Dit bedoel ik ja. Zal eens kijken of ik wat kan vinden hierover. Is vast onderzoek naar gedaanquote:Op maandag 3 februari 2025 14:36 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch niet over traden? Hij vraagt zich of er door een hogere cashflow, bv na salarisstijging, er een trend is dat ETF daarna relatief iets hoger staan dan de rest van de maand.
Geen onterechte hypothese om op te werpen en mocht het waar zijn kan het juist op lange termijn veel schelen.
Jij hebt gewoon paper hands!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn uitstappen is verder geen advies.
Belangrijkste is goede nachtrust en wat voor jou werkt, dat werkt
Om wat voor inlegbedragen gaat dit? Zo volatiel zijn ETF's niet, dit gaat om tiende procentpunten, als er uberhaupt een causaal verband is.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dit bedoel ik ja. Zal eens kijken of ik wat kan vinden hierover. Is vast onderzoek naar gedaan
Met wat voor gedachte ben je weer ingestapt dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:19 schreef nostra het volgende:
Vandaag weer ingestapt in de markt, hopen dat Trump zich een beetje inhoudt met zijn fratsen verder. Een dalende beurs kan hij in ieder geval niet hendelen.
Huh. Wanneer ben je uitgestapt dan ?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:19 schreef nostra het volgende:
Vandaag weer ingestapt in de markt, hopen dat Trump zich een beetje inhoudt met zijn fratsen verder. Een dalende beurs kan hij in ieder geval niet hendelen.
Niets bijzonders, vrijgevallen deposito dat ergens heen moet.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:42 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Met wat voor gedachte ben je weer ingestapt dan?
Verhuisd. Stelpost "onvoorzien" kon x 10.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:42 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Huh. Wanneer ben je uitgestapt dan ?
Achja verhuizen is peper duur met alle bijkomende kosten.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef nostra het volgende:
[..]
Verhuisd. Stelpost "onvoorzien" kon x 10.
Ik hoop dat hij dat als zijn main kpi beschouwt... Tot nu toe beroerd jaar. Amper 1,6% op de Nasdaq. SAD!!!!quote:Op maandag 3 februari 2025 16:19 schreef nostra het volgende:
Dat is 18% op jaarbasis. Dat is heel goedquote:Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat als zijn main kpi beschouwt... Tot nu toe beroerd jaar. Amper 1,6% op de Nasdaq. SAD!!!!
Klopt. Het was een grapje.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is 18% op jaarbasis. Dat is heel goed
Ik zou zeggen dat -5% eind van de week realistisch is. Maar dat wij helemaal niet zeggen dat de markt dat doet. Ik vind ook dat GME onder een tientje moet zijn, dat Tesla’s door de helft kan een bitcoin eigenlijk naar nul. Gebeurt allemaal nog steeds niet. De markt doet wat hij wilquote:Op maandag 3 februari 2025 20:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Klopt. Het was een grapje.
Ik zie trouwens dat de Nasdaq alweer afkoerst naar vlak/groen![]()
Dit wordt nog een dingetje: vrijdag je posities sluiten, wachten op het weekend dat die gek iets geks doet, maandag alles rood en kopen maar.
Ik had ze gekocht voor $9 en daarna nog wat voor $21 en een tijdje geleden alles verkocht voor $43.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:05 schreef JimmyJames het volgende:
Palentir +20%... Kan de P/E mooi naar 500.
Daarom moet je dus enorm oppassen met dit soort aandelen, hoe krankzinnig duur ze ook lijken te zijn.
Hoezo? Het is niet alsof ETF's afgelopen 2 dagen zijn gestegen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 02:06 schreef Patroon het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)or-canada-opgeschort
Je zal maar je ETF's hebben verkocht 😅
De man is echt zo onberekenbaar als het maar kan. Hij blaat ook maar wat als die camera aangaat. Echt geen touw meer aan vast te knopen ... grenzen respecteren, handelstekorten niet goed voor de VS, verkeerde regeringen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Hoezo? Het is niet alsof ETF's afgelopen 2 dagen zijn gestegen.
Ik twijfel nog steeds. Trump is nog steeds fan van exporttariffs lijkt het en het is niet alsnog ze definitief van de baan zijn.
Dat voelt een beetje als "na na na".quote:Op dinsdag 4 februari 2025 02:06 schreef Patroon het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)or-canada-opgeschort
Je zal maar je ETF's hebben verkocht 😅
Ja wel een beetje gemeen van me...eigenlijk is het meer een geruststelling voor mezelf dat hij het even uitstelt, omdat ik ook even in mijn hoofd dacht aan verkopen, maar het toch snel genoeg rationeel kon motiveren om gewoon te blijven zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat voelt een beetje als "na na na".
Het belangrijkste bij beleggen is dat je rust van hebt in je hoofd.
Dat had ik niet meer en heb ik nog steeds niet.
Ik stap weer in als ik dat gevoel wel heb.
Wat de koers doet weet ik ook niet.
We horen vandaag vast dat China ook is uitgesteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja wel een beetje gemeen van me...eigenlijk is het meer een geruststelling voor mezelf dat hij het even uitstelt, omdat ik ook even in mijn hoofd dacht aan verkopen, maar het toch snel genoeg rationeel kon motiveren om gewoon te blijven zitten.
Ja, dat is "FOMO" en dat had ik in crypto ook wel eens. Maar dat moet ik gewoon even loslaten.quote:Van ervaring uit het verleden weet ik dat ik na verkoop vooral veel onzekerder wordt omdat ik dan constant ga twijfelen om weer in te stappen en niet de trein te missen.
Zolang die in 2050 maar goed staat als ik met pensioen gaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:39 schreef thabit het volgende:
Dat de beurs een keer gaat crashen lijkt me zo goed als zeker. Maar aan dat gegeven heb je eigenlijk helemaal niks als je niet weet wanneer dat gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |