SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik denk woensdag alquote:Op zondag 2 februari 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
15 februari gaat het doek vallen in Breda voor Priske.
Alleen bij een dikke nederlaag denk ik en PSV is nou ook niet echt goed in vorm. Ik zie Feyenoord daar best stunten.quote:
Je weet het nooit tegen de achterhoede van PSV. Je hoort er niet bij als je niet twee keer scoort deze dagen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij een dikke nederlaag denk ik en PSV is nou ook niet echt goed in vorm. Ik zie Feyenoord daar best stunten.
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je weet het nooit tegen de achterhoede van PSV. Je hoort er niet bij als je niet twee keer scoort deze dagen.
Vertrouwen is een groot woord. Ik schets alleen de andere mogelijke opties.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebben
Ik heb mijn eieren een aantal keren totaal in het andere mandje gezet (benfica o.a, Bayern) en toen snoerde Feyenoord mij genadeloos de mond.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebben
Gewoon. Lolquote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Verder zou ik momenteel gewoon Paixao op 10 zetten om Milambo eindelijk af te lossen en de creatieve rol van Stengs op te vangen, en Bueno als linksbuiten opstellen. Het verbaast mij dat dit nog niet geprobeerd is, eigenlijk.
@EarnestTeKroesequote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar is @:atypisch eigenlijk @:Onlogisch ?
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nogquote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar is @:atypisch eigenlijk @:Onlogisch ?
Wat ludiek.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nog
@:brubbie
@:prianbriske
@:earnesttekroese
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nog
Jammer dat die zo afgegleden is.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oprecht dat, ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jammer dat die zo afgegleden is.
He, maar we hebben wel weer een uitgaand transferrecordquote:Op zondag 2 februari 2025 20:58 schreef fetX het volgende:
Vijfde na vanavond met nog een wedstrijd in te halen.
Maar je weet ook dat Feyenoord niet zo goed is in paniek aankopen zit niet te wachten op een Prato2.0 ben wel blij dat die García geruchten onzin zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:17 schreef De_Pel het volgende:
Je zag het al aankomen, maar hoe bizar gestoord ben je dan. Een geweldige spits tegen hele matige voorwaarden verkopen, maar geen vervanger halen omdat je “niet gelooft in wintertransfer”.
Heeft gewoon alles met de prijs van Ueda te maken. Net als dat er toch nog goede hoop was op Zerrouki in de zomer, en er dus geen vervanger voor Wieffer is gehaald. Om nog maar niet te beginnen over Ivan de verschrikkelijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |