abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216536013
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 14:36 schreef Steven184 het volgende:

[..]
Hij heeft het toch niet over traden? Hij vraagt zich of er door een hogere cashflow, bv na salarisstijging, er een trend is dat ETF daarna relatief iets hoger staan dan de rest van de maand.

Geen onterechte hypothese om op te werpen en mocht het waar zijn kan het juist op lange termijn veel schelen.
Dit bedoel ik ja. Zal eens kijken of ik wat kan vinden hierover. Is vast onderzoek naar gedaan :P
pi_216536315
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 09:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mijn uitstappen is verder geen advies.
Belangrijkste is goede nachtrust en wat voor jou werkt, dat werkt ;)
Jij hebt gewoon paper hands!
pi_216536684
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dit bedoel ik ja. Zal eens kijken of ik wat kan vinden hierover. Is vast onderzoek naar gedaan :P
Om wat voor inlegbedragen gaat dit? Zo volatiel zijn ETF's niet, dit gaat om tiende procentpunten, als er uberhaupt een causaal verband is.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_216536714
Vandaag weer ingestapt in de markt, hopen dat Trump zich een beetje inhoudt met zijn fratsen verder. Een dalende beurs kan hij in ieder geval niet hendelen.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_216536925
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:19 schreef nostra het volgende:
Vandaag weer ingestapt in de markt, hopen dat Trump zich een beetje inhoudt met zijn fratsen verder. Een dalende beurs kan hij in ieder geval niet hendelen.
Met wat voor gedachte ben je weer ingestapt dan?
pi_216536929
quote:
Huh. Wanneer ben je uitgestapt dan ?
pi_216536951
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:42 schreef polquito1971 het volgende:

[..]
Met wat voor gedachte ben je weer ingestapt dan?
Niets bijzonders, vrijgevallen deposito dat ergens heen moet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_216536958
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:42 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Huh. Wanneer ben je uitgestapt dan ?
Verhuisd. Stelpost "onvoorzien" kon x 10. ;)
Best pilot in history
pi_216537290
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2025 16:45 schreef nostra het volgende:

[..]
Verhuisd. Stelpost "onvoorzien" kon x 10. ;)
Achja verhuizen is peper duur met alle bijkomende kosten.
  maandag 3 februari 2025 @ 17:18:55 #60
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_216537348
quote:
Ik hoop dat hij dat als zijn main kpi beschouwt... Tot nu toe beroerd jaar. Amper 1,6% op de Nasdaq. SAD!!!!
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_216540150
Is er op Coinbase nog een fatsoenlijke manier om de waarde van je assets op 1-1-2024 te achterhalen? Ben alvast wat gegevens aan het verzamelen voor de IB2024.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 3 februari 2025 @ 20:48:43 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216540972
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 17:18 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Ik hoop dat hij dat als zijn main kpi beschouwt... Tot nu toe beroerd jaar. Amper 1,6% op de Nasdaq. SAD!!!!
Dat is 18% op jaarbasis. Dat is heel goed
The End Times are wild
  maandag 3 februari 2025 @ 20:53:19 #63
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_216541071
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is 18% op jaarbasis. Dat is heel goed
Klopt. Het was een grapje.

Ik zie trouwens dat de Nasdaq alweer afkoerst naar vlak/groen :')

Dit wordt nog een dingetje: vrijdag je posities sluiten, wachten op het weekend dat die gek iets geks doet, maandag alles rood en kopen maar.
  maandag 3 februari 2025 @ 20:56:38 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216541132
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:53 schreef JimmyJames het volgende:

[..]
Klopt. Het was een grapje.

Ik zie trouwens dat de Nasdaq alweer afkoerst naar vlak/groen :')

Dit wordt nog een dingetje: vrijdag je posities sluiten, wachten op het weekend dat die gek iets geks doet, maandag alles rood en kopen maar.
Ik zou zeggen dat -5% eind van de week realistisch is. Maar dat wij helemaal niet zeggen dat de markt dat doet. Ik vind ook dat GME onder een tientje moet zijn, dat Tesla’s door de helft kan een bitcoin eigenlijk naar nul. Gebeurt allemaal nog steeds niet. De markt doet wat hij wil
The End Times are wild
pi_216542599
Vanguard gaat wat tarieven verlagen. Niks spectaculairs, maar hopelijk zet het door naar de rest van de markt.
https://corporate.vanguar(...)anguard-history.html
  maandag 3 februari 2025 @ 23:05:56 #66
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_216542823
Palentir +20%... Kan de P/E mooi naar 500.
Daarom moet je dus enorm oppassen met dit soort aandelen, hoe krankzinnig duur ze ook lijken te zijn.
pi_216543361
https://nos.nl/artikel/25(...)or-canada-opgeschort

Je zal maar je ETF's hebben verkocht 😅
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 4 februari 2025 @ 07:54:41 #68
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_216543778
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2025 23:05 schreef JimmyJames het volgende:
Palentir +20%... Kan de P/E mooi naar 500.
Daarom moet je dus enorm oppassen met dit soort aandelen, hoe krankzinnig duur ze ook lijken te zijn.
Ik had ze gekocht voor $9 en daarna nog wat voor $21 en een tijdje geleden alles verkocht voor $43. :'(
pi_216545320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 02:06 schreef Patroon het volgende:

Hoezo? Het is niet alsof ETF's afgelopen 2 dagen zijn gestegen.
Ik twijfel nog steeds. Trump is nog steeds fan van exporttariffs lijkt het en het is niet alsnog ze definitief van de baan zijn.
pi_216545912
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Hoezo? Het is niet alsof ETF's afgelopen 2 dagen zijn gestegen.
Ik twijfel nog steeds. Trump is nog steeds fan van exporttariffs lijkt het en het is niet alsnog ze definitief van de baan zijn.
De man is echt zo onberekenbaar als het maar kan. Hij blaat ook maar wat als die camera aangaat. Echt geen touw meer aan vast te knopen ... grenzen respecteren, handelstekorten niet goed voor de VS, verkeerde regeringen.

Wat is er naar zijn zin eigenlijk niet goed aan de EU, dat wij handelstarieven 'verdienen'? Er gaat volgens mij 750 mld die kant op en 800 mld terug.
pi_216546877
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 02:06 schreef Patroon het volgende:

Dat voelt een beetje als "na na na".

Het belangrijkste bij beleggen is dat je rust van hebt in je hoofd.

Dat had ik niet meer en heb ik nog steeds niet.
Ik stap weer in als ik dat gevoel wel heb.

Wat de koers doet weet ik ook niet.
pi_216546928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat voelt een beetje als "na na na".

Het belangrijkste bij beleggen is dat je rust van hebt in je hoofd.

Dat had ik niet meer en heb ik nog steeds niet.
Ik stap weer in als ik dat gevoel wel heb.

Wat de koers doet weet ik ook niet.
Ja wel een beetje gemeen van me...eigenlijk is het meer een geruststelling voor mezelf dat hij het even uitstelt, omdat ik ook even in mijn hoofd dacht aan verkopen, maar het toch snel genoeg rationeel kon motiveren om gewoon te blijven zitten.

Van ervaring uit het verleden weet ik dat ik na verkoop vooral veel onzekerder wordt omdat ik dan constant ga twijfelen om weer in te stappen en niet de trein te missen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_216546960
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 13:48 schreef Patroon het volgende:

[..]
Ja wel een beetje gemeen van me...eigenlijk is het meer een geruststelling voor mezelf dat hij het even uitstelt, omdat ik ook even in mijn hoofd dacht aan verkopen, maar het toch snel genoeg rationeel kon motiveren om gewoon te blijven zitten.
We horen vandaag vast dat China ook is uitgesteld.
Maar uitstel is geen afstel en voor de rest is het me ook niet duidelijk wat Trump aan het doen is.

Ik zat nu eenmaal voor 99% in de US-markten en dan geeft dat onrust.

Verder zat ik sowieso nog maar met 35% in de markt omdat ik een huis gekocht heb.
Ergens eind van dit jaar of begin volgend jaar (als ik verhuisd ben) komt m'n huidige woning in de verkoop en zit ik weer op ~65%.

quote:
Van ervaring uit het verleden weet ik dat ik na verkoop vooral veel onzekerder wordt omdat ik dan constant ga twijfelen om weer in te stappen en niet de trein te missen.
Ja, dat is "FOMO" en dat had ik in crypto ook wel eens. Maar dat moet ik gewoon even loslaten.
pi_216547476
Dat de beurs een keer gaat crashen lijkt me zo goed als zeker. Maar aan dat gegeven heb je eigenlijk helemaal niks als je niet weet wanneer dat gaat gebeuren.
pi_216547579
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 februari 2025 14:39 schreef thabit het volgende:
Dat de beurs een keer gaat crashen lijkt me zo goed als zeker. Maar aan dat gegeven heb je eigenlijk helemaal niks als je niet weet wanneer dat gaat gebeuren.
Zolang die in 2050 maar goed staat als ik met pensioen ga :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')