]()
Hier in ieder geval 1 afspraak extra, maar als ze het echt uitrekken dan kan hij ook voor zijn 18e niet naar de tandarts voor foto's en evt gaatjes vullen, waardoor hij daar zelf voor moet betalen ipv dat het onder de jeugdvergoeding valt. We kunnen het missen, maar wel even de moeite om over te gaan heksen
Mooi klusje voor vandaag danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zooo, 3k extra, zonder overleg![]()
Bij dochter hebben ze toen haar tanden geslepenzonder overleg.
Ik was er wel, alleen had zoon het op een gillen gezet in zn maxicosien stond ik buiten met hem. Ze kwam redelijk in shock naar buiten want ze zouden alleen de beugel verwijderen.
Ennuh, moet de ortho nog bellen voor zoon
Oefquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschapquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Ynske het volgende:
Boh, zondag op de hap gezeten ivm zo ontzettend veel pijn in hoofd en ogen door die stomme griep. Een of andere neusspray meegekregen.
Nu weer bij de dokter omdat t niet te doen is. Er staat zoveel stuk op mn gezicht.
Vingerprik 97 ontstekingswaarden op de 100. Toch maar een antibioticum erbij.
Hoop zo dat ik me snel wat beter ga voelen
Dank je. Laten we hopen dat t snel werktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai, dat doet zoveel pijn! Vorig jaar heb ik dat ook gehad, gelukkig hielp de AB heel snel. Binnen 24 uur echt verlichting. Beterschap.
Vaak merk je binnen een dag of 2 echt wel verschil als het een bacteriële infectie is, ik duim voor je dat je snel weer de goede kant op gaatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je. Laten we hopen dat t snel werkt
Yup, ik word er mee overladen. Keer op keer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Geen last van.
Ik krijg nu wel overal alleen maar post over Billie Eilish die door Beyonce van haar Grammy's beroofd is![]()
Ik gooi hem dan altijd zsm uit in de hoop dat dat signaal wel door komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat je de laatste tijd amper meer normaal door je Facebook kan scrollen zonder dat 95% reclame/suggestie junk is?
Ik kan geen 5 tellen op een post blijven hangen (niet eens aangeklikt), of ik word daarna dood gegooid met allerlei gerelateerde rotzooi?
Pagina na pagina, post na post.![]()
Ik zie amper meer datgene wat ik wel bewust volg en dat is echt niet veel.
Ik blok, verwijder, klik weg maar er poppen er zo 20 nieuwe op.
Gekmakend en tijdrovend.
Dat ook inderdaad. Vooral showbusiness nieuws over allerlei celebs.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:05 schreef BE het volgende:
[..]
Ik gooi hem dan altijd zsm uit in de hoop dat dat signaal wel door komt.Maar er is geen doorkomen aan idd.
En allerlei suggestief clickbaitnieuws uit regio's ver weg wat echt totaal niet interessant is.
En dit zie ik nu dus voor me hequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:56 schreef oh-oh het volgende:
Oef beterschap @:Ynske !
Blij dat ze geen hondenbeugels doen , dan was ik failliet
Spalkjes waren er toen niet en mijn tanden staan nog prima. Dochter heeft er wél eentje en laat die ook vastzetten als ie losgaat.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef Hupje het volgende:
Ik heb ook nog steeds zo'n spalkje achter mijn tanden, wat ik braaf laat vastzetten als het los is, want na een paar dagen gaan mijn tanden alweer aan de wandel...
Heb jij dan ook dat je ineens pagina's volgt die je niet hebt aangeklikt zelf?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat je de laatste tijd amper meer normaal door je Facebook kan scrollen zonder dat 95% reclame/suggestie junk is?
Ik kan geen 5 tellen op een post blijven hangen (niet eens aangeklikt), of ik word daarna dood gegooid met allerlei gerelateerde rotzooi?
Pagina na pagina, post na post.![]()
Ik zie amper meer datgene wat ik wel bewust volg en dat is echt niet veel.
Ik blok, verwijder, klik weg maar er poppen er zo 20 nieuwe op.
Gekmakend en tijdrovend.
Ik verwacht met de andere 2 een taalbarrière gezien schrijfstijl...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh kak van je oude keuken Nijna. Snappen mensen het niet dat als er een datum bijstaat, het die datum is? Echt, achterlijkheid ten top.
Hoop ik dat één van de twee anderen het wél begrijpenSucces!
Ik overweeg met enige regelmaat om dat hele facebook maar te verwijderen.quote:Yay, ik heb geen feestboek dus ook geen kutreclamejunkshit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, hoi, ben ik weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Qua klachten valt het me nog mee. Alleen ik en oudste raken het niet goed kwijt. Man was 2 dagen goed ziek, jongste was gisteren 1 dag thuis met iets hoofdpijn (en vleugje gezellig thuis willen zijn). Maar oudste heeft 6 dagen duf rond gelopen en mijn systeem start ook nog niet helemaal lekker op. Maar ik hoef vandaag en morgen ook niet veel, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Sterkte met de laatste grieploodjes @:Deepfreeze
Las gister dat het de hevigste griepgolf in jaren is...
Dan vallen de klachten opzich best mee. Griep blijft gewoon kut, zeker als het blijft hangen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:06 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Qua klachten valt het me nog mee. Alleen ik en oudste raken het niet goed kwijt. Man was 2 dagen goed ziek, jongste was gisteren 1 dag thuis met iets hoofdpijn (en vleugje gezellig thuis willen zijn). Maar oudste heeft 6 dagen duf rond gelopen en mijn systeem start ook nog niet helemaal lekker op. Maar ik hoef vandaag en morgen ook niet veel, dus dat scheelt.
Hij gebruikt een tv als computer monitor? B wil heel graag een computer voor coderen, gamen, foto's bewerken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:39 schreef Deepfreeze het volgende:
@:exode mijn oudste heeft een tv als computer monitor aan de muur hangen. Misschien kun je ook met 1 scherm toe voor gamen, casten en computeren?
Klopt. Hij codeert, gamet en is bezig met digitale foto/video bewerking.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:51 schreef exode het volgende:
[..]
Hij gebruikt een tv als computer monitor? B wil heel graag een computer voor coderen, gamen, foto's bewerken.
1 scherm voor alles zou wel fijn zijn ja.
Thanks! Weet je hoe hij de tv op de computer heeft aangesloten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:57 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Klopt. Hij codeert, gamet en is bezig met digitale foto/video bewerking.
Hij heeft er wel een 2e monitor naast staan, omdat het gewoon handig is als 2e scherm. Dan progt hij op het tv scherm en heeft hij op het 2e scherm een website/youtube open staan met tips/trucs.
In het begin gebruikte hij zijn tv-scherm ook wel om vanaf zijn bed youtube te casten, maar dat doet hij tegenwoordig minder. Hij is nu 17 en denk dat dat scherm er een jaar of 4 hangt. Dus het zal wel goed zijn. Hij wilde in ieder geval geen nieuw scherm toen we eentje goedkoop op de kop konden tikken.
Je vroeg het niet aan mij, maar wij doen dat op kantoor gewoon met een hdmi-kabel.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:17 schreef exode het volgende:
[..]
Thanks! Weet je hoe hij de tv op de computer heeft aangesloten?
Ik lees wel vaker dat een monitor als tv wordt gebruikt maar niet andersom.
Ik sluit de laptop, net als Tink, regelmatig aan op een van de tv's met een HDMI kabelquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:17 schreef exode het volgende:
[..]
Thanks! Weet je hoe hij de tv op de computer heeft aangesloten?
Ik lees wel vaker dat een monitor als tv wordt gebruikt maar niet andersom.
Nee geen Coax, die jongen gaat geen tv kijken zoals wij vroegerquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:02 schreef Ynske het volgende:
Ligt eraan hoe je tv wilt kijken via coax of niet? Wil je afstandsbediening kunnen gebruiken?
Ik neig naar tv
Coax, gebruiken mensen dat nog ja?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:02 schreef Ynske het volgende:
Ligt eraan hoe je tv wilt kijken via coax of niet? Wil je afstandsbediening kunnen gebruiken?
Ik neig naar tv
Natuurlijk!quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Coax, gebruiken mensen dat nog ja?
Glasvezel for the win :-Dquote:Op donderdag 6 februari 2025 14:48 schreef exode het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Anders had ik geen baan meer
Wij zitten in de woonkamer ook op Coax met een Mediabox Next, bewust geen mini. Het is stabieler in ons geval dan wifi of ethernet.
Ja hoor. Op 3 tv's hier coax (waarvan 1 ook een next heeft). Woonkamer alleen next.quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Coax, gebruiken mensen dat nog ja?
Mijn ervaring met marktplaats is dat je als mensen slecht of erg onduidelijk reageren je beter met iemand anders verder kunt gaan (als je een back-up hebt). Net als mensen die duidelijk de advertentie niet goed lezen, daar reageer ik vaak niet eens meer op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 17:51 schreef Nijna het volgende:
Ik heb de keuken op marktplaats staan. En was nu met iemand in gesprek die gewoon mijn vraag niet begrijpt.
Ik weet niet goed wat ik er nu mee moet en heb de neiging om de volgende maar te antwoorden om te kijken of ik daarmee wel tot een afspraak kan komen.
Als ik vraag of hij hem er zelf uit komt halen en hij antwoord: 8 uhr... dan heb je gewoon mijn vraag niet begrepen.
Nu pas?!quote:Op donderdag 6 februari 2025 15:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bij ons zit de laptop van mijn vriend met hdmi kabel aan de tv aangesloten en zo internet hij met draadloos toetsenbord op bed via de tv.
En sinds kort een mini next ofzo van ziggo achter de tv .
Fijn dat de cardioloog je niet meer hoeft te zien oh-oh!
Wij zijn ook weer terug van het ziekenhuis, dit keer de cardioloog, ecg gemaakt. Er is iets niet helemaal goed, niks ernstigs. Binnenkort weer terug voor nog een test en bloedprikken. De gang daar is rete smal, paste maar net met de rolstoel!
Nog steeds in het gips dus, sinds 19 december!Botgroei wil maar niet lukken. Volgende week weer foto en gesprek chirurg. Gelukkig nu wel goede rolstoeltaxi gevonden en vergoeding is gelukt.
Zaterdag gaan we eindelijk op kraamvisite! Kleinkinderen ontmoeten voor het eerst!![]()
Vriend van ons wil ons brengen , de buurman heeft de voorstoel los gekregen en plat gevouwen mijn vriend dan achterin zien te krijgen en pootje zo laten rusten en met kussens inbouwen. Gaat een heel gedoe worden en lange rit van 3 uur heen en ook weer terug. Maar je moet er wat voor over hebben.
Ik kan de advertentie niet zien, maar ik denk dat ¤199 euro voor een nieuwe baby geen geld isquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:22 schreef Ynske het volgende:
Ik verbaas me soms ook over verkopen op facebook...
Zoals deze...
https://www.facebook.com/share/p/15dk89zQ43/
199 euro nieuw voor een baby?
Een bodywarmer voor een baby 0-3 mnd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ik kan de advertentie niet zien, maar ik denk dat ¤199 euro voor een nieuwe baby geen geld is![]()
Ik denk dat ik tijdens mn zwangerschap veel meer uitgegeven heb
Ik vind het wel een bonus als de baby nog niet is gedragenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Een bodywarmer voor een baby 0-3 mnd.
Nieuwprijs 199 euro niet gedragen vragen er 100 euro voor
Het stukje bodywarmer zag ik er dus niet bijquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:03 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Ynske voel je je inmiddels al iets beter? Hoop het voor je!!
Ah wat fijn! Van ondraaglijk naar dragelijk is al een enorme stap. Hopelijk snel van daar naar weer helemaal beter!quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
De vreselijke hoofdpijn door de druk is weg, merk met volgen dat ik wat opknap, gelukkig. Ben er nog niet maar dit is dragelijk en dat was het van de week totaal niet
Ik vraag me bij dat soort dingen ook altijd af wat die verkopers nou denken. De mensen die zoveel geld voor zoiets over hebben kijken niet op Facebook marktplaats (of welk 2e hands verkooppunt dan ook), die kopen het dan liever voor ¤100 meer nieuw.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb maar op de volgende gereageerd, als deze ook weer gebrekkig nederlands spreekt dan heb ik er nog 1...quote:Op donderdag 6 februari 2025 18:36 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Mijn ervaring met marktplaats is dat je als mensen slecht of erg onduidelijk reageren je beter met iemand anders verder kunt gaan (als je een back-up hebt). Net als mensen die duidelijk de advertentie niet goed lezen, daar reageer ik vaak niet eens meer op.
Ik (ver)koop overigens regelmatig op marktplaats, maar dus wel selectief. En elektronica is gegarandeerd gedoe.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:07 schreef exode het volgende:
Wij hebben een Ikea Ivar kast met uitklapbaar bureau erop staan. Ik word helemaal tureluurs van alle reacties. Ik kan inmiddels uit 20 mensen kiezen die hem allemaal zo snel mogelijk willen ophalen.
Ik hoopte er 100 Euro voor te krijgen, inmiddels gaan we al richting de 200.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |