SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik denk woensdag alquote:Op zondag 2 februari 2025 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
15 februari gaat het doek vallen in Breda voor Priske.
Alleen bij een dikke nederlaag denk ik en PSV is nou ook niet echt goed in vorm. Ik zie Feyenoord daar best stunten.quote:
Je weet het nooit tegen de achterhoede van PSV. Je hoort er niet bij als je niet twee keer scoort deze dagen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen bij een dikke nederlaag denk ik en PSV is nou ook niet echt goed in vorm. Ik zie Feyenoord daar best stunten.
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je weet het nooit tegen de achterhoede van PSV. Je hoort er niet bij als je niet twee keer scoort deze dagen.
Vertrouwen is een groot woord. Ik schets alleen de andere mogelijke opties.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebben
Ik heb mijn eieren een aantal keren totaal in het andere mandje gezet (benfica o.a, Bayern) en toen snoerde Feyenoord mij genadeloos de mond.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie er nog vertrouwen in hebben
Gewoon. Lolquote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Verder zou ik momenteel gewoon Paixao op 10 zetten om Milambo eindelijk af te lossen en de creatieve rol van Stengs op te vangen, en Bueno als linksbuiten opstellen. Het verbaast mij dat dit nog niet geprobeerd is, eigenlijk.
@EarnestTeKroesequote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar is @:atypisch eigenlijk @:Onlogisch ?
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nogquote:Op zondag 2 februari 2025 21:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waar is @:atypisch eigenlijk @:Onlogisch ?
Wat ludiek.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nog
@:brubbie
@:prianbriske
@:earnesttekroese
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die maakte om de zoveel tijd een dubbelaccount aan met een soort voetbalnaamgrapje. Vandaag zelfs nog
Jammer dat die zo afgegleden is.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oprecht dat, ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jammer dat die zo afgegleden is.
He, maar we hebben wel weer een uitgaand transferrecordquote:Op zondag 2 februari 2025 20:58 schreef fetX het volgende:
Vijfde na vanavond met nog een wedstrijd in te halen.
Maar je weet ook dat Feyenoord niet zo goed is in paniek aankopen zit niet te wachten op een Prato2.0 ben wel blij dat die García geruchten onzin zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:17 schreef De_Pel het volgende:
Je zag het al aankomen, maar hoe bizar gestoord ben je dan. Een geweldige spits tegen hele matige voorwaarden verkopen, maar geen vervanger halen omdat je “niet gelooft in wintertransfer”.
Heeft gewoon alles met de prijs van Ueda te maken. Net als dat er toch nog goede hoop was op Zerrouki in de zomer, en er dus geen vervanger voor Wieffer is gehaald. Om nog maar niet te beginnen over Ivan de verschrikkelijke.
Klopt, maar dan heb je dus je zaken niet goed op orde.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat Feyenoord niet zo goed is in paniek aankopen zit niet te wachten op een Prato2.0 ben wel blij dat die García geruchten onzin zijn.
Ik heb geen karakter gezien hoor, woensdag ook niet en nog veel vaker niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
De nieuwe demagoog is uit. @:Caland
[ link | afbeelding ]
Het probleem is dat die Gimenez zelf weg wilde en dan is het lastig om als club je poot stijf te houden. Uiteindelijk is hij (ondanks dat het een record is) wel voor een vrij matig bedrag weggegaan. Een andere mexicaan, Edson Alvarez leverde meer op en die was bij Ajax echt veel minder bepalend dan Gimenez bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:17 schreef De_Pel het volgende:
Je zag het al aankomen, maar hoe bizar gestoord ben je dan. Een geweldige spits tegen hele matige voorwaarden verkopen, maar geen vervanger halen omdat je “niet gelooft in wintertransfer”.
Weer een centrale/aanvallende middenvelder.quote:
quote:Buiten de komst van Sangaré moeten er nog twee spelers naar Rotterdam komen.
De speler heb zelluf ook wat te willenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat die Gimenez zelf weg wilde en dan is het lastig om als club je poot stijf te houden.
Tijd om naar bed te gaan zie ik.quote:
Zo werkt het natuurlijk niet als je in de zomer na de interesse van N-Forrest hebt beloofd mee te werken bij komst van een grote club. Dat is althans hoe het werd gecommuniceerd. Dan kun je ‘m niet aan zijn contract houden na zo’n belofte.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De speler heb zelluf ook wat te willen
Leuk en aardig, maar we hebben goed voor die vent betaald, en er zit ook nog een doorverkooppercentage op, dan ga je hem niet in de winter, op een essentieel moment, laten gaan voor een matig bedrag.
Hij wilde zelf niet naar Nottinghamquote:Op zondag 2 februari 2025 23:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet als je in de zomer na de interesse van N-Forrest hebt beloofd mee te werken bij komst van een grote club. Dat is althans hoe het werd gecommuniceerd. Dan kun je ‘m niet aan zijn contract houden na zo’n belofte.
Dat weet ik. Maar bij het afketsen van die deal kwam wel naar voren dat Feyenoord zou meewerken als er een grote club zou komen. Misschien dat die belofte al eerder was gemaakt bij een contractverlenging o.i.d maar toen kwam dat naar buiten.quote:
ik ben niet bepaald fan meer van Dennis, maar hij is vast niet zó dom geweest om keihard te beloven dat Santi op elk gewenst moment voor een hele matige transfersom mag vertrekken.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar bij het afketsen van die deal kwam wel naar voren dat Feyenoord zou meewerken als er een grote club zou komen. Misschien dat die belofte al eerder was gemaakt bij een contractverlenging o.i.d maar toen kwam dat naar buiten.
Ik zie Hwang ook wel weggaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:43 schreef De_Pel het volgende:
Timber en Hancko zijn deze zomer gewoon weg, waarschijnlijk voor tegenvallende transfersommen.
Huurspelers Bueno, Gonzalez, Osman, Bossin zullen allemaal wel vertrekken
Bijlow/Wellenreuther kan niet meer (Bijlow moet gewoon lekker stoppen, Wellenreuther naar een goede psycholoog en de 2nd bundesliga)
Afscheid nemen van faalhazen als Zerrouki, Ivan, Nadje.
Blijft er bijzonder weinig over.
1 Justin Bijlow
2 Bart Nieuwkoop
3 Thomas Beelen
4 In-beom Hwang
5 Gijs Smal
6 Ramiz Zerrouki
7 Jakub Moder
8 Quinten Timber
9 Ayase Ueda
10 Calvin Stengs
11 Quilindschy Hartman
14 Igor Paixão
15 Facundo González
16 Hugo Bueno
17 Luka Ivanusec
18 Gernot Trauner
19 Julián Carranza
20 Jeyland Mitchell
21 Plamen Andreev
22 Timon Wellenreuther
23 Anis Hadj Moussa
24 Gjivai Zechiël
26 Givairo Read
27 Antoni Milambo
29 Santiago Gimenez
30 Jordan Lotomba
33 Dávid Hancko
34 Chris-Kévin Nadje
38 Ibrahim Osman
39 Liam Bossin
41 Mannou Berger
49 Zepiqueno Redmond
Nee, dat begrijp ik. Maar als Milan komt en je weigert het eerste bod en die speler + makelaar komt verhaal halen met het dringende verzoek om het volgende bod wat redelijk is opgehoogd te accepteren zit je wel klem. Keihard weigeren en ‘m aan z’n contract houden kan dan ook heel lelijk worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
ik ben niet bepaald fan meer van Dennis, maar hij is vast niet zó dom geweest om keihard te beloven dat Santi op elk gewenst moment voor een hele matige transfersom mag vertrekken.
#ALLESWEGquote:Op zondag 2 februari 2025 22:43 schreef De_Pel het volgende:
Timber en Hancko zijn deze zomer gewoon weg, waarschijnlijk voor tegenvallende transfersommen.
Huurspelers Bueno, Gonzalez, Osman, Bossin zullen allemaal wel vertrekken
Bijlow/Wellenreuther kan niet meer (Bijlow moet gewoon lekker stoppen, Wellenreuther naar een goede psycholoog en de 2nd bundesliga)
Afscheid nemen van faalhazen als Zerrouki, Ivan, Nadje.
Blijft er bijzonder weinig over.
1 Justin Bijlow
2 Bart Nieuwkoop
3 Thomas Beelen
4 In-beom Hwang
5 Gijs Smal
6 Ramiz Zerrouki
7 Jakub Moder
8 Quinten Timber
9 Ayase Ueda
10 Calvin Stengs
11 Quilindschy Hartman
14 Igor Paixão
15 Facundo González
16 Hugo Bueno
17 Luka Ivanusec
18 Gernot Trauner
19 Julián Carranza
20 Jeyland Mitchell
21 Plamen Andreev
22 Timon Wellenreuther
23 Anis Hadj Moussa
24 Gjivai Zechiël
26 Givairo Read
27 Antoni Milambo
29 Santiago Gimenez
30 Jordan Lotomba
33 Dávid Hancko
34 Chris-Kévin Nadje
38 Ibrahim Osman
39 Liam Bossin
41 Mannou Berger
49 Zepiqueno Redmond
Dat was een prima aanwinst geweest voor dat geld ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:32 schreef PSVCL het volgende:
en weer te laat gehandeld door feyenoord..
[ x ]
Toch jammer dat ze niet een keer voor een 6 gaan. Nu heb je zoveel dezelfde soort spelers op het middenveld.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een centrale/aanvallende middenvelder.
[..]
Welnee. Blind paard.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was een prima aanwinst geweest voor dat geld ja.
1 van die 2 neem ik aan?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet een keer voor een 6 gaan. Nu heb je zoveel dezelfde soort spelers op het middenveld.
Ze gaan overigens ook voor 2 spitsen. Romulo en Carrillo.
Hebben we zometeen 4 kutspitsen...quote:Op maandag 3 februari 2025 08:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet een keer voor een 6 gaan. Nu heb je zoveel dezelfde soort spelers op het middenveld.
Ze gaan overigens ook voor 2 spitsen. Romulo en Carrillo.
MFGAquote:Alle drie de aanwinsten worden intern breed gedragen; iets wat laatste jaren niet altijd het geval was. De mogelijke transfers van nu worden intern zelfs al ‘rebuild transfers’ genoemd
Alle immigranten deporteren naar Feyenoordquote:Op maandag 3 februari 2025 08:55 schreef maxi-mus het volgende:
Te Kloesefraud gaat weer allemaal tropische verrassingen halen genot.
Sangaré (groot, sterk, kan niet voetballen) komt níét. Feyenoord is te laat in de window.quote:Feyenoord heeft nog geen deal kunnen sluiten over de komst van Mamadou Sangaré. Volgens Sky Sport Austria is het eerste bod van 6 miljoen euro van tafel geveegd. Rapid Wien wil de belangrijke middenvelder zo laat in de transferwindow niet meer laten vertrekken.
Dennis die weer pas in de laatste dagen gaat handelen. Wat een Godquote:Op maandag 3 februari 2025 09:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sangaré (groot, sterk, kan niet voetballen) komt níét. Feyenoord is te laat in de window.
Dennis was op vakantie maar met de Gimenez-kruimeltjes gaat hij nog een bak tropische paniekaankopen open trekken die breed gedragen worden. De stad en club kennen ze nog niet, we laten spoedig weten of ze fris uit hun ogen kijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dennis die weer pas in de laatste dagen gaat handelen. Wat een God
Ik denk dat er weinig komt. Die clubs gaan hun spelers niet vlak voor de deadline laten vertrekken. Iets wat Feyenoord ook had moeten doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis was op vakantie maar met de Gimenez-kruimeltjes gaat hij nog een bak tropische paniekaankopen open trekken die breed gedragen worden. De stad en club kennen ze nog niet, we laten spoedig weten of ze fris uit hun ogen kijken.
Maar Gimenez wilde heel graag weg (naar onze volgende Europese tegenstander) en wij hebben al twee spitsen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig komt. Die clubs gaan hun spelers niet vlak voor de deadline laten vertrekken. Iets wat Feyenoord ook had moeten doen.
Je komt nu bij al die clubs op het laatste moment aan voor hun beste spelers met een buidel geld.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig komt. Die clubs gaan hun spelers niet vlak voor de deadline laten vertrekken. Iets wat Feyenoord ook had moeten doen.
Dennis is geen fan van wintertransfers.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt nu bij al die clubs op het laatste moment aan voor hun beste spelers met een buidel geld.
Dat wordt overal de hoofdprijs betalen, een horrorscenario in de winter.
Maar die staat toch duidelijk onder de hiërarchie dan te Kloese? Het heeft er alle schijn van dat Kloese nog steeds vrijwel alle taken / verantwoordelijkheden naar zichzelf toetrekt. Maar echt zicht hebben we daar natuurlijk niet op, dus dit is suggestief.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:19 schreef Scrummie het volgende:
Waarom alle pijlen op Dennis? We hebben toch een technisch manager tegenwoordig?
Er zijn clubs die hun beste aanvaller laten gaan voor een marktconform bedrag aan het einde van de winter hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je komt nu bij al die clubs op het laatste moment aan voor hun beste spelers met een buidel geld.
Dat wordt overal de hoofdprijs betalen of een nee krijgen ja, een horrorscenario in de winter.
Net als met Ruud Dil destijds, al hebben we daar natuurlijk wel ÖstlundGod aan over gehouden.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dennis was op vakantie maar met de Gimenez-kruimeltjes gaat hij nog een bak tropische paniekaankopen open trekken die breed gedragen worden. De stad en club kennen ze nog niet, we laten spoedig weten of ze fris uit hun ogen kijken.
Ueda is niks en dat hebben we al zo vaak kunnen zien. Carranza kan een aardige invalspits zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar Gimenez wilde heel graag weg (naar onze volgende Europese tegenstander) en wij hebben al twee spitsen.
Die twee spitsen kon je gisteren in de 88e minuut zien, ze bestaan echt.
Ik vond Ueda de weken voor zijn blessure alleraardigst. Gisteren was verschrikkelijk. Die zit ver van zijn topniveau en dat is al niet zo’n bijster hoog niveau.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ueda is niks en dat hebben we al zo vaak kunnen zien. Carranza kan een aardige invalspits zijn.
Als je Gimenez dan toch verkoopt, had je op de achtergrond al een nieuwe moeten hebben.
We hebben teveel spelers die het een paar potjes leuk doen en verder niet. Dan ligt het algehele niveau gewoon te laag.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Ueda de weken voor zijn blessure alleraardigst. Gisteren was verschrikkelijk. Die zit ver van zijn topniveau en dat is al niet zo’n bijster hoog niveau.
Ik vond hem gister niet best maar hij moet ook niet met een man in zijn rug worden aangespeeld maar in de diepte. Daar maakte hij heel veel vruchteloze maar best goede loopjes viel mij op. Had een keer bijvoorbeeld de bal van Paixao perfect kunnen krijgen maar die schiet dan weer vanaf een kansloze positie. Ik denk dat het voor een ander team nog best een leuke spits kan zijn. Als aanspeelpunt is het een ramp.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond Ueda de weken voor zijn blessure alleraardigst. Gisteren was verschrikkelijk. Die zit ver van zijn topniveau en dat is al niet zo’n bijster hoog niveau.
Volgens mij is dat een speler die gedijt bij veel speeltijd en waar wedstrijdritme heel belangrijk voor is, dus sowieso een belabberde invaller. Nu dit seizoen toch al verloren is ben ik stiekem wel benieuwd wat hij kan brengen als vaste eerste spits.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je Oeigoer gimmick zou zelfs Promenade niet halen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef Caland het volgende:
Die Oeigoer is toch gewoon helemaal geen spits joh. Dat hij er in een goede periode soms een balletje op maximaal 10 meter van het doel injankt doet er toch helemaal niet toe dan.
Daar ben ik blij omquote:Op maandag 3 februari 2025 09:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je Oeigoer gimmick zou zelfs Promenade niet halen.
Als ie geen spits is, wat dan wel? Ik zou hem in ieder geval nergens anders opstellen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:50 schreef Caland het volgende:
Die Oeigoer is toch gewoon helemaal geen spits joh. Dat hij er in een goede periode soms een balletje op maximaal 10 meter van het doel injankt doet er toch helemaal niet toe dan.
Geen Feyenoordspits in ieder geval. Als je een beetje dwingend wil spelen is het wel handig dat je iemand kan aanspelen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie geen spits is, wat dan wel? Ik zou hem in ieder geval nergens anders opstellen.
Die goal in de CL deed ie heel slim.
Bent u het echt?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Beschamend, verliezen van zo slecht ajax
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ergste vind ik nog....
Totaal geen beleving voor een klassieker, geen opstootje als je keeper een rot schop krijgt van weghorst.
Hoe dan?
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ergste vind ik nog....
Totaal geen beleving voor een klassieker, geen opstootje als je keeper een rot schop krijgt van weghorst.
Hoe dan?
Het is geen topspits neequote:Op maandag 3 februari 2025 10:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Afgezien van het feit dat ook Ueda een klap wedstrijdritme mist wordt die jongen dus ook nog eens op een manier gebruikt waar je geen klote aan hebt.
Dan kan je inderdaad concluderen dat het geen Feyenoord-spits is.
Behalve feyenoord, die verhogen niet de prijzen voor de deadline maar verkopen hun sterren voor een fooi.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat wordt overal de hoofdprijs betalen of een nee krijgen ja, een horrorscenario in de winter.
Dat is inderdaad zo. Maar dat komt omdat we een Akela als trainer hebben. Die vent heeft geen autoriteit en je ziet dat ook aan het gros van de wedstrijden waarin Feyenoord te weinig inzet toont en spelers niet hun taken nakomen.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Ergste vind ik nog....
Hoe dan?
Dat was vooral Nieuwkoop die weer eens als een dolle stier naar voren rende en daarna stopte met terugschakelenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:27 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar dat komt omdat we een Akela als trainer hebben. Die vent heeft geen autoriteit en je ziet dat ook aan het gros van de wedstrijden waarin Feyenoord te weinig inzet toont en spelers niet hun taken nakomen.
Bij de 1e goal waarop Moussa stopte met rennen/joggen had Priske gelijk in moeten grijpen en hem (en anderen die niet terug hebben gesprint) eruit halen.
Ik denk eerder dat er geen geld was totdat Giménez verkocht was en dat hij nu pas in beweging heeft kunnen komen.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Rapid Wien wil Sangaré niet laten gaan en weigert miljoenenbod
Te Kloese weer eens te laat in actie gekomen.
Hij leert ook niet van zijn fouten.
Hoe kan er na afgelopen jaren nu geen geld zijn?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er geen geld was totdat Giménez verkocht was en dat hij nu pas in beweging heeft kunnen komen.
Er is behoorlijk veel geld uitgegeven aan totale bagger, Ueda, Zerrouki, Ivanusec etc en de bedragen waarvoor we Wieffer en zo verkocht hebben komen niet in 1 x binnen denk ik? Dan moets er nog geld naar de Kuip, spelerssalarissen etc.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kan er na afgelopen jaren nu geen geld zijn?
Bovendien was er afgelopen transferzomer op de valreep toch ook nog ontzettend veel budget voor die speler van Club Brugge en dat talent uit Spanje waarvoor we uiteindelijk net te laat bleken?
Men wacht nog even op het onvermijdelijke verlies in Eindhoven om zo min mogelijk gezichtsverlies te lijdenquote:
Ach wat zuur zeg.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook fijn, de 2-1 van ajax begon uit een achterbal wat een corner had moeten zijn.
Klinkt bekend als Feyenoord - ajax beker paar jaar terug
Tja, dat vrijlopen op plekken waar hij eigenlijk niet goed aanspeelbaar is irriteert mij al langer. Het ziet er heel ijverig uit maar het levert zo weinig op.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond hem gister niet best maar hij moet ook niet met een man in zijn rug worden aangespeeld maar in de diepte. Daar maakte hij heel veel vruchteloze maar best goede loopjes viel mij op. Had een keer bijvoorbeeld de bal van Paixao perfect kunnen krijgen maar die schiet dan weer vanaf een kansloze positie. Ik denk dat het voor een ander team nog best een leuke spits kan zijn. Als aanspeelpunt is het een ramp.
Die komt sowieso tekort voor het Feyenoord van de afgelopen jaren. Priske moet eens hard ingrijpen maar dat lijkt hij niet te kunnen of te durven.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was vooral Nieuwkoop die weer eens als een dolle stier naar voren rende en daarna stopte met terugschakelen
BLINDE PANIEK BIJ DENNISquote:Rapid Wien heeft een miljoenenbod van Feyenoord op middenvelder Mamdou Sangaré geweigerd, zo meldt Sky Sport. De Oostenrijkse club is niet van plan om mee te werken aan een winterse transfer van de 22-jarige Malinees.
In eerste instantie legde Feyenoord een bod neer van ongeveer 6 miljoen euro voor de diensten van Sangaré, maar dit voorstel werd direct van tafel geveegd door Rapid Wien. De club ziet in de middenvelder een belangrijke speler en die willen ze niet op het laatste moment laten gaan. 'Geen transfer in deze winter', schrijft Sky Sport-journalist Eric Niederseer.
Volgens het medium heeft Feyenoord direct na het geweigerde voorstel aangegeven dat ze bereid zijn om hun bod te verhogen. De Rotterdammers hadden een voorstel van 8 miljoen euro inclusief bonussen in gedachten, maar ook dit is te weinig om Rapid Wien te overtuigen van een winterse transfer. Sangaré staat nog tot de zomer van 2028 onder contract bij Rapid Wien.
Sangaré speelt nog niet lang in dienst van de club uit Oostenrijk, dat in de zomer een bedrag van zo'n 700.000 euro betaalde voor de middenvelder, die daarvoor meerdere keren werd verhuurd door RB Salzburg. De Malinees speelde op huurbasis voor FC Liefering, Grazer AK 1902, Zulte Waregem en TSV Hartberg.
Dit seizoen is Sangaré door gebroken in het eerste elftal van Rapid Wien. De teller van de middenvelder staat op 29 officiële duels. In de competitie was hij goed voor drie assists. Bovendien heeft Sangaré drie interlands achter zijn naam staan bij het nationale elftal van Mali.
GROOT ZWART STERK SPEELT NAAR DE VERKEERDE KLEURquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
Ik vertrouw 'voetballers' die Sangaré heten niet.
Blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk dat je een nummer 6 mist, Hwang kan dat ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
GROOT ZWART STERK SPEELT NAAR DE VERKEERDE KLEUR
Ajax had daar ook jaren last van, Stijn werd daar vaak woedend om geloof ik. Heel bijzonder ja. Verlies voor Zerroekie moet je gewoon nemen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk dat je een nummer 6 mist, Hwang kan dat ook niet.
We halen gewoon een stuk of zes nummers achtStukje dyscalculie.
Misschien kan hij Mislintat binnenhengelen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:50 schreef fetX het volgende:
DennisGod in volledige paniek. Alles op alles zetten en uiteindelijk met lege handen of spelers die het net niet zijn en veel te veel hebben gekost.
Let Te Kloese cook
Dit bericht zegt mij alleen dat te Kloesse vertrouwen heeft in Ueda en maar weeres een middenvelder gaat halen...quote:
Aldus Gouka.quote:Het mooiste was geweest als Feyenoord zijn zaakjes zo op orde had, dat het gelijk kon toeslaan op de transfermarkt als ze een speler verkopen
Dat kan toch überhaupt nooit? De transfermarkt is constant in beweging.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Aldus Gouka.
Geen idee of dat echt waar is, ik kan bijna niet geloven dat dat waar is. Maar dat zou betekenen dat Feyenoord de meest elementaire zaken nog steeds niet op orde heeft.
Je kan toch wel een lijstje hebben met een stuk of 4 interessante spelers voor posities waar je sterkhouders hebt lopen die dreigen te vertrekken?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan toch überhaupt nooit? De transfermarkt is constant in beweging.
Dat zal er ongetwijfeld ook zijn, maar dan nog heb je te maken met een last minute verkoop van je sterspeler waardoor je ook last minute weer de markt op moet voor een vervanger eventueel. Spelers klaar hebben staan werkt misschien in FIFA of Football Manager.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan toch wel een lijstje hebben met een stuk of 4 interessante spelers voor posities waar je sterkhouders hebt lopen die dreigen te vertrekken?
Van die 4 is er altijd wel 1 die beschikbaar is. Maar waarschijnlijk is dat te simpel gedacht.
Onverwachts nog een nummer 8quote:Shiloh 't Zand afwezig bij Heracles en keert terug naar Rotterdam
Shiloh 't Zand is dinsdagavond niet meer aanwezig bij de wedstrijdselectie van het bekerduel van Heracles Almelo tegen FC Utrecht in de kwartfinale van de TOTO KNVB Beker. Dat meldt Ralph Blijlevens, clubwachter van de Almelose club van Tubantia.
De 21-jarige 't Zand speelde tot dusver 19 officiële duels voor de Heraclieden die dit seizoen de middenvelder van Feyenoord huurde, nadat 't Zand vorig seizoen een succesvolle verhuurperiode had bij alliantieclub FC Dordrecht in de KKD. Navraag leert dat Shiloh 't Zand eerder dan verwacht terugkeert naar Rotterdam-Zuid. De reden is volgens de eerste berichten dat het gaat om onvrede/mentaliteitsproblemen.
In totaal kwam 't Zand dit seizoen 1149 minuten in actie, waaronder 90 in het Eredivisieduel in De Kuip tegen Feyenoord, waarin 't Zand scoorde tegen zijn werkgever.
Schoot hem tegen Twente ook lekker binnen. Maar weer naar Dordt?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:54 schreef Caland het volgende:
Zonde, begon wel aardig
Al is iedereen die begint met muiten jegens Erwin van de Looi een held in mijn boekje.
Nu was Wieffer ook een 8 voordat ie bij ons kwam en is in de 6-rol gegroeid. Als je van de onderkant een 6 haalt komen ze vaak tekort in voetballende kwaliteiten, zie Zerrouki en Nadje, categorie sterk groot maar vertraagt het spel.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nog steeds niet duidelijk dat je een nummer 6 mist, Hwang kan dat ook niet.
We halen gewoon een stuk of zes nummers achtStukje dyscalculie.
Ik vind het opvallend dat er nul beweging zat totdat Giménez vertrokken was. Hateboer is ook niet opgepikt terwijl ze dus blijkbaar wel een middenvelder zochten. En dan nu ineens pas de ene na de andere naam.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kan er na afgelopen jaren nu geen geld zijn?
Bovendien was er afgelopen transferzomer op de valreep toch ook nog ontzettend veel budget voor die speler van Club Brugge en dat talent uit Spanje waarvoor we uiteindelijk net te laat bleken?
Voornamelijk namen die gedropt worden door Jannes, die een paar dagen geleden nog aangaf dat Hartman en Beelen zouden starten (lol).quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat er nul beweging zat totdat Giménez vertrokken was. Hateboer is ook niet opgepikt terwijl ze dus blijkbaar wel een middenvelder zochten. En dan nu ineens pas de ene na de andere naam.
Dus ja, dan vermoed ik dat dat de reden is dat er nu namen naar voren komen en niet omdat Te Kloese er even geen zin in had of geen urgentie voelde.
https://www.feyenoord.com(...)naar-ac-milan-030225quote:Santiago Gimenez maakt transfer naar AC Milan
Feyenoord en AC Milan hebben een akkoord bereikt over de definitieve transfer van Santiago Gimenez. De Mexicaanse spits, die in De Kuip nog een doorlopend contract had tot medio 2027, maakt per direct de overstap naar de Italiaanse grootmacht.
Gimenez neemt met de nodige emoties afscheid van Feyenoord. ‘Dit blijft voor altijd mijn eerste grote club in Europa. En Rotterdam de plek waarvoor ik mijn thuis in Mexico verliet. Alleen dat al, maakt dit vertrek er èèn met veel emoties. Ik heb intens genoten van mijn tweeënhalf jaar bij deze club én in deze stad. Vanaf het eerste moment dat ik hier binnenkwam ben ik door het legioen omarmd. De liefde die ik van hen en alle mensen binnen de club heb ontvangen, zal ik voor altijd met me meedragen.’
‘Ik kijk met trots terug op onze mooie prestaties met het kampioenschap en de huldigingen in de stad als absolute hoogtepunten. Het zal gek zijn om hier over anderhalve week al terug te keren in de kleuren van een andere club, maar ik zal altijd uitkijken naar een weerzien met iedereen bij Feyenoord.’
Directeur Dennis te Kloese houdt een dubbel gevoel over aan de recordtransfer. ‘Je wilt op dit moment, met nog veel om voor te spelen, natuurlijk geen belangrijke spelers verliezen. We hebben de boot dan ook zo lang mogelijk afgehouden, maar op een gegeven moment kom je op een punt — of beter gezegd een bedrag — waarvan het gewoonweg niet meer verantwoord is om als club nee te blijven zeggen en het ook naar de speler toe niet meer is uit te leggen.’
‘Het is logisch dat Brian Priske Santi liever had behouden, maar we hebben nog steeds een grote, sterke groep met talloze internationals en gelukkig keren er ook een paar spelers terug uit de ziekenboeg,’ stelt Te Kloese. ‘Daarnaast kijken we uiteraard ook, ondanks dat het zeer kort dag is, wat wij deze laatste dagen van de window nog kunnen doen om de selectie te versterken.’
Gimenez werd in de zomer van 2022 door Feyenoord overgenomen van zijn jeugdclub Cruz Azul in Mexico. In zijn debuutseizoen voor Feyenoord wedijverde ‘Santi’ in eerste instantie om de rol van eerste spits met Danilo. De charismatische Mexicaan was al gauw populair bij het publiek in De Kuip, maar maakte zich voor het eerst onsterfelijk bij het Legioen in het laatste groepsduel van Feyenoord in de Europa League-campagne tegen Lazio Roma. Gimenez scoorde daarin de enige treffer, waardoor Feyenoord naar een onverwachte groepswinst en Europese overwintering werd gekatapulteerd.
Na de winterstop van seizoen 2022-2023 groeide Gimenez uit tot onbetwiste aanvalsleider van Feyenoord. Mede dankzij de scoringsdrift van de linksbenige Mexicaan kroonde Feyenoord zich aan het einde van het voetbaljaar voor de zestiende keer in de clubgeschiedenis tot landskampioen. Zoals het een echte goalgetter betaamt zorgde Gimenez er met een fraai schot voor dat ook zijn naam op het scoreformulier stond tijdens de met 3-0 gewonnen kampioenswedstrijd tegen Go Ahead Eagles.
Ook in zijn tweede seizoen in het shirt van Feyenoord deed Gimenez waar hij zo goed in is: scoren. Met een hattrick in de ArenA was hij de grote man in de met 0-4 gewonnen uitwedstrijd tegen Ajax. En in zijn allereerste UEFA Champions League-duel, thuis tegen Lazio Roma, drukte hij met twee doelpunten ook nadrukkelijk zijn stempel op de met 3-1 gewonnen wedstrijd.
Sinds zijn komst naar Feyenoord speelde Gimenez 105 wedstrijden voor de stadionclub. De 32-voudig Mexicaans international scoorde daarin liefst 65 keer, en was bovendien ook goed voor 14 assists. Met Feyenoord won hij drie grote prijzen: de landstitel van 2022-2023, de TOTO KNVB Beker van seizoen 2023-2024, en de Johan Cruijff Schaal begin dit voetbaljaar.
Ik denk wel de beste. Wie kan er beter zijn geweest in die 25 jaar?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef Caland het volgende:
SantiGod.
Toch wel één van de betere spitsen die ik de afgelopen pakweg 25 jaar in de Kuip heb zien rondlopen.
Kuyt, Van Hooijdonk, Pelle.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk wel de beste. Wie kan er beter zijn geweest in die 25 jaar?
We hebben wel eens een grote cup gewonnen met veel doelpunten en vrije trappen van een spits.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Boh, even de statistieken van Pierregod erop nageslagen. 52 goals in 61 wedstrijdenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We hebben wel eens een grote cup gewonnen met veel doelpunten en vrije trappen van een spits.
ik moet dit toch nog een keer postenquote:Op maandag 6 februari 2023 16:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja dat ben ik...ik zag na 2 balcontacten van hem dat hij een topper is voor Feyenoord.
Gimenez ben ik ook fan van . Speler die verkocht gaat worden voor 25 miljoen of meer
Hancko is ook een topper
Je heb 3 bovengemiddelde spelers in je ploeg op dit moment.
Ik volgde hem al vanaf de F-jes van Cruz Azul.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik moet dit toch nog een keer posten![]()
Bij Santi zag ik het al in zijn eerste wedstrijd.
Zonde, maar dat weet je van dit soort spelers
Echt een klasbak ja, ben wel nieuwsgierig hoe hij het daar gaat doen. Denk goede tandem met Reijnders.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef Caland het volgende:
SantiGod.
Toch wel één van de betere spitsen die ik de afgelopen pakweg 25 jaar in de Kuip heb zien rondlopen.
Mag hij straks gelijk voor AC Milan spelen in de CL? Hoe werkt dat bij een winters vertrek naar een andere ploeg die Europees speelt?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een klasbak ja, ben wel nieuwsgierig hoe hij het daar gaat doen. Denk goede tandem met Reijnders.
Vooral verstandig dat hij naar een relatief tragere competitie gaat denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt een klasbak ja, ben wel nieuwsgierig hoe hij het daar gaat doen. Denk goede tandem met Reijnders.
Ja hij kan voor de volgende ronde meteen worden ingeschreven. En zal er snel staan lijkt mij, met het vertrek van Morata. Voor Milan is dit ook gewoon een enorm grote transfer.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag hij straks gelijk voor AC Milan spelen in de CL? Hoe werkt dat bij een winters vertrek naar een andere ploeg die Europees speelt?
Ja die speelt volgende week tegen Hanscoquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mag hij straks gelijk voor AC Milan spelen in de CL? Hoe werkt dat bij een winters vertrek naar een andere ploeg die Europees speelt?
is bij 80 goals betrokken in 105 wedstrijden. En dan heeft die het eerste half jaar ook voornamelijk als invaller gespeeld. Ook betrokken bij 15 goals in 19 Europese wedstrijden waarvan 9 in de CL. Belachelijk dat die ook maar een beetje werd vergeleken met de situatie Jorgensen.quote:
Ja, dat sloeg altijd al nergens op. Al vind ik hem ook weer niet die potentiële wereldtopper die veel Feyenoorders er wel in zien. Al vind ik dat bij spitsen altijd heel erg moeilijk in te schatten, laat staan spitsen in onze kneuzencompetitie.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
is bij 80 goals betrokken in 105 wedstrijden. En dan heeft die het eerste half jaar ook voornamelijk als invaller gespeeld. Ook betrokken bij 15 goals in 19 Europese wedstrijden waarvan 9 in de CL. Belachelijk dat die ook maar een beetje werd vergeleken met de situatie Jorgensen.
Dat krijgt hij maar mooi in de rust tegen RKC, ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik kijk uit naar het eerbetoon op de gele zijde aan Gimenez bij Feyenoord - Milan
Pierre duidelijk betere statistieken. Santi vind ik wel een mooiere voetballer dan Kuyt. Maarja, die dekselse Kuyt werkte zo hard hé.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Julio Ricardo Cruz en Santi staan bij mij bovenaan
hadden beide iets aparts
Ik vond Peter Houtman ook wel een goede...
[ link | afbeelding ]
verschrikkelijke statistieken....
Van Hooijdonck en Kuijt zitten onder die zuid Amerikanen bij mij
Grootste misvatting, dat Kuyt geen techniek had. Het zag er alleen niet echt gepolijst uit. Technisch gewoon heel moeilijke goals gemaakt in zijn eerste periode bij Feyenoord, en zonder red je het ook niet bij Liverpool.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pierre duidelijk betere statistieken. Santi vind ik wel een mooiere voetballer dan Kuyt. Maarja, die dekselse Kuyt werkte zo hard hé.
Ja eens wel. Het is meer dat het er niet zo puntgaaf uitzag bij Dirkie. Genoeg prima goals gemaakt maar op de 1 of andere manier hangt de werkethos van Kuyt meer aan hem dan zijn technische begaafdheid. (die hij uiteraard had, anders ben je geen prof).quote:Op maandag 3 februari 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste misvatting, dat Kuyt geen techniek had. Het zag er alleen niet echt gepolijst uit. Technisch gewoon heel moeilijke goals gemaakt in zijn eerste periode bij Feyenoord, en zonder red je het ook niet bij Liverpool.
Makkelijk om naar statistieken te wijzen ook, die drie vond ik gewoon beter dan Santi. Vooral Pelle had makkelijk bij een Europese topclub terecht gekund als hij ook als echte prof had geleefd.
Een beetje net als in de zomer, toen je Wieffer al had verkocht voor 32 miljoen, maar er geen flikker gebeurde totdat Geertruida last minute toch nog werd verkocht. Toppers.quote:Op maandag 3 februari 2025 14:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat er nul beweging zat totdat Giménez vertrokken was. Hateboer is ook niet opgepikt terwijl ze dus blijkbaar wel een middenvelder zochten. En dan nu ineens pas de ene na de andere naam.
Dus ja, dan vermoed ik dat dat de reden is dat er nu namen naar voren komen en niet omdat Te Kloese er even geen zin in had of geen urgentie voelde.
Of dat ie z’n recordtransfer nog niet af durft te schrijven.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit bericht zegt mij alleen dat te Kloesse vertrouwen heeft in Ueda
Het Feyenoord stereotype, lelijk geen techniek maar hij werkt zo lekker hard. Werd ook een beetje aangemeten door mensen die hem niet in het Nederlands elftal wilden. Maar aan de andere kant hebben we met Immers dat stereotype ook zelf wel waargemaakt laterquote:Op maandag 3 februari 2025 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens wel. Het is meer dat het er niet zo puntgaaf uitzag bij Dirkie. Genoeg prima goals gemaakt maar op de 1 of andere manier hangt de werkethos van Kuyt meer aan hem dan zijn technische begaafdheid. (die hij uiteraard had, anders ben je geen prof).
Hij bleek afgelopen weekend juist iets van een mens te zijn, ging volledig los op de directie. Mijn oren stonden te klapperen.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het Feyenoord stereotype, lelijk geen techniek maar hij werkt zo lekker hard. Werd ook een beetje aangemeten door mensen die hem niet in het Nederlands elftal wilden. Maar aan de andere kant hebben we met Immers dat stereotype ook zelf wel waargemaakt later
VPersie en Robben hebben zo’n magisch been, dat had Kuyt weer niet maar hij kwam door de vuile nuttige meters en zijn spelinzicht boven het maaiveld uit. In zijn top echt een vreselijk goede speler, had ook in het hedendaagse voetbal meegekund. Jammer dat hij tegenwoordig een knettergekke eikel blijkt te zijn.
Gezien, ja. Prachtig en hij had volledig gelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bleek afgelopen weekend juist iets van een mens te zijn, ging volledig los op de directie. Mijn oren stonden te klapperen.
Het is volgens mij vaak zo dat spelers met een wat mindere motoriek (wat weinig hoeft te zeggen over balgevoel) minder snel worden opgepikt in het amateurvoetbal. Met doorzettingsvermogen kunnen ze dan op latere leeftijd alsnog in het profvoetbal terechtkomen. Dat zie je ook bij een Toornstra of Dumfries.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste misvatting, dat Kuyt geen techniek had. Het zag er alleen niet echt gepolijst uit. Technisch gewoon heel moeilijke goals gemaakt in zijn eerste periode bij Feyenoord, en zonder red je het ook niet bij Liverpool.
Makkelijk om naar statistieken te wijzen ook, die drie vond ik gewoon beter dan Santi. Vooral Pelle had makkelijk bij een Europese topclub terecht gekund als hij ook als echte prof had geleefd.
Ik weet niet zo of ik het met je voorbeelden eens ben. Toornstra vond ik motorisch niet zo veel mis mee, als ik dan die zeven jaar terug denk bij ons denk ik vooral ‘wisselvallig’. Dumfries is een lompe wingback, een positie waar spelers vaak laatbloeiers blijken omdat het een heel specifieke set kwaliteiten betreft die niet bijster technisch zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is volgens mij vaak zo dat spelers met een wat mindere motoriek (wat weinig hoeft te zeggen over balgevoel) minder snel worden opgepikt in het amateurvoetbal. Met doorzettingsvermogen kunnen ze dan op latere leeftijd alsnog in het profvoetbal terechtkomen. Dat zie je ook bij een Toornstra of Dumfries.
ze ontlopern elkaar niet zoveelquote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pierre duidelijk betere statistieken. Santi vind ik wel een mooiere voetballer dan Kuyt. Maarja, die dekselse Kuyt werkte zo hard hé.
quote:Op maandag 3 februari 2025 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toornstra vond ik motorisch niet zo veel mis mee, a
Laten we wel eerlijk zijn. Steijn heeft echt een neusje voor de goal. Maar vergeleken met hem is Toornstra Ronaldinho.quote:
Past echt precies in ons seizoen dit.quote:Op maandag 3 februari 2025 17:20 schreef Caland het volgende:
Die Braziliaanse spits is vier weken geblesseerd
Blijkbaar was alleen interesse tonen daar al genoeg voor
Straks halen we een nieuwe trainer en raakt die ook geblesseerdquote:Op maandag 3 februari 2025 17:20 schreef Caland het volgende:
Die Braziliaanse spits is vier weken geblesseerd
Blijkbaar was alleen interesse tonen daar al genoeg voor
Frankdeboer.gifquote:Op maandag 3 februari 2025 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Straks halen we een nieuwe trainer en raakt die ook geblesseerd
We mogen dus nog wel bijna 30 uur aankopen. Zal ongetwijfeld goed worden besteedquote:Op maandag 3 februari 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijna alle grote transfermarkten gaan vandaag dicht en Dennis moet zijn aanvallende aankoop nog presenteren.
Dit gaat gewoon een herhaling worden van de laatste dag in de zomer.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
We mogen dus nog wel bijna 30 uur aankopen. Zal ongetwijfeld goed worden besteed
Maar van de bagger gaan we in ieder geval dus niet meer afkomen.
quote:PSV gaat voor Malacia als nieuwe linksback
Tyrell Malacia moet de nieuwe linksback van PSV worden. De 25-jarige vleugelverdediger is hard op weg naar de Eindhovenaren, zo bevestigen ingewijden.
De twaalfvoudig Oranje-international was afgelopen weekend nog dicht bij een transfer naar Benfica. Die deal klapte echter op het allerlaatste moment. Manchester United kwam er uiteindelijk niet uit met de Portugese topclub.
Dat was een grote klap voor Malacia, maar toen stond PSV opeens op de stoep. Voor de Eindhovenaren was de Rotterdammer altijd de eerste keuze, klinkt het vanuit goed ingevoerde bronnen, en nu is Malacia ook daadwerkelijk onderweg naar de landskampioen.
PSV gaat Malacia, mits er niets geks gebeurt, voor een halfjaar huren van Manchester United. In de strijd om de landstitel moet de voormalig Feyenoorder een belangrijke rol gaan spelen. Bij PSV geldt hij als de beoogde opvolger voor Matteo Dams, die naar Saoedi-Arabië is vertrokken.
Mits fit een uitstekende back. Snap PSV wel. Wij hebben er genoeg rondlopen (ook Hartman nu langzaam weer terug) anders was het ook een goede voor ons geweest.quote:
Kazim, Kramer, van Beukering, Huysegems, Charisteas.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hiermee doe je Verhoek, Pratto en met name Phillipe Leonard (je weet wel, die linksback die niet tegen buitenspelers kon) ernstig tekort.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kazim, Kramer, van Beukering, Huysegems, Charisteas.
Grote kans dat ze het in ieder geval proberen.quote:Op maandag 3 februari 2025 18:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Volgend jaar halen ze Geert ook nog op.
Vind het sowieso altijd wel wat jammer als jongens uit eigen jeugd bij een concurrent gaan spelen. Vond het ook wel een leuk ventje.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo'n beetje de enige positie waarop wij geen versterking nodig hebben, anders had ik het erg jammer gevonden. Nu heb ik zoiets van "moeten zij weten".
23 miljoenquote:Feyenoord hoopt Braziliaanse aanvaller over te nemen van West Ham United
Martijn Krabbendam
19.01,
Vandaag
Reacties
Feyenoord denkt aan de komst van Luis Guilherme. De achttienjarige vleugelaanvaller van West Ham United geldt voor de Rotterdammers als een speler van de buitencategorie.
Feyenoord hoopt Braziliaanse aanvaller over te nemen van West Ham United
Delen:
Guilherme maakte afgelopen zomer voor 23 miljoen euro de overstap van Palmeiras naar West Ham United, maar komt in de Premier League nauwelijks aan de bak. Verdeeld over vijf wedstrijden maakte het Braziliaanse talent slechts 45 minuten. Onder Graham Potter, de opvolger van de ontslagen Julen Lopetegui, is het perspectief van Guilherme niet verbeterd.
Gaat dat gebeuren dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zechiel verhuren is dan wel weer zeer verstandig. Die jongen moet echt spelen en komt nu gewoon tekort.
Ze willen blijkbaar ook nog een middenvelder (gezien het bod op die Sangaré), dus daar zal wel het een en ander spelen.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Las net op het AD dat dit wel de bedoeling is na de komst van Moder.
Terwijl daar al een rechtsbuiten voor is gehuurd (Osman) en één voor gekocht (Moussa).quote:Op maandag 3 februari 2025 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die gozer verder niet, maar als ik nu zou leren dat Ajax voor 23 miljoen een 18-jarige wisselspeler zou willen halen die nog geen 45 minuten heeft gespeeld dit seizoen dan zou ik heel boos worden.
In principe was Minthe 17 en viel in dezelfde categoriequote:Op maandag 3 februari 2025 19:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ken die gozer verder niet, maar als ik nu zou leren dat Ajax voor 23 miljoen een 18-jarige wisselspeler zou willen halen die nog geen 45 minuten heeft gespeeld dit seizoen dan zou ik heel boos worden.
Osman kostte ook 23 miljoen of zo. Ook niks.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl daar al een rechtsbuiten voor is gehuurd (Osman) en één voor gekocht (Moussa).
Dit riekt naar paniekvoetbal!
Oh voor dat geld had je er net zo goed gelijk 2 kunnen halenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Osman kostte ook 23 miljoen of zo. Ook niks.
Hoe minder Nadje moet spelen, hoe beter.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze willen blijkbaar ook nog een middenvelder (gezien het bod op die Sangaré), dus daar zal wel het een en ander spelen.
Lijkt me voor Zechiël het beste, ja.
Mooi voor Malacia, die moet op een redelijk niveau weer minuten maken en PSV heeft een linksback nodig, 1+1 dan.quote:
Neghli en Verschueren weg en Hlynsson erbij toch dus één optie minder? Al zijn die wel wat aanvallender. Met Eiting en Clement zal hij dan moeten concurreren, dat is geen garantie op speelminuten, bij Steijn kun je er dan wel naar fluiten als jeugdspeler.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:24 schreef Slobeend het volgende:
Zechiël zou naar Sparta gaan. Is daar toch ook een overvol middenveld nu?
Oh ik wist niet dat Metinho al weg was.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neghli en Verschueren weg en Hlynsson erbij toch dus één optie minder? Al zijn die wel wat aanvallender. Met Eiting en Clement zal hij dan moeten concurreren, dat is geen garantie op speelminuten, bij Steijn kun je er dan wel naar fluiten als jeugdspeler.
Je vraagt je wel af hoeveel meer hij dan aan spelen toe komt ja.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Neghli en Verschueren weg en Hlynsson erbij toch dus één optie minder? Al zijn die wel wat aanvallender. Met Eiting en Clement zal hij dan moeten concurreren, dat is geen garantie op speelminuten, bij Steijn kun je er dan wel naar fluiten als jeugdspeler.
Vis1980 denkt wel eens aan een nog jonge Katja Schuurman.quote:
Die arme man kan het ook niet goed doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Te Kloese heeft de reactie mogelijkheid op insta onder zijn bijdrages al uit moeten schakelen.
(@:ggmm)
Dat kan ook een slimme marketingstruc zijn om de prijs wat op te drijvenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Buitendam het volgende:
Een onmisbare kracht in de defensie.
Zo zou ik ‘m persoonlijk dan weer niet omschreven hebben.
Dennis kookt.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ook een slimme marketingstruc zijn om de prijs wat op te drijven
Instagram tieneraccount.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Te Kloese heeft de reactie mogelijkheid op insta onder zijn bijdrages al uit moeten schakelen.
(@:ggmm)
Hij mag ook gewoon assistent worden. De apotheker is wel gewoon een mooie vent.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik hoop maar dat in de zomerstop nog clubs komen voor Trauner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vraagt je toch af waar dat geld allemaal heen is ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:46 schreef De_Pel het volgende:
Met Geertruida, Wieffer en Gimenez verkoop je zo’n beetje heel je as in een half jaar, voor pakweg 85 miljoen. Met een mooi CL seizoen erbij, pak je bijna 150 miljoen. Vervolgens haal je vooralsnog 1 (!) serieuze aankoop van 5+ miljoen hiervoor terug (Hwang). Wat verwacht je dan…
Komende zomer vertrekken sowieso Timber en Hancko, voor een tegenvallende 50-60 miljoen, zouden we dan weer een blik tropische verrassingen en goedkooe spelers van het 2e-3e niveau halen?
Die laatste zin vat mijn ergernis over dit seizoen wel samen (lol)quote:Is Henderson sneller dan Milambo? Waarschijnlijk niet. Alleen handelde Feyenoord weer eens via de komt-wel-goed-mentaliteit.
Ik vrees dat het een fitheidsprobleem is. Misschien moeten we druk zetten uberhaupt maar vergeten dit seizoen en compact gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:48 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)te-wet-van-arne-slot
Dat eerste fragment uit dit artikel, vlak na de aftrapNieuwkoop is echt een gevaar voor je elftal. Nooit meer opstellen.
Tweede fragment: balverlies Nieuwkoop, sjokt terug.
Derde fragment, weer chaos op rechts.
Vierde fragment, sjokkende Nieuwkoop eruit gewandeld door Berghuis.
Ik denk juist ook tactisch en (inmiddels) mentaliteit. Die vrije doortochten na verkeerde positionering zijn al een heel seizoen een probleem. Maar het zal allemaal wel samenhangen, tegen Ajax en Lille was in ieder geval het meest verbijsterend, het gaat van kwaad tot erger.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een fitheidsprobleem is. Misschien moeten we druk zetten uberhaupt maar vergeten dit seizoen en compact gaan spelen.
Dat moment vlak na rust was eerder scherpte inderdaad, maar de gaten werden richting het eind van de wedstrijd wel steeds groter.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk juist ook tactisch en (inmiddels) mentaliteit. Die vrije doortochten na verkeerde positionering zijn al een heel seizoen een probleem. Maar het zal allemaal wel samenhangen, tegen Ajax en Lille was in ieder geval het meest verbijsterend, het gaat van kwaad tot erger.
Wat Pieter ook zegt, het gebeurt letterlijk een minuut na rust door Wout Weghorst. Dan is fitheid geen excuus.
Vooral ook tactische discipline denk ik, je ziet dit seizoen met enige regelmaat dat beide backs naar voren denderen. Dat wordt al ongeveer vanaf de vierde klasse amateurs afgeraden door een trainer. Heb je ook nog eens een Hwang die het verdedigend gewoon niet ziet, constant andere samenstelling middenveld, een trainer die er wat dat aangaat blijkbaar niet goed genoeg op zit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moment vlak na rust was eerder scherpte inderdaad, maar de gaten werden richting het eind van de wedstrijd wel steeds groter.
Hij ziet er vaak zo enthousiast en energiek uit. Schijn bedriegt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:48 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)te-wet-van-arne-slot
Dat eerste fragment uit dit artikel, vlak na de aftrapNieuwkoop is echt een gevaar voor je elftal. Nooit meer opstellen.
Tweede fragment: balverlies Nieuwkoop, sjokt terug.
Derde fragment, weer chaos op rechts.
Vierde fragment, sjokkende Nieuwkoop eruit gewandeld door Berghuis.
Doordat een aantal niet weten waar ze moeten lopen of de arbeid weigeren, moet de rest dubbel zo hard lopen, geen wonder dat die het op een gegeven moment ook niet meer kunnen belopen. Je ziet dat vooral bij Hancko die nooit fysieke klachten had en nu op het eind van de wedstrijden een onbeholpen indruk maakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moment vlak na rust was eerder scherpte inderdaad, maar de gaten werden richting het eind van de wedstrijd wel steeds groter.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral ook tactische discipline denk ik, je ziet dit seizoen met enige regelmaat dat beide backs naar voren denderen. Dat wordt al ongeveer vanaf de vierde klasse amateurs afgeraden door een trainer. Heb je ook nog eens een Hwang die het verdedigend gewoon niet ziet, constant andere samenstelling middenveld, een trainer die er wat dat aangaat blijkbaar niet goed genoeg op zit.
Eigenlijk ziet iedere voetballer er slecht uit wanneer er in te grote ruimtes moet worden verdedigd of wanneer je vaker dan eens tussen twee man moet kiezen.
Dat speelt ook ongetwijfeld mee. De conclusie lijkt me hetzelfde: als je het drukzetten niet fatsoenlijk kan organiseren en het daardoor regelmatig open huis is moet je misschien vaker inzakken en op de counter gaan spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Doordat een aantal niet weten waar ze moeten lopen of de arbeid weigeren, moet de rest dubbel zo hard lopen, geen wonder dat die het op een gegeven moment ook niet meer kunnen belopen. Je ziet dat vooral bij Hancko die nooit fysieke klachten had en nu op het eind van de wedstrijden een onbeholpen indruk maakt.
Maar goed ook. Ik zit nog na te hijgen op mijn stoel, had niet meer aangekund.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Zipportal het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/ad-feyenoord-klaar-op-transfermarkt
Met gesloten portemonnee verder.
Best gênant, wetende dat dit ook voor hem een belangrijk speerpunt was. Was in principe de enige overeenkomst met Slot.quote:
Zou Zerrouki nog komen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:49 schreef Zipportal het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/ad-feyenoord-klaar-op-transfermarkt
Met gesloten portemonnee verder.
Mee eens, dat vond ik al na Bayern-thuis, alhoewel je destijds nog Santi had. Als het voetbal simpel blijft zit er nog altijd voldoende kwaliteit in de groep, maar nu is het zo’n ongeorganiseerde kapotte bende die bovendien hardnekkig is in het maken van dezelfde fouten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Dat speelt ook ongetwijfeld mee. De conclusie lijkt me hetzelfde: als je het drukzetten niet fatsoenlijk kan organiseren en het daardoor regelmatig open huis is moet je misschien vaker inzakken en op de counter gaan spelen.
Jaaaa…. Een nog hogere loondruk voor een speler waar we geen zak aan hebben. Genietoooonnquote:
Ik zag gisteren weer dat doodskistfilmpje voorbij komenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat die onderste weer in de Kuip getoond gaat worden maat.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag gisteren weer dat doodskistfilmpje voorbij komen
Dat vind ik zo'n waanzinnig goed filmpje. Alles klopt.
Ik weet zeker dat user @maxi-mus dit ook kan waarderen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Weer genieten
Ja, dit is echt heel goed. Gewoon op een normale rustige manier gefundeerde kritiek uiten op de gevestigde orde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat user @:maxi-mus dit ook kan waarderen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef fetX het volgende:
Zou me niets verbazen als ze vanavond ineens met Ihattaren komen aanzetten.
Ihattaren in Rotterdam, hoe snel zou het dan mis gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef fetX het volgende:
Zou hij zo'n chiropractor dan via een bepaald platvorm moeten opzoeken?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kunnen we Bijlow nog slijten aan een gyropractor.
Waar?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik lees geruchten over een blessure van Milambo?
Even quoten.quote:
Daar moeten we wel zsm vanaf ja, te hoge kostenpost.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Kankerimbecielgenot.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 10:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Weer genieten
Succes met hem proberen te verkopen in de zomerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Daar moeten we wel zsm vanaf ja, te hoge kostenpost.
Bandje met die pot tegen Bayern richting die vaatdoeken sturen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Succes met hem proberen te verkopen in de zomer
Die gaat gewoon lekker zijn contract uitzitten, zou ik ook doen.
Een speler die bewezen de discipline kan opbrengenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:04 schreef fetX het volgende:
Misschien dat zijn spieren het wel beter doen op hitte en vrouwen die niet mogen autorijden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bandje met die pot tegen Bayern richting die vaatdoeken sturen.
Vrouwen mogen dat sinds een paar jaar wel. Toch jammer, nooit zo veilig gevoeld als dat ene jaartje dat ik er ooit gewoond heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat zijn spieren het wel beter doen op hitte en vrouwen die niet mogen autorijden.
Reacties op 1908.nlquote:
Weet je wie dat ook was?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:39 schreef GGMM het volgende:
Ik lees net in de reacties op 1908.nl dat Guidetti rond is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gyropractorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
@3rr0rquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
GMTAquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die grap heb ik al gemaakt in het Ajax topic.
Of doneren aan de wetenschap.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |