Die is nog tijden geblesseerd..quote:
Vijf miljoen. Aankoopsom terug dus. Ik vind het ook zonde, zag in hem wel een potentiële opvolger van Pasveer. Nu moet je waarschijnlijk weer de markt op daarvoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:42 schreef Black-Death het volgende:
Blijf het zonde vinden om Ramaj weg te doen. Had hem volgend jaar als eerste keeper gezien.
Hoeveel heeft ie gekocht?
En daarna moet hij heel lang wennen aan de cultuur, het klimaat en dat zijn vrouw nog niet is overgevlogen..quote:Op zondag 2 februari 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Die is nog tijden geblesseerd..
Las net dat Ramaj 10 mio kosttequote:Op zondag 2 februari 2025 21:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Vijf miljoen. Aankoopsom terug dus. Ik vind het ook zonde, zag in hem wel een potentiële opvolger van Pasveer. Nu moet je waarschijnlijk weer de markt op daarvoor.
Met alle bonussen, die zal hij niet hebben gehaaldquote:Op zondag 2 februari 2025 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las net dat Ramaj 10 mio kostte
5 miljoen volgens transfermarkt.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:46 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Las net dat Ramaj 10 mio kostte
Dat is die Moroquote:Op zondag 2 februari 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ja idd.quote:
Hoe kom je daarbij? Oh je was in de war met Moro denk al.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Speelde gisteren nog mee tegen Villareal? Ben je niet in de war met Moro?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan op beide posities spelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh ja idd.
Fullback? Links of rechts? :’)
Hoop dat PSV eigenlijk gewoon kansloos verliest, dan gaat dat wel doorwerken in die koppies daar.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:57 schreef Black-Death het volgende:
Wel lekker dat we geen midweekse wedstrijd hebben. Hopelijk een slopende PSV-Fey
Volgens mij wij allemaal wel. Kut krant.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Note to self, geloof echt nooit meer een letter van wat De T op papier zet. Ben er vandeweek toch een beetje ingetuind.
Wel na een slopende verlenging. Noa Lang die het met Luuk de Jong op de vuist gaat.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoop dat PSV eigenlijk gewoon kansloos verliest, dan gaat dat wel doorwerken in die koppies daar.
Bosz met een meltdown voor de camera en zijn hele team onder de bus gooitquote:Op zondag 2 februari 2025 22:02 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel na een slopende verlenging. Noa Lang die het met Luuk de Jong op de vuist gaat.
Hoooo, ik distantieer mij hiervan. Ik uitte vraagtekens bij de T en Kroes.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgens mij wij allemaal wel. Kut krant.
Klinkt goed.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Even de Rosa cijfertjes bekeken. Is een linksback die ook rechts kan. Verdedigend vrij sterk, wint veel duels.
Aanvallend is het geen Gaaei zeg maar. De zin die ik nooit verwachtte te typen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:09 schreef Tjacka het volgende:
Wij worden kampioen?
@:psvcl @:deboswachter @:coco
Hij is wel rechtsbenig. Speelde in de jeugd bij Juventus en Valladolid nog rechtsback.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:12 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Even de Rosa cijfertjes bekeken. Is een linksback die ook rechts kan. Verdedigend vrij sterk, wint veel duels.
Aanvallend is het geen Gaaei zeg maar. De zin die ik nooit verwachtte te typen.
Een hel is die stad inderdaad wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
30 maart zijn jullie weer de lul , in de hel van Eindhoven
Mijn ASML aandelen zijn een hel ja laatste weken.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Scherp. Waarschijnlijk optie voor farioli tegen sterke tegenstanders. 4 verdedigers die ook echt kunnen verdedigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:19 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij is wel rechtsbenig. Speelde in de jeugd bij Juventus en Valladolid nog rechtsback.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
WE WORDEN AAN EEN KEEPER GELINKT
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 22:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Lima en Lucas sloopbedrijf. Serieuze boevenkoppen, kunnen we wel gebruiken met al onze lieve gastjes.quote:
Er is dus gewoon 0 vertrouwen in Jay Gorter, anders hoef je deze kerel nu niet te huren. Denk dat men Ramaj toch als te onbetrouwbaar beschouwt om het achterin goed neer te zetten qua coaching.quote:
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehadquote:Op zondag 2 februari 2025 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is dus gewoon 0 vertrouwen in Jay Gorter, anders hoef je deze kerel nu niet te huren. Denk dat men Ramaj toch als te onbetrouwbaar beschouwt om het achterin goed neer te zetten qua coaching.
Die mag wmb ook wel vertrekkenquote:Op zondag 2 februari 2025 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehad
Daar hebben we Avila al voorquote:Op zondag 2 februari 2025 22:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Lima en Lucas sloopbedrijf. Serieuze boevenkoppen, kunnen we wel gebruiken met al onze lieve gastjes.
Of ze eindigen binnen 2 jaar in Rusland nadat ze hun neef neergestoken hebben op een feestje.
We hebben, voorlopig, helemaal geen Avilaquote:Op zondag 2 februari 2025 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Daar hebben we Avila al voor
En we hebben helemaal geen lieve gastjes
Dat klopt, van mij mag ie ook vertrekken hoor. Maar die heeft helaas zo weinig waarde of belangstelling dat we er aan vast zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gorter heeft ook wel flink wat kansen gehad
Toch nog iets dat Kroes goed heeft gedaan danquote:Op zondag 2 februari 2025 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben, voorlopig, helemaal geen Avila
Hij wil zelf niet, had dit seizoen al bij bv Heerenveen kunnen zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klopt, van mij mag ie ook vertrekken hoor. Maar die heeft helaas zo weinig waarde of belangstelling dat we er aan vast zitten.
Northumberland Engels. Heerlijk accentquote:Op zondag 2 februari 2025 21:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is Lentin Goodijk van VI toch? Wel een intelligente man volgens mij, maar dit is niet sterk. Henderson komt hier wel goed over.
Wel een beetje vreemd om in je lokale dialect (bijvoorbeeld 'us' i.p.v. 'ik') tegen anderstaligen te spreken. Maar goed, blijft een Engelse tokkie natuurlijk.
Lekker ook wat we achter de hand hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 23:18 schreef Sabata het volgende:
Tsja, zat er wel aan te komen. Ramage deed het zeker niet slecht, maar blijkbaar coacht hij niet voldoende tov Remko. En blijkbaar wil BVB hem ook niet bij het tweede stallen, maar naar FC Kopenhagen verhuren? #meerspeelminuten
Is gewoon handelswaar lijkt me. Gokje. Doet die het fantastisch in Kopenhagen dan mag die terug anders kan die wel voor 10 miljoen verkocht worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:18 schreef Sabata het volgende:
Tsja, zat er wel aan te komen. Ramage deed het zeker niet slecht, maar blijkbaar coacht hij niet voldoende tov Remko. En blijkbaar wil BVB hem ook niet bij het tweede stallen, maar naar FC Kopenhagen verhuren? #meerspeelminuten
Heerlijkquote:
Een stilte zegt meer dan 1000 woorden.quote:
[Telegraaf modus]quote:
Oprecht heel knap wat hij presteert met deze selectie.quote:
Ja vanaf volgend jaar mag het wel wat frisser, daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Maar voorlopig heel blij met deze trainer.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Oprecht heel knap wat hij presteert met deze selectie.
Benieuwd of hij uiteindelijk ook aanvallender kan/wil gaan spelen als je daar meer en meer de selectie voor krijgt.
Heerlijke beelden.quote:
Toch had Q. Timber niet misstaan bij Ajax denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:23 schreef Houniet het volgende:
Zo, wat is het hier lekker onkruid vrij. Even een flink aantal posts teruggelezen en vooral veel domme posts maar laten gaan. Even een korte opsomming van mij;
- Gaaei, wat voor voorzet
- Taylor erg sterk
- Wout, tsja, hij blijft super eng maar ik ga er goed op
- Timber, de beste man bij Feyenoord die Ajax niet sterker maakt, typisch
- Henderson, stille zware kracht. Wat heeft hij goed gespeeld en zijn persco was nog beter
- Ik had Rasmussen die goal wel gegund, hopelijk pakt hij zijn moment nog zoals Gaaei
- Leuk dat de 2de plek verstevigd is, maar de weg is nog heel lang.
Seniele Willem heeft ook een mening hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja die hadden we ook nog. GERNOT
[ x ]
We weten gewoon even waar we vandaan kwamen vorig jaar. Diezelfde mindset van altijd beter worden en nooit goed is er nog steeds hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Seniele Willem heeft ook een mening hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |