SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Het lastige aan deze discussie is dat je niet weet wat voor aandeel hij daar zelf in heeft gehadquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Pisces29 het volgende: [..] Wat kan Priske er van bakken als je sinds september alles in de lappenmand hebt zitten…
Als ze dan Priske nog aanhouden, kan je de club net zo goed opheffenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond staan we zelfs 6de geloof ik…
Dat is waar.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lastige aan deze discussie is dat je niet weet wat voor aandeel hij daar zelf in heeft gehad
Opvallend dat onder Slot er veel minder blessures waren.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat kan Priske er van bakken als je sinds september alles in de lappenmand hebt zitten…
Als AZ wint staan we 5de, 1 punt boven FC Twente en 4 punten boven Go Ahead Eagles.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Als ze dan Priske nog aanhouden, kan je de club net zo goed opheffen
Met de juiste keuzes hadden we echt jaren lang CL kunnen halen gezien de situatie bij Ajax.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef De_Kraam het volgende:
Dit seizoen kan de prullenbak in. Alles wat was opgebouwd na een half jaar weer naar de klote geholpen.
Als dat zo was had Ajax nu niet bovenaan gestaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met de juiste keuzes hadden we echt jaren lang CL kunnen halen gezien de situatie bij Ajax.
Blijkbaar toch heel complex om die keuzes te maken.
Qua organisatie lijkt het hélemaal nergens op.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat een schandalig seizoen. Geen woorden voor.
wE WORden MaKKElijk twEdE hoOR MEt deZE SeLECTiequote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Vanavond staan we zelfs 6de geloof ik…
Echt heel belachelijk hoe het stond na de 1-1, het lag ineens helemaal open.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Tweede helft dacht ik even dat het onze kant op ging vallen, maar uiteindelijk terecht verloren. Na de 1-1 niks meer klaargespeeld ook.
Je had die 1-1 beter in de laatste 10 minuten kunnen maken. Ajax deed niets meer bij 1-0.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Tweede helft dacht ik even dat het onze kant op ging vallen, maar uiteindelijk terecht verloren. Na de 1-1 niks meer klaargespeeld ook.
Eens, wederom een zwakke wedstrijd. En geen tactiek of lijn te bekennen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Het was zeker niet de schuld van Timon vandaag. Gimeniz is een aderlating, vervangers niet aan te pas gekomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef DaMart het volgende:
Ik heb niet live kunnen kijken. Hoe erg werden Bijlow en Ginenez gemist?.
Dat dacht ik ook, maar zodra Ajax weer ging aandringen deden wij verdedigend alles verkeerd. Zoals gebruikelijk onder deze trainer is de eindfase een zooitje.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:30 schreef fetX het volgende:
Is dat oorzaak of gevolg?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt het blessure-magazine gemist.
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als dat zo was had Ajax nu niet bovenaan gestaan.
Goed dat je voor de zwakbegaafden opkomtquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Goed dat je voor de zwakbegaafden opkomt
Als dan iemand het moet doen, dan gun ik het de Brub wel.quote:
Dennis mag ook moeven, die maakt alleen maar verkeerde keuzes.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Echt heel belachelijk hoe het stond na de 1-1, het lag ineens helemaal open.
Lijkt me iets dat te trainen is...quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.
Farioli was ook een totaal andere trainer dan Slot waardoor het juist precies hetzelfde uit had kunnen pakken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als wij gewoon die Farioli hadden gekozen was de situatie omgekeerd waarschijnlijk. Om raadselachtige redenen is hij het niet geworden, maar een tactisch onbenul die verder wel heel sympathiek is.
Zeker. En die Eenhoorn kan je zo halen lijkt me.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dennis mag ook moeven, die maakt alleen maar verkeerde keuzes.
Dat is geen TD. Of bedoel je als AD die een TD aan kan stellen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. En die Eenhoorn kan je zo halen lijkt me.
6 punten achter FC Utrecht ook alweer.quote:
Met deze selectie zulk matig spel, zo’n slechte organisatie….dat is gênant te noemen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef Haringkop het volgende:
Totaal geen lijn te ontdekken, echt welk plan heeft Priske?
Dit is gewoon trainbaar, maar niet voor Priske.
Wat ook wel een vreemde keuze was. Voor mijn gevoel overschatte Farioli Feyenoord. Het was even aandringen en vervolgens lag het totaal bij ons open. Een beter Ajax was nog veel verder uitgelopen, net als dat Lille woensdag deed.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je had die 1-1 beter in de laatste 10 minuten kunnen maken. Ajax deed niets meer bij 1-0.
Lijkt meer op Slot dan Priske. En tenminste tactisch sterk.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Farioli was ook een totaal andere trainer dan Slot waardoor het juist precies hetzelfde uit had kunnen pakken.
Als opvolger van Priske was het wel een goede zet geweest.
De optie dat te Kloese moet opdonderen ontbreekt.quote:
Had je mij ook al gefeliciteerd?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend. Terechte overwinning.
Ja, als AD gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is geen TD. Of bedoel je als AD die een TD aan kan stellen?
Gewoon een dooie. Net als Ueda.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef bbuddybb het volgende:
Priske is een lieve man, maar dit is niet lang houdbaar meer.
Sowieso is het bizar hoe slecht de verdedigende organisatie is in vergelijking met de jaren onder Slot. Als je dat in orde hebt hoef je niet eens goed te voetballen, zie de tegenstander van vandaag. Die gaan dadelijk gewoon met slecht kutvoetbal kampioen worden puur omdat die Italiaan het achterin goed heeft weten neer te zetten.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Super genant. Waarom blijf je niet gewoon gegroepeerd verdedigen vraag je je dan af.
Dank je dat is sportief. Ja uiteindelijk wel, dacht wel even dat het weg ging glippen toen ze alleen nog maar gingen verdedigen en Timber goed inviel. Feyenoord moet de markt op voor een spits.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd vriend. Terechte overwinning.
Nu maar richten op de derde plek. Hopelijk de selectie een beetje bij elkaar houden en fit. Dan moet het lukken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dank je dat is sportief. Ja uiteindelijk wel, dacht wel even dat het weg ging glippen toen ze alleen nog maar gingen verdedigen en Timber goed inviel. Feyenoord moet de markt op voor een spits.
Dan heeft de RvC weer de sleutels om nog een beroerdere opvolger aan te stellen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De optie dat te Kloese moet opdonderen ontbreekt.
88 minuten kip zonder kop.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Kolere wat is die man toch slecht. Voegt echt niets toe.
Omdat Luka het alternatief is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rint-feyenoord-sjokt
Iemand zei het al, luie buitenspelers.
Je kunt je wel afvragen waarom je er dan niet een wisselt.
En je enige goeie spits verkoop je.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Die had bij rust al gewisseld moeten worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken denk ik ja. Vond die Moder zeker niet slecht al leek hij wel op na een helft. En Timber weer fit scheelt een flinke slok.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu maar richten op de derde plek. Hopelijk de selectie een beetje bij elkaar houden en fit. Dan moet het lukken.
Het is een bekende statistiek dat je kampioen wordt met de beste verdediging idd.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso is het bizar hoe slecht de verdedigende organisatie is in vergelijking met de jaren onder Slot. Als je dat in orde hebt hoef je niet eens goed te voetballen, zie de tegenstander van vandaag. Die gaan dadelijk gewoon met slecht kutvoetbal kampioen worden puur omdat die Italiaan het achterin goed heeft weten neer te zetten.
Ja die heeft nog wel wat wedstrijdritme nodig.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken denk ik ja. Vond die Moder zeker niet slecht al leek hij wel op na een helft.
2e doelpunt van het seizoen, wat een geweldenaar zegquote:
Derde worden en hopen op een gunstige loting.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Weer lekker op donderavond voetballen. En zondagen om 20:00, zie AZ. Joepie.
Dat denk ik ook, we hebben nog steeds ruim voldoende kwaliteit rondlopen. Alleen spelen we al een halfjaar met een spelopvatting die ons totaal niet ligt en maar mondjesmaat succes oplevert. Bovendien blessure ellende en ja, dan krijg je een slecht seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef Scorpie het volgende:
Timber terug gaat jullie trouwens de rest van het seizoen wel aan de 3e plek helpen.
Speelde hij maar elke week tegen zo'n slechte tegenstander.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
2e doelpunt van het seizoen, wat een geweldenaar zeg
Je had toch ook Mitchell voor Hadj kunnen wisselen?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Luka het alternatief is.
En die zit er niet heel lekker in.
En fors investeren maar Dennis opsluiten in de bezemkast zonder telefoon.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Derde worden en hopen op een gunstige loting.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Zipportal het volgende:
Weer lekker op donderdagavond voetballen. En zondagen om 20:00, zie AZ. Joepie.
Die gaat liever gamen met zijn vrienden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je had toch ook Mitchell voor Hadj kunnen wisselen?
Maar we hebben geen alternatief nodig, want dan zit je zijn ontwikkeling in de wegquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
De opleving van Hasj Moussa is ook weer helemaal over he wat is die slecht de laatste weken.
Moussa kwam ook voortdurend in zijn eentje tegen twee man.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
De opleving van Hasj Moussa is ook weer helemaal over he wat is die slecht de laatste weken.
Voorruit bij deze dan, gefeliciteerd met de overwinningquote:
Dan heb je er elders dus eentje extraquote:Op zondag 2 februari 2025 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Moussa kwam ook voortdurend in zijn eentje tegen twee man.
die is allang wegquote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Omdat Luka het alternatief is.
En die zit er niet heel lekker in.
Die zat op de bank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |