SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nachtploeg
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
VleermuizenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nachtploegmuizenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Koud heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daarom muts op
BrrrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
o nu wil het plaatje niet
F5Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
nopeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zonde dat dat land zo volgebouwd is, alle mooie natuur wegquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Weet je waar dat isquote:Op maandag 3 februari 2025 01:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Zonde dat dat land zo volgebouwd is, alle mooie natuur wegUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja ik zie het, blijft zondequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Vogelvlucht vrijdag
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Biesbosch om de hoek, mooie rivierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon het groene hart wat meer uitbreiden, nu staan er allemaal lelijke gebouwen vol chagrijnige mensenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Laat die mensen met hun kleinburgelijke dorpsmentaliteit maar lekker ver weg hier vandaanquote:Op maandag 3 februari 2025 02:00 schreef drakin het volgende:
Gewoon het groene hart wat meer uitbreiden, nu staan er allemaal lelijke gebouwen vol chagrijnige mensen
Uw ADH vitamine Worst
Alle te grote steden welquote:Op maandag 3 februari 2025 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan je dat van elke stad zeggen
Maar mooie oude binnensteden mogen wel blijven, alles eromheen, nieuwe wijken mag van mij wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Help me ff Hema, waar gaat dit overquote:Op maandag 3 februari 2025 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat die mensen met hun kleinburgelijke dorpsmentaliteit maar lekker ver weg hier vandaan![]()
![]()
Gelukkig ben je niet verantwoordelijk voor ruimtelijke ordeningUw ADH vitamine Worst
zie een chagrijnig mensquote:Op maandag 3 februari 2025 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laat die mensen met hun kleinburgelijke dorpsmentaliteit maar lekker ver weg hier vandaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik ben altijd vrolijkquote:Op maandag 3 februari 2025 02:00 schreef drakin het volgende:
Gewoon het groene hart wat meer uitbreiden, nu staan er allemaal lelijke gebouwen vol chagrijnige mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat Rotterdam vol gebouwd en zonde van de natoer is of zoquote:Op maandag 3 februari 2025 02:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Help me ff Hema, waar gaat dit overUw ADH vitamine Worst
Ook buiten NL mogen die vreselijk grote steden wel kleinerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Gewoon wat minder mens kwekenquote:Op maandag 3 februari 2025 02:04 schreef Harrie het volgende:
we willen alleen maar natuur dan kunnen mensen in boomhutten gaan wonen net als vroegerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Rotterdam heeft de meeste vierkante meter grasvelden per persoon (58,27 m²) ter wereld. Ook staat de stad op plek 19 in de top vijftig groene steden ter wereld. Reykjavik is de allergroenste stad ter wereld.
Dat blijkt uit onderzoek van reisbureau Travelbird, dat onderzocht wat dé stad is om naartoe te gaan als je milieubewust bent.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vierkante inwoner?quote:Op maandag 3 februari 2025 02:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
en met een gemiddeldelijnlengte van 9cm per vierkante inwoner gewoon een aanraderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: