SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Het lastige aan deze discussie is dat je niet weet wat voor aandeel hij daar zelf in heeft gehadquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Pisces29 het volgende: [..] Wat kan Priske er van bakken als je sinds september alles in de lappenmand hebt zitten…
Als ze dan Priske nog aanhouden, kan je de club net zo goed opheffenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond staan we zelfs 6de geloof ik…
Dat is waar.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lastige aan deze discussie is dat je niet weet wat voor aandeel hij daar zelf in heeft gehad
Opvallend dat onder Slot er veel minder blessures waren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kan Priske er van bakken als je sinds september alles in de lappenmand hebt zitten…
Als AZ wint staan we 5de, 1 punt boven FC Twente en 4 punten boven Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ze dan Priske nog aanhouden, kan je de club net zo goed opheffen
Met de juiste keuzes hadden we echt jaren lang CL kunnen halen gezien de situatie bij Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit seizoen kan de prullenbak in. Alles wat was opgebouwd na een half jaar weer naar de klote geholpen.
Als dat zo was had Ajax nu niet bovenaan gestaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met de juiste keuzes hadden we echt jaren lang CL kunnen halen gezien de situatie bij Ajax.
Blijkbaar toch heel complex om die keuzes te maken.
Qua organisatie lijkt het hélemaal nergens op.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een schandalig seizoen. Geen woorden voor.
wE WORden MaKKElijk twEdE hoOR MEt deZE SeLECTiequote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond staan we zelfs 6de geloof ik…
Echt heel belachelijk hoe het stond na de 1-1, het lag ineens helemaal open.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Tweede helft dacht ik even dat het onze kant op ging vallen, maar uiteindelijk terecht verloren. Na de 1-1 niks meer klaargespeeld ook.
Je had die 1-1 beter in de laatste 10 minuten kunnen maken. Ajax deed niets meer bij 1-0.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Tweede helft dacht ik even dat het onze kant op ging vallen, maar uiteindelijk terecht verloren. Na de 1-1 niks meer klaargespeeld ook.
Eens, wederom een zwakke wedstrijd. En geen tactiek of lijn te bekennen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Het was zeker niet de schuld van Timon vandaag. Gimeniz is een aderlating, vervangers niet aan te pas gekomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. Hoe erg werden Bijlow en Ginenez gemist?.
Dat dacht ik ook, maar zodra Ajax weer ging aandringen deden wij verdedigend alles verkeerd. Zoals gebruikelijk onder deze trainer is de eindfase een zooitje.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Is dat oorzaak of gevolg?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt het blessure-magazine gemist.
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dat zo was had Ajax nu niet bovenaan gestaan.
Goed dat je voor de zwakbegaafden opkomtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goed dat je voor de zwakbegaafden opkomt
Als dan iemand het moet doen, dan gun ik het de Brub wel.quote:
Dennis mag ook moeven, die maakt alleen maar verkeerde keuzes.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt heel belachelijk hoe het stond na de 1-1, het lag ineens helemaal open.
Lijkt me iets dat te trainen is...quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.
Farioli was ook een totaal andere trainer dan Slot waardoor het juist precies hetzelfde uit had kunnen pakken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.
Zeker. En die Eenhoorn kan je zo halen lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dennis mag ook moeven, die maakt alleen maar verkeerde keuzes.
Dat is geen TD. Of bedoel je als AD die een TD aan kan stellen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. En die Eenhoorn kan je zo halen lijkt me.
6 punten achter FC Utrecht ook alweer.quote:
Met deze selectie zulk matig spel, zo’n slechte organisatie….dat is gênant te noemen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef Haringkop het volgende:
Totaal geen lijn te ontdekken, echt welk plan heeft Priske?
Dit is gewoon trainbaar, maar niet voor Priske.
Wat ook wel een vreemde keuze was. Voor mijn gevoel overschatte Farioli Feyenoord. Het was even aandringen en vervolgens lag het totaal bij ons open. Een beter Ajax was nog veel verder uitgelopen, net als dat Lille woensdag deed.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had die 1-1 beter in de laatste 10 minuten kunnen maken. Ajax deed niets meer bij 1-0.
Lijkt meer op Slot dan Priske. En tenminste tactisch sterk.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Farioli was ook een totaal andere trainer dan Slot waardoor het juist precies hetzelfde uit had kunnen pakken.
Als opvolger van Priske was het wel een goede zet geweest.
De optie dat te Kloese moet opdonderen ontbreekt.quote:
Had je mij ook al gefeliciteerd?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend. Terechte overwinning.
Ja, als AD gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is geen TD. Of bedoel je als AD die een TD aan kan stellen?
Gewoon een dooie. Net als Ueda.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef bbuddybb het volgende:
Priske is een lieve man, maar dit is niet lang houdbaar meer.
Sowieso is het bizar hoe slecht de verdedigende organisatie is in vergelijking met de jaren onder Slot. Als je dat in orde hebt hoef je niet eens goed te voetballen, zie de tegenstander van vandaag. Die gaan dadelijk gewoon met slecht kutvoetbal kampioen worden puur omdat die Italiaan het achterin goed heeft weten neer te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.
Dank je dat is sportief. Ja uiteindelijk wel, dacht wel even dat het weg ging glippen toen ze alleen nog maar gingen verdedigen en Timber goed inviel. Feyenoord moet de markt op voor een spits.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend. Terechte overwinning.
Nu maar richten op de derde plek. Hopelijk de selectie een beetje bij elkaar houden en fit. Dan moet het lukken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank je dat is sportief. Ja uiteindelijk wel, dacht wel even dat het weg ging glippen toen ze alleen nog maar gingen verdedigen en Timber goed inviel. Feyenoord moet de markt op voor een spits.
Dan heeft de RvC weer de sleutels om nog een beroerdere opvolger aan te stellen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De optie dat te Kloese moet opdonderen ontbreekt.
88 minuten kip zonder kop.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere wat is die man toch slecht. Voegt echt niets toe.
Omdat Luka het alternatief is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rint-feyenoord-sjokt
Iemand zei het al, luie buitenspelers.
Je kunt je wel afvragen waarom je er dan niet een wisselt.
En je enige goeie spits verkoop je.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had bij rust al gewisseld moeten worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken denk ik ja. Vond die Moder zeker niet slecht al leek hij wel op na een helft. En Timber weer fit scheelt een flinke slok.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu maar richten op de derde plek. Hopelijk de selectie een beetje bij elkaar houden en fit. Dan moet het lukken.
Het is een bekende statistiek dat je kampioen wordt met de beste verdediging idd.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso is het bizar hoe slecht de verdedigende organisatie is in vergelijking met de jaren onder Slot. Als je dat in orde hebt hoef je niet eens goed te voetballen, zie de tegenstander van vandaag. Die gaan dadelijk gewoon met slecht kutvoetbal kampioen worden puur omdat die Italiaan het achterin goed heeft weten neer te zetten.
Ja die heeft nog wel wat wedstrijdritme nodig.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken denk ik ja. Vond die Moder zeker niet slecht al leek hij wel op na een helft.
2e doelpunt van het seizoen, wat een geweldenaar zegquote:
Derde worden en hopen op een gunstige loting.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Weer lekker op donderavond voetballen. En zondagen om 20:00, zie AZ. Joepie.
Dat denk ik ook, we hebben nog steeds ruim voldoende kwaliteit rondlopen. Alleen spelen we al een halfjaar met een spelopvatting die ons totaal niet ligt en maar mondjesmaat succes oplevert. Bovendien blessure ellende en ja, dan krijg je een slecht seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef Scorpie het volgende:
Timber terug gaat jullie trouwens de rest van het seizoen wel aan de 3e plek helpen.
Speelde hij maar elke week tegen zo'n slechte tegenstander.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
2e doelpunt van het seizoen, wat een geweldenaar zeg
Je had toch ook Mitchell voor Hadj kunnen wisselen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Luka het alternatief is.
En die zit er niet heel lekker in.
En fors investeren maar Dennis opsluiten in de bezemkast zonder telefoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde worden en hopen op een gunstige loting.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Weer lekker op donderdagavond voetballen. En zondagen om 20:00, zie AZ. Joepie.
Die gaat liever gamen met zijn vrienden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je had toch ook Mitchell voor Hadj kunnen wisselen?
Maar we hebben geen alternatief nodig, want dan zit je zijn ontwikkeling in de wegquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
De opleving van Hasj Moussa is ook weer helemaal over he wat is die slecht de laatste weken.
Moussa kwam ook voortdurend in zijn eentje tegen twee man.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
De opleving van Hasj Moussa is ook weer helemaal over he wat is die slecht de laatste weken.
Voorruit bij deze dan, gefeliciteerd met de overwinningquote:
Dan heb je er elders dus eentje extraquote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa kwam ook voortdurend in zijn eentje tegen twee man.
die is allang wegquote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Luka het alternatief is.
En die zit er niet heel lekker in.
Die zat op de bank.quote:
Dat hadden we ook op het middenveld, alleen deden we helemaal niks met dat overwicht. En Ajax wachtte geduldig af om de bal er tussen te spelen.quote:
Die vond ik de laatste keren prima invallen. Of je had Bueno kunnen laten staan en Hartman als buitenspeler. Mogelijkheden genoeg. Ajax had ook maar 1 buitenspeler.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat liever gamen met zijn vrienden.
Misschien had hij op de PlayStation wel van Ajax gewonnen![]()
Je bent een goed mensquote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voorruit bij deze dan, gefeliciteerd met de overwinning
Ik ben het wel eens dat je verdedigender had kunnen wisselen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je had toch ook Mitchell voor Hadj kunnen wisselen?
En nu heb je 0 punten en vooral ook een heel slecht gevoel.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens dat je verdedigender had kunnen wisselen.
Maar je had tegelijkertijd ook gewoon 3 punten nodig.
Je moest vandaag winnen om nog kans te maken op plek 2. Met een gelijkspel had je ook weinig opgeschoten. Richten op plek 3 en dan hopen op een prettige loting.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet trouwens niet of ik met 1-1 heel anders op de bank had gezeten dan nu. Het enige is dat het nogal wat schijtlollige appjes van familie had gescheeld.
Tja, dat is het risico wat je een beetje neemt, en die begrijp ik dan wel weer omdat je die 3 punten echt nodig had en ook aan 1 punt niet zo heel veel had gehad.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
En nu heb je 0 punten en vooral ook een heel slecht gevoel.
Ja, daarom is het gevoel bij mij persoonlijk redelijk hetzelfde als wanneer het 1-1 was gebleven. Al is moeten kijken naar juichende inteelthoofden op die tribune daar altijd vervelend.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moest vandaag winnen om nog kans te maken op plek 2. Met een gelijkspel had je ook weinig opgeschoten. Richten op plek 3 en dan hopen op een prettige loting.
Ik niet, je hebt zowel aanvallend als verdedigend meer aan spelers die rennen in plaats van rustig aan doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tja, dat is het risico wat je een beetje neemt, en die begrijp ik dan wel weer omdat je die 3 punten echt nodig had en ook aan 1 punt niet zo heel veel had gehad.
Het is ook heel lastig en waarschijnlijk nog meer geldverspilling.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
Tief een heel eind op![]()
'Feyenoord kijkt naar buitenspeler, geen nieuwe keeper na blessure Bijlow'
De kans dat Feyenoord nog een spits aan de selectie gaat toevoegen, is klein. Journalist Sinclair Bisschop vertelt in het praatprogramma Goedemorgen Eredivisie dat de Rotterdammers wel de wens hebben om zich de komende dagen nog te versterken, alleen moet dat dan gaan om een buitenspeler.
"Dennis te Kloese heeft het heel druk de komende dagen," begint Sinclair in gesprek met ESPN. "Gimenez is natuurlijk weg en Feyenoord probeert nog een aanvallende versterking te halen. In De Kuip is men realistisch dat het gewoon heel lastig gaat worden. Sowieso is Feyenoord geen voorstander van winterse transfers. Om een kant-en-klare speler te halen die er direct moet staan, is gewoon heel lastig."
Als je geen voorstander van winterse transfers moet je ook in de winter niet je belangrijkste speler verkopenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:53 schreef Ali_boo het volgende:
Tief een heel eind op![]()
'Feyenoord kijkt naar buitenspeler, geen nieuwe keeper na blessure Bijlow'
De kans dat Feyenoord nog een spits aan de selectie gaat toevoegen, is klein. Journalist Sinclair Bisschop vertelt in het praatprogramma Goedemorgen Eredivisie dat de Rotterdammers wel de wens hebben om zich de komende dagen nog te versterken, alleen moet dat dan gaan om een buitenspeler.
"Dennis te Kloese heeft het heel druk de komende dagen," begint Sinclair in gesprek met ESPN. "Gimenez is natuurlijk weg en Feyenoord probeert nog een aanvallende versterking te halen. In De Kuip is men realistisch dat het gewoon heel lastig gaat worden. Sowieso is Feyenoord geen voorstander van winterse transfers. Om een kant-en-klare speler te halen die er direct moet staan, is gewoon heel lastig."
Kutsjaak had Arnesen nooit weg moeten sturen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit seizoen is gewoon een echte Dennis-Disasterclass.
Laat in Los Angeles zijn naam vallen en men schiet in de stress.
Zo gaat het al 50 jaar joh, succes wordt nooit gecontinueerd.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:00 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch knap om alles wat in 3 seizoenen onder Arnesen en Slot is opgebouwd binnen een half jaar weer ongedaan te maken.
Jullie zijn voorin wel heel slecht. Geen spits en een pingelaar rechtsbuiten. Tel daarbij op dat het achterin een open huis is en je kunt elke uitwedstrijd tegen puntverlies aanlopen. Zo makkelijk gaat die 3e plek echt niet worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, we hebben nog steeds ruim voldoende kwaliteit rondlopen. Alleen spelen we al een halfjaar met een spelopvatting die ons totaal niet ligt en maar mondjesmaat succes oplevert. Bovendien blessure ellende en ja, dan krijg je een slecht seizoen.
Snap niet echt waarom je spelers zou halen (betaal je ook veel teveel voor normaal gesproken). Met deze selectie moet je gewoon derde worden. Eigenlijk zelfs meer, maar dat is nu natuurlijk bijna onmogelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben wel blij dat die Garcia dan niet komt weer een te duur gokje voor een waarschijnlijk matige speler.
Dat deed Te Kloese. Die was eerst alleen AD.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kutsjaak had Arnesen nooit weg moeten sturen.
Maar deze selectie is voor de helft ten alle tijden geblesseerd en kan volgens velen echt niet. De keeper is niet goed genoeg, de CV is niet betrouwbaar genoeg, de jonge middenvelder is te wisselvallig en de spits kan er volgens velen ook niets van.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap niet echt waarom je spelers zou halen (betaal je ook veel teveel voor normaal gesproken). Met deze selectie moet je gewoon derde worden. Eigenlijk zelfs meer, maar dat is nu natuurlijk bijna onmogelijk.
Woensdag verliezen en dan zal Priske er wel uit liggen, als hij dat al haalt.
Met het verschil dat daar de technisch directeur is vertrokken en volgens mij ook enkele leden van de RvC?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef Haringkop het volgende:
[ x ]
Pijnlijke constatering. Totaal geen fitheid. Wat een faal op dit gebied ook. Enige voordeel is dat je het ook in jaar kan omdraaien, zie Ajax dit jaar.
Nu ben je ook te laat. Er had gewoon een buitenspeler bij gemoeten direct per 01-01. Je had die Skov Olsen nu notabene voor minder geld kunnen halen. Dat soort twijfel gedrag brengt je in een nog slechtere situatie.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is ook heel lastig en waarschijnlijk nog meer geldverspilling.
Enorm sympathieke man die weer lekker assistent moet worden ergens.quote:
Het kan wel. Een goeie trainer stuurt die spelers met duidelijke opdrachten het veld op en laat ze goed samen spelen. Dan worden de zwaktes van diezelfde spelers goed gemaskeerdquote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar deze selectie is voor de helft ten alle tijden geblesseerd en kan volgens velen echt niet. De keeper is niet goed genoeg, de CV is niet betrouwbaar genoeg, de jonge middenvelder is te wisselvallig en de spits kan er volgens velen ook niets van.
Hoe kan Priske daar wat aan doen?
Het zoveelste kinderachtige momentje van Makkelie, omdat hij vond dat de bal en paar centimeter op de verkeerde plek lag.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat was dat moment met Wellenreuther waar hij tijd leek te rekken?
@Caland Zijn return naar het Engels in Lille was dus puur om even te fulmineren over de media.quote:
Tegen Bayern konden ze het wel 90 minuten opbrengen en tegen Lille hebben ze niks uitgevoerd. Dus je zou zeggen dat er nog wel voldoende energie had moeten zijn. Lijkt mij meer mentaliteit.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef Haringkop het volgende:
[ x ]
Pijnlijke constatering. Totaal geen fitheid. Wat een faal op dit gebied ook. Enige voordeel is dat je het ook in jaar kan omdraaien, zie Ajax dit jaar.
Nu zit je dus in de Slot-gedachte. Zo'n trainer krijgen we bij Feyenoord dus echt nooit meer. Deze selectie is gewoon minder ten opzichte van vorig seizoen, tel daar alle blessures bij op (waar die ook vandaan mogen komen) en er blijft niet zoveel over.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan wel. Een goeie trainer stuurt die spelers met duidelijke opdrachten het veld op en laat ze goed samen spelen. Dan worden de zwaktes van diezelfde spelers goed gemaskeerd
Ze beter maken zoals Slot deed en daar slaagt hij bepaald niet in. Waar is bijvoorbeeld het druk zetten gebleven? Deze selectie is ook totaal niet fit, ook dat is zijn verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar deze selectie is voor de helft ten alle tijden geblesseerd en kan volgens velen echt niet. De keeper is niet goed genoeg, de CV is niet betrouwbaar genoeg, de jonge middenvelder is te wisselvallig en de spits kan er volgens velen ook niets van.
Het hoogtepunt van deze dag.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De extreem sympathieke Quilindschy Hartman spreekt tot het volk.
Jan Joost mag blijkbaar Qjoee zeggen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De extreem sympathieke Quilindschy Hartman spreekt tot het volk.
Wat heb ik een ongelofelijke hekel aan die man. Elk woord, elke beweging, elke adem van die man roept cringe op.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jan Joost mag blijkbaar Qjoee zeggen.
Je moet altijd mikken op een trainer die dat wel kan. Wij zijn geen Real Madrid met gearriveerde vedettes die je vrijheid kan geven.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nu zit je dus in de Slot-gedachte. Zo'n trainer krijgen we bij Feyenoord dus echt nooit meer. Deze selectie is gewoon minder ten opzichte van vorig seizoen, tel daar alle blessures bij op (waar die ook vandaan mogen komen) en er blijft niet zoveel over.
Als je ziet hoeveel wedstrijden een middelmatige kutspelers als Nadje heeft gespeeld moet dat toch genoeg zeggen.
Bakstenen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:06 schreef Flitsbezorger het volgende:
Nogmaals:
Weg met Dennis.
Einde bericht.
De selectie is met de eerste 13/14 niet zoveel mis mee. Daarna wordt het zeker minder. Blessures maken het absoluut lastig, maar organisatorisch staat het al het hele seizoen niet. En aanvallend houdt het ook niet over. Dat alleen maar op de blessures afschuiven is echt veel te makkelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Slot hoefde ook nooit te werken met matige spelers als Wellenreuther, Trauner, Hancko, Ueda en Nieuwkoop.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze beter maken zoals Slot deed en daar slaagt hij bepaald niet in. Waar is bijvoorbeeld het druk zetten gebleven? Deze selectie is ook totaal niet fit, ook dat is zijn verantwoordelijkheid.
Dan doel je op spelers die geblesseerd waren en totaal geen wedstrijdritme kennen. Ligt dat aan Priske, medische staf of is dat botte pech is dan de vraagkwestie. Feit is wel dat je met spelers als Bijlow en Stengs gewoon grote vraagtekens in je selectie hebt qua fitheid.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze beter maken zoals Slot deed en daar slaagt hij bepaald niet in. Waar is bijvoorbeeld het druk zetten gebleven? Deze selectie is ook totaal niet fit, ook dat is zijn verantwoordelijkheid.
Ja, maar die trainers liggen niet bepaald voor het oprapen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet altijd mikken op een trainer die dat wel kan. Wij zijn geen Real Madrid met gearriveerde vedettes die je vrijheid kan geven.
Ja die blessures gooien inderdaad roet in het eten, maar dat is ook gewoon niet normaal. Geen idee hoe groot de rol van Priske daarin is.
Klopt, met die mensen moet je gewoon makkelijk meedoen in deze Eredivisie.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef fetX het volgende:
[..]
De selectie is met de eerste 13/14 niet zoveel mis mee. Daarna wordt het zeker minder. Blessures maken het absoluut lastig, maar organisatorisch staat het al het hele seizoen niet. En aanvallend houdt het ook niet over. Dat alleen maar op de blessures afschuiven is echt veel te makkelijk.
Priske is een counter coach, dan kan het nog. Met grotere afstanden schijnbaar niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tegen Bayern konden ze het wel 90 minuten opbrengen en tegen Lille hebben ze niks uitgevoerd. Dus je zou zeggen dat er nog wel voldoende energie had moeten zijn. Lijkt mij meer mentaliteit.
Laten we het niet zo persoonlijk makenquote:Op zondag 2 februari 2025 17:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Gurneyisbestoke vindt Wellenreuther, Trauner, Ueda en Nieuwkoop plots prima spelers en vindt dat Priske daar meer uit moet halen.
Benieuwd wanneer hij weer gaat roepen dat een van deze jongens ECHT niet meer kan.
Je hebt gelijk, voor hij het weer te persoonlijk opvat.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het niet zo persoonlijk maken
Het is vanaf dag 1 ruk joh met die Priske, nul progressie met wie dan ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan doel je op spelers die geblesseerd waren en totaal geen wedstrijdritme kennen. Ligt dat aan Priske, medische staf of is dat botte pech is dan de vraagkwestie. Feit is wel dat je met spelers als Bijlow en Stengs gewoon grote vraagtekens in je selectie hebt qua fitheid.
Je stelt vandaag gewoon 3 spelers op waarvan je op voorhand weet dat die geen 90 minuten kunnen spelen, dat is nu wel een vrij grote handicap.
Met dank aan Dennis.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is vanaf dag 1 ruk joh met die Priske, nul progressie met wie dan ook.
Dit. Kun jij de vinger er op leggen ?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat heb ik een ongelofelijke hekel aan die man. Elk woord, elke beweging, elke adem van die man roept cringe op.
Hij wil heel graag aardig gevonden worden/erbij horen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit. Kun jij de vinger er op leggen ?
Ik denk ook niet dat je een slechtere keuze had kunnen maken dan Priske als hoofdtrainer. De meeste (matige) trainers hadden nog op zijn minst gemaskerd door het fundament van Slot te blijven gebruiken. Dat was ook geen duurzaam succes geweest natuurlijk, maar we waren dan ook niet zó snel afgezakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je moet altijd mikken op een trainer die dat wel kan. Wij zijn geen Real Madrid met gearriveerde vedettes die je vrijheid kan geven.
Dan nog kun je het organisatorisch veel beter neerzetten dan nu. Tel daarbij op dat hij tactisch vaak genoeg geen antwoord heeft, dat maakt dat hij niet de juiste persoon op de juiste plek is. Er zijn teams met (veel) mindere spelers die het achterin een stuk beter voor elkaar hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, met die mensen moet je gewoon makkelijk meedoen in deze Eredivisie.
Maar van die 13/14 zijn er sws al 2/3 grote vraagtekens qua fitheid. Tel daar vervolgens de vele blessures op en er blijft echt geen klote over.
Ook ja maar wat die Deen nu precies wil met dit team?quote:
Hij heeft een Ajaxhoofd.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan-Joost is de koning der juichaapjes ( @maxi-mus ). Alles is geweldig en fantastisch. Alles om leuk te worden bevonden, op een verschrikkelijk geforceerde manier die net ongrijpbaar genoeg is.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad, je zag vandaag toch totaal geen ploeg die voor z’n laatste kans om plek twee speelde? Tegen PSV idem.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog kun je het organisatorisch veel beter neerzetten dan nu. Tel daarbij op dat hij tactisch vaak genoeg geen antwoord heeft, dat maakt dat hij niet de juiste persoon op de juiste plek is. Er zijn teams met (veel) mindere spelers die het achterin een stuk beter voor elkaar hebben.
Leuk stelletje met Hélène Hendriks.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jan-Joost is de koning der juichaapjes ( @:maxi-mus ). Alles is geweldig en fantastisch. Alles om leuk te worden bevonden, op een verschrikkelijk geforceerde manier die net ongrijpbaar genoeg is.
Met Aletha heeft hij ook een zwaar ongemakkelijke partner bij De Eretribune. Dat maakt De Eretribune met stip het meest cringeworthy TV-programma op de Nederlandse televisie.quote:
Tegenovergestelde van zijn pa, stukje compensatiegedrag.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jan-Joost is de koning der juichaapjes ( @:maxi-mus ). Alles is geweldig en fantastisch. Alles om leuk te worden bevonden, op een verschrikkelijk geforceerde manier die net ongrijpbaar genoeg is.
Hij heeft een Ajax hoofdquote:Op zondag 2 februari 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat hij tactisch geen antwoord heeft kan ik wel begrijpen met de matige bank die er vaak zit, vandaag heb je naast Carranza echt geen fatsoenlijke aanvallende keuze die echt iets anders brengt zoals een fucking Wout Weghorst zou doen. Wij hebben echt niet iemand op de bank zitten die je even inbrengt die even wat vuur brengt zoals een fucking Ondrej Lingr.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog kun je het organisatorisch veel beter neerzetten dan nu. Tel daarbij op dat hij tactisch vaak genoeg geen antwoord heeft, dat maakt dat hij niet de juiste persoon op de juiste plek is. Er zijn teams met (veel) mindere spelers die het achterin een stuk beter voor elkaar hebben.
Geen totaal geen goede combi. Dat mag je inmiddels wel concluderen lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Inderdaad, je zag vandaag toch totaal geen ploeg die voor z’n laatste kans om plek twee speelde? Tegen PSV idem.
En zo kan je wel een rijtje wedstrijden noemen.
Het is dan wel klaar. Tuurlijk heeft Priske pech met blessures, maar hij heeft er ook een aandeel in en zou de ploeg meer naar de mogenlijkheden moeten laten spelen. Het lukt hem gewoon niet.
Wat maakt het uit? Ze zijn geen van allen in staat om 90 minuten te knallen. Die Lingr, tering, die was ook zo slecht.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hij tactisch geen antwoord heeft kan ik wel begrijpen met de matige bank die er vaak zit, vandaag heb je naast Carranza echt geen fatsoenlijke aanvallende keuze die echt iets anders brengt zoals een fucking Wout Weghorst zou doen. Wij hebben echt niet iemand op de bank zitten die je even inbrengt die even wat vuur brengt zoals een fucking Ondrej Lingr.
Ja, dat is nog erger.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen totaal geen goede combi. Dat mag je inmiddels wel concluderen lijkt me.
Al blijf ik het lastig vinden of je hem eruit moet gooien. Zit je straks met Pusic
Sauer doet het wel leuk bij NAC.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze zijn geen van allen in staat om 90 minuten te knallen. Die Lingr, tering, die was ook zo slecht.
Lingr bracht anders wel wat vuur en wat pit in een wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze zijn geen van allen in staat om 90 minuten te knallen. Die Lingr, tering, die was ook zo slecht.
Ik mag hopen dat Pusic een gelekte naam is door Sjaak en niet serieus de opvolger.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Geen totaal geen goede combi. Dat mag je inmiddels wel concluderen lijkt me.
Al blijf ik het lastig vinden of je hem eruit moet gooien. Zit je straks met Pusic
Ik kan heel slecht tegen Glenn Helder achter een drumstel.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met Aletha heeft hij ook een zwaar ongemakkelijke partner bij De Eretribune. Dat maakt De Eretribune met stip het meest cringeworthy TV-programma op de Nederlandse televisie.
Met de basis wordt hij tactisch ook vaak zat afgetroefd. En nogmaals; er zijn genoeg trainers die het met minder materiaal beter dicht houden achterin. Het is constant open huis. Al 26 tegendoelpunten in 20 potjes. Met een verdediging waar vrijwel elke Eredivisie club jaloers op is.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat hij tactisch geen antwoord heeft kan ik wel begrijpen met de matige bank die er vaak zit, vandaag heb je naast Carranza echt geen fatsoenlijke aanvallende keuze die echt iets anders brengt zoals een fucking Wout Weghorst zou doen. Wij hebben echt niet iemand op de bank zitten die je even inbrengt die even wat vuur brengt zoals een fucking Ondrej Lingr.
Same.. En ook al gewoon 6/7 jaar?. Elke week hetzelfde monotone drum deuntje. En het voegt echt 0.0 toe. Snap dat hij moet werken van het UWV maar misschien is er nog een bejaardentehuis waar ze het wel kunnen waarderen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kan heel slecht tegen Glenn Helder achter een drumstel.
Gewoon.
Zeker, maar dat zit hem ook totaal verborgen in de speelstijl die een Priske normaliter hanteert en nu, om wat voor reden dan ook, niet kan hanteren. En dan nog blijven de vele blunders die we defensief gezien hebben dit seizoen echt bizar.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Met de basis wordt hij tactisch ook vaak zat afgetroefd. En nogmaals; er zijn genoeg trainers die het met minder materiaal beter dicht houden achterin. Het is constant open huis. Al 26 tegendoelpunten in 20 potjes. Met een verdediging waar vrijwel elke Eredivisie club jaloers op is.
Ook al een kwaaltje dat ik vaker zie, geen enkele urgentie om iets te forceren. Tegen Utrecht en vandaag ook, je staat achter in de laatste minuut maar er worden liever een paar balletjes breed getikt dan alles naar voren te pompen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lingr bracht anders wel wat vuur en wat pit in een wedstrijd.
Dat heb ik vandaag geen enkele invaller zien doen.
Precies, dus de verkeerde man op de verkeerde plek. Eens dat Dennis zijn werk niet goed heeft gedaan, maar je kunt je best afvragen of het zin heeft om Priske te laten zitten. Die bakt er echt heel weinig van.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker, maar dat zit hem ook totaal verborgen in de speelstijl die een Priske normaliter hanteert en nu, om wat voor reden dan ook, niet kan hanteren. En dan nog blijven de vele blunders die we defensief gezien hebben dit seizoen echt bizar.
Verdediging, Hancko zeker, Hartman fit ook, Trauner heeft het al een tijdje niet meer, maar die anderen zijn toch niet bijzonder?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Met de basis wordt hij tactisch ook vaak zat afgetroefd. En nogmaals; er zijn genoeg trainers die het met minder materiaal beter dicht houden achterin. Het is constant open huis. Al 26 tegendoelpunten in 20 potjes. Met een verdediging waar vrijwel elke Eredivisie club jaloers op is.
Priske is niet de juiste man voor deze klus.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Precies, dus de verkeerde man op de verkeerde plek. Eens dat Dennis zijn werk niet goed heeft gedaan, maar je kunt je best afvragen of het zin heeft om Priske te laten zitten. Die bakt er echt heel weinig van.
Ik vind Read en Bueno goede talenten maar ze worden (net als Milambo, Moussa) met de wedstrijd slechter.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdediging, Hancko zeker, Hartman fit ook, Trauner heeft het al een tijdje niet meer, maar die anderen zijn toch niet bijzonder?
Read maakt een erg goede ontwikkeling door. Viel goed in. Bueno is ook prima. Voor de Eredivisie genoeg kwaliteit om bovenin mee te draaien in ieder geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdediging, Hancko zeker, Hartman fit ook, Trauner heeft het al een tijdje niet meer, maar die anderen zijn toch niet bijzonder?
Er loopt er bijvoorbeeld eentje rond bij een club waar je vandaag tegen speelde. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die haalt er het maximale uit met die selectie. Gewoon knap.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Priske is niet de juiste man voor deze klus.
Maar dit is gewoon echt een ongebalanceerde kutklus wat betreft de selectie. Leuk dat je een Wieffer en een Minteh ziet vertrekken maar dat hier niet fatsoenlijks voor terugkomt is echt zorgwekkend. Afgezien van een Slot kan ik ook echt geen trainer verzinnen die hier meer uit had kunnen halen.
Dan hanteer je dus een totaal andere speelstijl qua trainer die ook absoluut niet in het Slot-plaatje had gepast. Zeker omdat iedereen maar roept dat er maar op het werk van Slot voortgeborduurd had moeten worden, hoe dat ook had moeten gebeuren met de spelers die vertrokken en wat daar voor gehaald werd (of vooral wat er niet voor gehaald werd).quote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Er loopt er bijvoorbeeld eentje rond bij een club waar je vandaag tegen speelde. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die haalt er het maximale uit met die selectie. Gewoon knap.
Het is niet Slot of Priske. Zit echt nog wel genoeg tussen. Totale mismatch waar je in ieder geval aan het eind van dit seizoen vanaf moet.
Vooral zonde dat je, ondanks alle goede beleidsontwikkelingen in het tijdperk Arnesen, bij het vertrek van Slot helemaal niks gedaan hebben met zijn erfenis en gewoon volledig terug zijn gevallen op hapsnap beleid.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jammer jongens. Tussenjaartje dan maar.
Speelstijl, fitheid kun je Priske wel degelijk aanrekenen, de man beheerst niet eens de basisvaardigheden of hij weet dat heel goed te verbergen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ja, Priske is niet de juiste man voor deze klus.
Maar de klus die op tafel gelegd werd door Dennis hadden oprecht maar weinig trainers kunnen volbrengen.
Ik blijf me inderdaad afvragen hoe ze na een jaar uitgebreid scouten bij hem zijn uitgekomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Speelstijl, fitheid kun je Priske wel degelijk aanrekenen, de man beheerst niet eens de basisvaardigheden of hij weet dat heel goed te verbergen.
Ik ken de beste man verder niet, maar hij doet wel echt exact hetgeen ze daar nodig hadden na vorig seizoen. Zo bekeken past hij zichzelf aan aan de club en de staat van het elftal (dus wellicht zou hij bij Feyenoord heel anders gespeeld hebben). Bij Priske lijkt het totaal andersom te zijn, hij verwacht dat het elftal zich aan hem aanpast terwijl dat nergens voor nodig was.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hanteer je dus een totaal andere speelstijl qua trainer die ook absoluut niet in het Slot-plaatje had gepast. Zeker omdat iedereen maar roept dat er maar op het werk van Slot voortgeborduurd had moeten worden, hoe dat ook had moeten gebeuren met de spelers die vertrokken en wat daar voor gehaald werd (of vooral wat er niet voor gehaald werd).
Die beheerste hij wel in Tsjechië. Fitheid is echt nog maar de vraag of je die bij hem kan neerleggen. Zijn speelstijl was totaal anders dan wat hij nu moet doen. Deze man kan zijn visie, om wat voor reden dan ook, niet neerleggen bij dit Feyenoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Speelstijl, fitheid kun je Priske wel degelijk aanrekenen, de man beheerst niet eens de basisvaardigheden of hij weet dat heel goed te verbergen.
Klopt, maar ik ben het niet met je eens dat er niet meer uit te halen valt met deze selectie in de competitie. Ook met aanvallend voetbal. Tegen de kleintjes veel teveel punten verspeeld door het gebrek aan een goed neer te zetten organisatie en weigeren om aanvallend iets anders te proberen. Dan is het niet eens heel erg als je een keer van PSV of Ajax verliest.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan hanteer je dus een totaal andere speelstijl qua trainer die ook absoluut niet in het Slot-plaatje had gepast. Zeker omdat iedereen maar roept dat er maar op het werk van Slot voortgeborduurd had moeten worden, hoe dat ook had moeten gebeuren met de spelers die vertrokken en wat daar voor gehaald werd (of vooral wat er niet voor gehaald werd).
Dat dacht ik dus ook steeds. Maar goed, om daarop in te spelen heb je tactisch benul nodig hè.quote:
Zoals ik al zei; de gemiddelde matige trainer had nog wel een korte periode het fundament van Slot gebruikt met redelijk succes. Stukje Pascal Jansen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Er loopt er bijvoorbeeld eentje rond bij een club waar je vandaag tegen speelde. Je kunt zeggen wat je wilt, maar die haalt er het maximale uit met die selectie. Gewoon knap.
Het is niet Slot of Priske. Zit echt nog wel genoeg tussen. Totale mismatch waar je in ieder geval aan het eind van dit seizoen vanaf moet.
Maar onder Slot hebben we toch ook naar eeuwig gebrei gekeken in teringveel wedstrijden? Maar Arne had aanvallend echt nog wel wat achter de hand en kon dus daar naar wisselen waarna we tering vaak door het oog van de naald zijn gekropen in de slotfase. Brian kan zoals vandaag een Carranza brengen en wellicht nog een Luka als hij echt gek wou doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben het niet met je eens dat er niet meer uit te halen valt met deze selectie in de competitie. Ook met aanvallend voetbal. Tegen de kleintjes veel teveel punten verspeeld door het gebrek aan een goed neer te zetten organisatie en weigeren om aanvallend iets anders te proberen. Dan is het niet eens heel erg als je een keer van PSV of Ajax verliest.
Dennis heeft niet verboden om via de vleugels aan te vallen en de backs meer de achterlijn te laten halen zodra dat eeuwige gebrei door het midden niet lijkt te werken. Of vaker een voorzet te geven. Of de verdediging zo neer te zetten dat niet elke lange bal een gatenkaas oplevert.
Daar hebben we prima de spelers voor.
Met het verschil dat hij het achterin een stuk beter voor elkaar had, we vrijwel elke wedstrijd best wat kansen creëerden en tactisch wél een antwoord had als dat nodig was. Bovendien ook veel meer via de flanken speelde als hij merkte dat het via het midden niet ging. Van een trainer mag je best verwachten dat je op zijn minst iets anders probeert als het niet loopt. Die capaciteit lijkt Priske niet te bezitten of hij is veel te eigenwijs.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar onder Slot hebben we toch ook naar eeuwig gebrei gekeken in teringveel wedstrijden? Maar Arne had aanvallend echt nog wel wat achter de hand en kon dus daar naar wisselen waarna we tering vaak door het oog van de naald zijn gekropen in de slotfase. Brian kan zoals vandaag een Carranza brengen en wellicht nog een Luka als hij echt gek wou doen.
Maar we zijn het er toch allebei over eens dat beide jongens niet dat extra beetje pit en kwaliteit brengen?
Ik denk dat die beker wel belangrijk isquote:
Maar ik zie de opties niet op de bank zitten voor een totaal andere speelwijze.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij het achterin een stuk beter voor elkaar had, we vrijwel elke wedstrijd best wat kansen creëerden en tactisch wél een antwoord had als dat nodig was. Bovendien ook veel meer via de flanken speelde als hij merkte dat het via het midden niet ging. Van een trainer mag je best verwachten dat je op zijn minst iets anders probeert als het niet loopt. Die capaciteit lijkt Priske niet te bezitten of hij is veel te eigenwijs.
Slot was een uitzonderlijke trainer, maar het is natuurlijk niet Slot of Priske. Zit genoeg tussen.
Zet die prijs dan maar alvast uit je hoofd.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat die beker wel belangrijk is
het blijft een prijs
Maar dan was het rood geweest.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
is dit binnen of buiten het strafschopgebied?
ZIEDENDquote:Op zondag 2 februari 2025 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
is dit binnen of buiten het strafschopgebied?
Juist Slot heeft het aanvallend ook ontzettend lang moeten doen met middelmaat. Alireza, Idrissi, Danilo, nou dat was vetpot. En vorig seizoen kwam op een bepaald punt Dilrosun er weer in omdat Paixao en Ivanusec het een lange tijd allebei lieten afwetenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Met het verschil dat hij het achterin een stuk beter voor elkaar had, we vrijwel elke wedstrijd best wat kansen creëerden en tactisch wél een antwoord had als dat nodig was. Bovendien ook veel meer via de flanken speelde als hij merkte dat het via het midden niet ging. Van een trainer mag je best verwachten dat je op zijn minst iets anders probeert als het niet loopt. Die capaciteit lijkt Priske niet te bezitten of hij is veel te eigenwijs.
Slot was een uitzonderlijke trainer, maar het is natuurlijk niet Slot of Priske. Zit genoeg tussen.
VIESMADquote:Op zondag 2 februari 2025 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Beelden laten zien dat het geen penalty was
duidelijk buiten het strafschopgebied
2 goal had ook niet moeten vallen omdat het een zuivere corner was voor feyenoord
hoevaak ben je al niet genaaid in de arena met verkeerde beslissingen
Geef het nou geen aandacht joh, daar is de begeleiding voor.quote:
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geef het nou geen aandacht joh, daar is de begeleiding voor.
Dat lijken toch heel veel andere smaken voor een trainer die wat anders kunnen brengen in een wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist Slot heeft het aanvallend ook ontzettend lang moeten doen met middelmaat. Alireza, Idrissi, Danilo, nou dat was vetpot. En vorig seizoen kwam op een bepaald punt Dilrosun er weer in omdat Paixao en Ivanusec het een lange tijd allebei lieten afweten
Verder helemaal met je eens. Dit zou helemaal geen discussie meer moeten zijn, maar sommigen zijn wat stug.
Het is ook helemaal niet nodig om een ‘totaal andere speelwijze’ te hanteren als je aanvallend voetbal wil zien wat wel werkt. Een tegenstander die compact speelt moet je veel meer via de vleugels kapot spelen. En ik vind nou juist dat we de spelers daar wel voor hebben. Zowel de backs als de vleugelspelers voorin.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist Slot heeft het aanvallend ook ontzettend lang moeten doen met middelmaat. Alireza, Idrissi, Danilo, nou dat was vetpot. En vorig seizoen kwam op een bepaald punt Dilrosun er weer in omdat Paixao en Ivanusec het een lange tijd allebei lieten afweten
Verder helemaal met je eens. Dit zou helemaal geen discussie meer moeten zijn, maar sommigen zijn wat stug.
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan was het rood geweest.
Ik weet niet zo goed of dat geholpen had.
dAT interreseert me geen reetquote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
VIESMAD
Je weet dat als het geen pingel was je met een man minder verder had gemoeten hè?
Ja leuk, maar heb je Moussa nu de afgelopen wedstrijden echt zinnige dingen zien doen? Dat is notabene de hoofdreden dat je verliest tegen een Lille als je ziet hoeveel die gozer Bakker ruimte gaf.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet nodig om een ‘totaal andere speelwijze’ te hanteren als je aanvallend voetbal wil zien wat wel werkt. Een tegenstander die compact speelt moet je veel meer via de vleugels kapot spelen. En ik vind nou juist dat we de spelers daar wel voor hebben. Zowel de backs als de vleugelspelers voorin.
Maar uit Alireza Idrissi en Danilo werd wel het beste eruit geperst op de juiste momenten.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waar was Osman eigenlijk? (niet dat hij het nou laat zien)quote:Op zondag 2 februari 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat lijken toch heel veel andere smaken voor een trainer die wat anders kunnen brengen in een wedstrijd.
Je zou toch maar moeten kiezen uit Carranza of Ivanusec en verder geen andere optie hebben.
Zal wel blessa zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar was Osman eigenlijk? (niet dat hij het nou laat zien)
Dat is verdedigend inderdaad niet best. Maar aanvallend is juist vrijwel elke indraaiende voorzet van hem gevaarlijk. Dat gebruik je veel te weinig.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb je Moussa nu de afgelopen wedstrijden echt zinnige dingen zien doen? Dat is notabene de hoofdreden dat je verliest tegen een Lille als je ziet hoeveel die gozer Bakker ruimte gaf.
Is het ooit bij je opgekomen dat je geen spelers hoeft te wisselen om een tactische omzetting te doen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat lijken toch heel veel andere smaken voor een trainer die wat anders kunnen brengen in een wedstrijd.
Je zou toch maar moeten kiezen uit Carranza of Ivanusec en verder geen andere optie hebben.
Klopt en Priske staat erbij en kijkt ernaar.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar heb je Moussa nu de afgelopen wedstrijden echt zinnige dingen zien doen? Dat is notabene de hoofdreden dat je verliest tegen een Lille als je ziet hoeveel die gozer Bakker ruimte gaf.
En tegen Bayern kon hij dit wel opbrengen, is gewoon een stukje mentaliteit waar je op een dag als vandaag gewoon niet anders achter de hand hebt. De beste man werd niet voor niets uit de selectie gehouden bij Vitesse toen ze vol in degradatiestrijd zaten.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is verdedigend inderdaad niet best. Maar aanvallend is juist vrijwel elke indraaiende voorzet van hem gevaarlijk. Dat gebruik je veel te weinig.
Dan ben ik heel benieuwd hoe jij dit voor je ziet in deze basisopstelling van vandaag.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het ooit bij je opgekomen dat je geen spelers hoeft te wisselen om een tactische omzetting te doen?
Backs of vleugelspelers die aan de binnenkant of aan de buitenkant staan. Een middenvelder die wel of niet uitzakt tussen de centrale verdedigers. Punt naar voren of punt naar achteren. Drukzetten met de spits en de nummer 10 of met de vleugelspelers. Allemaal keuzes waar je niet voor hoeft te wisselen.
Dat hoef ik niet zelf te bedenken, daar heb je trainers voorquote:Op zondag 2 februari 2025 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd hoe jij dit voor je ziet in deze basisopstelling van vandaag.
Je downplayed de selectie echt veel te erg. Dit zijn helemaal geen lastige omzettingen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik heel benieuwd hoe jij dit voor je ziet in deze basisopstelling van vandaag.
Leuk, Nieuwkoop en Bueno aan de binnenkant ipv de buitenkant lijkt mij namelijk heel briljant.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet zelf te bedenken, daar heb je trainers voor
Wellicht, maar ik zie het gewoon echt niet met de spelers die vandaag op het veld staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Je downplayed de selectie echt veel te erg. Dit zijn helemaal geen lastige omzettingen.
Dat is het punt ook een beetje wat ik sinds juli maak. Deze wijziging was volkomen onnodig en onverantwoord en heeft veel energie gekost. Los van enkele (Europese) succesjes heeft het maar weinig geleverd.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet nodig om een ‘totaal andere speelwijze’ te hanteren als je aanvallend voetbal wil zien wat wel werkt. Een tegenstander die compact speelt moet je veel meer via de vleugels kapot spelen. En ik vind nou juist dat we de spelers daar wel voor hebben. Zowel de backs als de vleugelspelers voorin.
Ja leuk, focus op 1 van mijn 8 aspecten om maar niet toe te hoeven geven dat je ernaast zit!quote:Op zondag 2 februari 2025 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk, Nieuwkoop en Bueno aan de binnenkant ipv de buitenkant lijkt mij namelijk heel briljant.
Blijft het punt staan dat je hem aanvallend niet laat doen waar hij goed in is. Dat zijn simpele instructies die het team enorm kunnen helpen. Vandaag had je er genoeg mogelijkheden toe.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En tegen Bayern kon hij dit wel opbrengen, is gewoon een stukje mentaliteit waar je op een dag als vandaag gewoon niet anders achter de hand hebt. De beste man werd niet voor niets uit de selectie gehouden bij Vitesse toen ze vol in degradatiestrijd zaten.
Volgens mij ging het totaal niet over het feit of iemand ernaast zit of niet, maar afin.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja leuk, focus op 1 van mijn 8 aspecten om maar niet toe te hoeven geven dat je ernaast zit!
Dombo vond de selectie aan het begin van het seizoen nog niet zwak, maar dat argument heeft ie nu nodig om z’n “het kan niet beter dan dit” act op te blijven voeren.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Je downplayed de selectie echt veel te erg. Dit zijn helemaal geen lastige omzettingen.
Ohja, nu is het plots een act.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dombo vond de selectie aan het begin van het seizoen nog niet zwak, maar dat argument heeft ie nu nodig om z’n “het kan niet beter dan dit” act op te blijven voeren.
Jij zegt dat het ligt aan wat je op de bank hebt zitten, ik geef aan dat je ook van alles kan doen zonder een andere speler op te stellen. Waarom ga je op 1 van mijn voorbeelden in om je gelijk te bewijzen?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het totaal niet over het feit of iemand ernaast zit of niet, maar afin.
Ik zou hem eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven. Dit doet ie altijd. Er is een reden dat ik niet meer op hem in ga.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dombo vond de selectie aan het begin van het seizoen nog niet zwak, maar dat argument heeft ie nu nodig om z’n “het kan niet beter dan dit” act op te blijven voeren.
Geheel in de trend van het seizoen, winnen we woensdag van PSV. Om vervolgens in het weekend gelijk te spelen tegen Sparta.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef De_Kraam het volgende:
Benieuwd of Brian nu weg moet of pas na de genadeklap die we a.s. woensdag krijgen.
Om de beperktheid aan te geven van de spelers die op het veld staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij zegt dat het ligt aan wat je op de bank hebt zitten, ik geef aan dat je ook van alles kan doen zonder een andere speler op te stellen. Waarom ga je op 1 van mijn voorbeelden in om je gelijk te bewijzen?
Ach jochie toch.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou hem eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven. Dit doet ie altijd. Er is een reden dat ik niet meer op hem in ga.
Alsnog genoeg om daar op zijn minst om mee te doen. Met al die blessures snap ik een achterstand best, maar 12 punten is echt veel te veel hoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja, nu is het plots een act.
Op voorhand heb ik inderdaad geroepen dat we makkelijk tweede zouden moeten worden, maar je kan nu onmogelijk zeggen dat met alle spelers die er t.o.v. vorig seizoen vertrokken zijn we echt beter geworden zijn.
Dat is het ook en ik roep ook niet voor niets dat Priske een mismatch is in deze fase. We hadden ten alle tijden moeten meedoen om plek 2.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Alsnog genoeg om daar op zijn minst om mee te doen. Met al die blessures snap ik een achterstand best, maar 12 punten is echt veel te veel hoor.
Daar begint het mee inderdaad en ik denk dat iedereen dat echt wel met je eens is.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is het ook en ik roep ook niet voor niets dat Priske een mismatch is in deze fase. We hadden ten alle tijden moeten meedoen om plek 2.
Maar die schuld ligt echt bij Dennis.
En ondertussen is deze selectie echt niet zo goed was we denken. Ja de eerste 13/14 man zijn meer dan geschikt voor een strijd om het kampioenschap, het is alleen jammer dat we het hele seizoen moeten bouwen op man 18 en 19.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar begint het mee inderdaad en ik denk dat iedereen dat echt wel met je eens is.
Ik denk dat de meeste spelers het niveau wel aankunnen behalve Ueda.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En ondertussen is deze selectie echt niet zo goed was we denken. Ja de eerste 13/14 man zijn meer dan geschikt voor een strijd om het kampioenschap, het is alleen jammer dat we het hele seizoen moeten bouwen op man 18 en 19.
En waar dat aan ligt is een zeer interessante kwestie.
Gaat wel gebeuren nu toch?quote:
Ik merk enige seksuele spanning tussen jullie twee.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zou hem eigenlijk helemaal geen aandacht meer geven. Dit doet ie altijd. Er is een reden dat ik niet meer op hem in ga.
Het voelt een beetje als een typische ex.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik merk enige seksuele spanning tussen jullie twee.
KNJBquote:Op zondag 2 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over meningen die mij wel interesseren.
@:klaasweetalles wat vind je hier nu van?
[ x ]
Jullie ontsnapten ook aan rood. Nog steeds geen idee hoe dat een penalty is.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Dat snap ik inderdaad ook nog altijd niet, dat was er vrij duidelijk buitenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie ontsnapten ook aan rood. Nog steeds geen idee hoe dat een penalty is.
Ik vond het ook vrij licht, maar het was wel een overtreding. Rood was logischer geweest, ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad ook nog altijd niet, dat was er vrij duidelijk buiten
Was sws raar dat de scheids geen eens een kaart gaf aan Hancko, maar afin. Kwamen we goed weg. Ik heb nog altijd geen fragment gezien waaruit blijkt dat het binnen de 16 was.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij licht, maar het was wel een overtreding. Rood was logischer geweest, ja.
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
zie mijn eerdere bovenstaande post...quote:Op zondag 2 februari 2025 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Beelden laten zien dat het geen penalty was
duidelijk buiten het strafschopgebied
2 goal had ook niet moeten vallen omdat het een zuivere corner was voor feyenoord
hoevaak ben je al niet genaaid in de arena met verkeerde beslissingen
Was toch gewoon rood en penalty?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jullie ontsnapten ook aan rood. Nog steeds geen idee hoe dat een penalty is.
Het is een complotquote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Was sws raar dat de scheids geen eens een kaart gaf aan Hancko, maar afin. Kwamen we goed weg. Ik heb nog altijd geen fragment gezien waaruit blijkt dat het binnen de 16 was.
Vreemd, hij glijdt gewoon op een normale manier door en Weghorst raakt Hancko in z’n val toevallig nog een keer.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:19 schreef Netsplitter het volgende:
Hancko deed zijn voet omhoog in de 16 meter. Dat veroorzaakte de pingel. De eerste overtreding werd niet al relevant afgedaan.
Jij moet je medicatie nog nemen, zo te zien..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het is een complot
knjb koos ervoor om een pingel te geven terwijl ze zagen dat het er buiten was
toen kozen ze ervoor om te kiezen wat het beste voor 020 in dit geval kon zijn
liever een pingel dan rood dachten ze allemaal in dat var kamertje
want dan hebben ze dat doelpunt al....
het is walgelijk dat dit allemaal mogelijk is
dit begint zo langzamerhand een kopie van de turkse competitie te lijken
nee, niet beide.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was toch gewoon rood en penalty?
Nee, dat is niet meer. Het zou rood zijn bij een vrije trap.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:19 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Was toch gewoon rood en penalty?
Ik snap niet dat we veel zoeken naar een balvaste spits, 9 van de 10 staan we op de 16 rond te spelen en als de bal dan naar de spits verliest hem elke keer.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef Qarrad het volgende:
Je ziet nu denk ik pas hoeveel Slot de details erin trainde. Priske is veel minder op dat niveau bezig met ze, en dan valt veredelde middelmaat meteen door de mand door hoe ze clueless zijn over waar mensen zouden moeten lopen en wie er aanspeelbaar is.
Stengs bijvoorbeeld hoeft niet gecoacht te worden, die ziet het spel zelf wel. Verder speelt ie als een drol hoor, maar je ziet in alles dat hij dat inzicht van zichzelf heeft. Timber heeft van zichzelf ook dat inzicht en gelukkig ook een andere speelstijl en fysiek (als ie fit is) en is daardoor een sterkhouder.
Ueda, tja, heeft dus weinig meevoetballend vermogen dus als je die de wei instuurt zonder gedetailleerde instructies tussen de rest van het losse zand, dan wint hij de oorlog echt niet.
Ik snap dus wel dat Pusic genoemd werd... Zal wel een van de weinigen zijn hier.
Dat komt ook wel omdat Slot vaak in augustus wel de basis erin had geslepen. Ook hij begon ieder seizoen de eerste potjes redelijk stroef maar na een paar potjes draaide het wel. Alleen 22/23 was hij langere tijd zoekende.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:41 schreef Qarrad het volgende:
Je ziet nu denk ik pas hoeveel Slot de details erin trainde. Priske is veel minder op dat niveau bezig met ze, en dan valt veredelde middelmaat meteen door de mand door hoe ze clueless zijn over waar mensen zouden moeten lopen en wie er aanspeelbaar is.
Klopt maar ik snap ook echt wel dat het moeilijker is als je basismateriaal steeds stuk is. Dat gevraagde heilige vuur komt natuurlijk ook niet van de grond met spelers die net weer 60 minuten mee kunnen doen eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt ook wel omdat Slot vaak in augustus wel de basis erin had geslepen. Ook hij begon ieder seizoen de eerste potjes redelijk stroef maar na een paar potjes draaide het wel. Alleen 22/23 was hij langere tijd zoekende.
Bij Priske is dat nooit gelukt, en als je geen vaste basis/organisatie erin krijgt is het ook moeilijk om de details goed te krijgen.
Vertessen kopenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder zou ik momenteel gewoon Paixao op 10 zetten om Milambo eindelijk af te lossen en de creatieve rol van Stengs op te vangen, en Bueno als linksbuiten opstellen. Het verbaast mij dat dit nog niet geprobeerd is, eigenlijk.
Die wordt in Berlijn uitgekotst omdat hij geen inzet heeft op de training, daar win je de oorlog ook niet mee. Buiten dat het een enorme blindganger is.quote:
Was ook het geval bij PSV.Lag niet goed in de groep.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wordt in Berlijn uitgekotst omdat hij geen inzet heeft op de training, daar win je de oorlog ook niet mee. Buiten dat het een enorme blindganger is.
En een goede spits!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij NAC loopt een goede linksbuiten
Toch zou ik het wel leuk vinden als hij ooit zijn pa opvolgt. Past wel goed denk ik, maar nu (uiteraard) nog niet. Sauer kun je wel gebruiken. En volgend jaar Slorygod die zich uitstekend aan het ontwikkelen is wellicht.quote:
Sauer is mijn hoop in donkere dagen. Je gaat qua jeugd deze jaren nu echt profijt boeken van het goede grondwerk van Arnesen jaren geleden.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch zou ik het wel leuk vinden als hij ooit zijn pa opvolgt. Past wel goed denk ik, maar nu (uiteraard) nog niet. Sauer kun je wel gebruiken. En volgend jaar Slorygod die zich uitstekend aan het ontwikkelen is wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |