SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
#jckIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ik wilde eerst iets met de griffins in de titel maar over 290 posts gaat het er toch niet meer over
Maar dat is zo vaakquote:Op zondag 2 februari 2025 14:21 schreef _UserName_ het volgende:
ik wilde eerst iets met de griffins in de titel maar over 290 posts gaat het er toch niet meer over![]()
![]()
Eeeeh... ja, dat is eeh, crap.. de vrouw die alles als een vraag zegt? waar ik ook wel een user aan kan wijden? maar waar ik nu de naam niet meer van weet? en de vriendin van Brian?quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh, heb de scores nog niet echt gezien vandaag moet ik zeggen
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-02-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 120 / +71 / +49 / 573 / 593
2. _UserName_ / 106 / +97 / +9 / 64 / 83
3. DJMO / 74 / +74 / +0 / 63 / 83
4. HappyCharly / 59 / +26 / +33 / 152 / 190
5. KillemWieft / 59 / +39 / +20 / 80 / 112
6. Harrie / 58 / +21 / +37 / 274 / 299
7. sp3c / 55 / +38 / +17 / 37 / 50
8. MizzezAmy / 43 / +33 / +10 / 254 / 286
9. Rob / 41 / +5 / +36 / 12 / 19
10. Dr.Mikey / 32 / +20 / +12 / 63 / 86
11. Lovely / 30 / +27 / +3 / 178 / 199
12. gebrokenglas / 28 / +16 / +12 / 172 / 199
13. Pinnenmutske / 28 / +27 / +1 / 52 / 65
14. Bally-b / 23 / +10 / +13 / 37 / 51
15. greysbones / 23 / +17 / +6 / 262 / 276
16. drakin / 20 / +2 / +18 / 91 / 101
17. maily / 20 / +13 / +7 / 183 / 203
18. Homijn / 19 / +19 / +0 / 29 / 35
19. sinterklaaskapoentje / 17 / +17 / +0 / 63 / 74
20. mario390 / 17 / +2 / +15 / 81 / 101SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zullen we maar kappen dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, de nummer 1 en 2 zijn al bekend zo te zien, saai hoor![]()
![]()
Justin weer op 1quote:![]()
Deze man hij doet het gewoon weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De maand is nog lang Dotquote:Op zondag 2 februari 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin weer op 1![]()
Deze man hij doet het gewoon weer![]()
![]()
De maand is nog geen 2 dagen oudquote:
Niet zo lang als andere maanden, dat scheeltquote:
Hoeveel maanden hebben 28 dagen?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De maand waarin je per dag het meeste betaald aan huur, energie en abonnementen...Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou trek je kleren maar uit en ga maar liggen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Das waarquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo lang als andere maanden, dat scheelt![]()
![]()
alle maandenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Juistemquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef _UserName_ het volgende:
De maand waarin je per dag het meeste betaald aan huur, energie en abonnementen...Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Oeh, okquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou trek je kleren maar uit en ga maar liggen![]()
![]()
Dan zou de vraag denk ik zijn: hoeveel maanden hebben minimaal 28 dagen?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deze man weetquote:Op zondag 2 februari 2025 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou de vraag denk ik zijn: hoeveel maanden hebben minimaal 28 dagen?![]()
CorrectI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En dan met naaldjesquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou trek je kleren maar uit en ga maar liggen
Werewolf
Met kleren aan masseren gaat nietquote:Op zondag 2 februari 2025 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Er wordt ook niet gevraagd: welke maand(en) hebben niet meer dan 28 dagenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou de vraag denk ik zijn: hoeveel maanden hebben minimaal 28 dagen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Of: welke maanden hebben exact 28 dagenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er wordt ook niet gevraagd: welke maand(en) hebben niet meer dan 28 dagen![]()
* JustinK geniet met volle teugenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
*masseert de nek, rug en benen van Justie *![]()
![]()
Moet ik Jus even masseren anders?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik Jus even masseren anders?![]()
![]()
Je krijgt wel een massage die je bij blijft....quote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik blijf liever bij @Lovelyquote:Op zondag 2 februari 2025 14:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je krijgt wel een massage die je bij blijft....![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat dat hard handig?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet ik Jus even masseren anders?
ik was gister de rug en buik kriebelen van mijn vrouw, die kleine schoppen als een malle
Wordt een vechtertjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef _UserName_ het volgende:
ik was gister de rug en buik kriebelen van mijn vrouw, die kleine schoppen als een malle![]()
![]()
Schattigquote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef _UserName_ het volgende:
ik was gister de rug en buik kriebelen van mijn vrouw, die kleine schoppen als een malle♡♡♡♡![]()
Gewoon over doorschrijven.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:21 schreef _UserName_ het volgende:
ik wilde eerst iets met de griffins in de titel maar over 290 posts gaat het er toch niet meer over
The Griffins.![]()
Gewoon de naaldjes eruit trekken,alleen op de rug wil nietquote:
De user die alles als een vraag ziet?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Eeeeh... ja, dat is eeh, crap.. de vrouw die alles als een vraag zegt? waar ik ook wel een user aan kan wijden? maar waar ik nu de naam niet meer van weet? en de vriendin van Brian?
Mss wel enzo?![]()
ja, was het ook wel.. tegenwoordig zien we de bewegingen ook van buitenaf, wel leuk om te zienquote:
Enzoquote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
De user die alles als een vraag ziet?
Mss wel enzo?![]()
![]()
Heel leuk om die golfjes te zienquote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, was het ook wel.. tegenwoordig zien we de bewegingen ook van buitenaf, wel leuk om te zien
♡♡♡♡![]()
ook dat kan, maar komt gewoon dom over? Maar dat is niet erg want iedereen mag zijn zoals hij of zij is?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:42 schreef maily het volgende:
[..]
De user die alles als een vraag ziet?
Mss wel enzo?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook dat kan, maar komt gewoon dom over? Maar dat is niet erg want iedereen mag zijn zoals hij of zij is?![]()
Je bent gezakt van plek 1 naar plek 2.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
Oh, heb de scores nog niet echt gezien vandaag moet ik zeggenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Justin staat alweer bovenaan
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik had wel gezien dat ik op 1 stond idd, maar dat was gisterochtend, voor Justin er wasquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent gezakt van plek 1 naar plek 2.
Hij doet t weerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik had wel gezien dat ik op 1 stond idd, maar dat was gisterochtend, voor Justin er was♡♡♡♡![]()
Leuk om zo contact te maken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:39 schreef _UserName_ het volgende:
ik was gister de rug en buik kriebelen van mijn vrouw, die kleine schoppen als een malle
Maak er een zelfde riedeltje van elke dag.
Herkent Jyske dat straks ook als ze geboren is.![]()
HIj kan datquote:![]()
En dan is hij er niet eens in de nacht of in de vroege morgen als er nog niemand is
Geboten nog welquote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk om zo contact te maken.
Herkent Jyske dat straks ook als ze geboten is.
ja ik leg vaak mijun hand op de buik en ik introduceer (nu al) pappatax, als ze iets heeft (of in dit geval nu nog mijn vrouw), moet ze wat afstaan aan mijquote:Op zondag 2 februari 2025 14:45 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk om zo contact te maken.
Herkent Jyske dat straks ook als ze geboten is.
IK denk moet snel zijn voor ze het door heeftquote:
Nee. Dit was alleen de onderbroek.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat manneke had geen onderbroek aan.![]()
Ik kon gelukkig nog op tijd editten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK denk moet snel zijn voor ze het door heeft
Anders had ik t niet geweten.
Dikke vingers. Warm buiten.![]()
Smoesjesquote:Op zondag 2 februari 2025 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig nog op tijd editten.
Dikke vingers. Warm buiten.![]()
![]()
heb gister dan eindelijk echt de laatste dingen in huis gehaald.. moest nog moltons en lakens hebben maar nu het bedje ook opgemaakt.. vet schattig
Dat is met een gemmiddelde van zo'n 14k posts per maand (over de laatste 3 maanden) ook niet echt nodig zou ik zo denkenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj kan dat![]()
En dan is hij er niet eens in de nacht of in de vroege morgen als er nog niemand is![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
heb gister dan eindelijk echt de laatste dingen in huis gehaald.. moest nog moltons en lakens hebben maar nu het bedje ook opgemaakt.. vet schattig
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Sweetquote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
En de pop was vroeger van mw. UN ?![]()
Of van Meneer UNquote:Op zondag 2 februari 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Sweet![]()
En de pop was vroeger van mw. UN ?![]()
![]()
Nee, in de kringloop waar ik werkte was een dame die nam "naakte" poppen mee om er kleertjes voor te maken en zij heeft een pop op basis van een oude foto van mijn vrouw aangekleed, die zie je staanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:51 schreef maily het volgende:
[..]
Sweet![]()
En de pop was vroeger van mw. UN ?..
Blond en krullenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ahh zo liefquote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
♡♡♡♡![]()
Leuk zulke dames!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, in de kringloop waar ik werkte was een dame die nam "naakte" poppen mee om er kleertjes voor te maken en zij heeft een pop op basis van een oude foto van mijn vrouw aangekleed, die zie je staan..
Blond en krullen
Ik zie het op de dagbesteding waar ik weleens kom ook![]()
![]()
Het was al twee keer gequotequote:Op zondag 2 februari 2025 14:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig nog op tijd editten.
Dikke vingers. Warm buiten.
Justin gaat Lovely masseren?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dat knuffeltje is cutequote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]Werewolf
Ja, zo is er ook een dame die "controleert" puzzels.. krijgt ze gratis mee, als ze compleet zijn doet ze er een sticker op en zo niet neemt ze die ook mee terug zodat wij ze nog na kunnen checken of weg kunnen doen..quote:Op zondag 2 februari 2025 14:54 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk zulke dames!
Ik zie het op de dagbesteding waar ik weleens kom ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Leuk,quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]maar je hebt lakentje niet gestreken
Handig!quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zo is er ook een dame die "controleert" puzzels.. krijgt ze gratis mee, als ze compleet zijn doet ze er een sticker op en zo niet neemt ze die ook mee terug zodat wij ze nog na kunnen checken of weg kunnen doen..♡♡♡♡![]()
Super dat je alles al helemaal op orde hebt, ruim voordat ze geboren wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja maar dat is ze .....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar heb ik er dan ook 5 van gekocht... Dan is er altijd een reserve want ik weet van de bonuskinderen hoe dat gaat als ie kwijt is...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ook allemaal regelmatig in de was doen #tipquote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar heb ik er dan ook 5 van gekocht... Dan is er altijd een reserve want ik weet van de bonuskinderen hoe dat gaat als ie kwijt is...![]()
Klopt, gaat toch weer in de kreukelsquote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk,maar je hebt lakentje niet gestreken
Ben liever 10 minuten te vroeg dan 1 te laatquote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super dat je alles al helemaal op orde hebt, ruim voordat ze geboren wordt.
Absoluut.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben liever 10 minuten te vroeg dan 1 te laatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bereid mij er op voorquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je te wachten staat
ook dat zijn we van plan, en dan komt er zo een andere zonder Jyske het in de gaten heeftquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ook allemaal regelmatig in de was doen #tipTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vind het knap om overdag, de drukste tijden in de DTS zoveel punten te pakken.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is met een gemmiddelde van zo'n 14k posts per maand (over de laatste 3 maanden) ook niet echt nodig zou ik zo denken
Dan moet je echt veel bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh.... dat klinkt spannendquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nou dan weet je wat je te wachten staatAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook dat nog inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIj kan dat![]()
En dan is hij er niet eens in de nacht of in de vroege morgen als er nog niemand isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
COSquote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het knap om overdag, de drukste tijden in de COS zoveel punten te pakken.
Dan moet je echt veel bolken![]()
![]()
Ja, daar verbaas ik mij ook over, overdag zoveel halen is knap.. dan maakt het aantal posts weinig meer uit. Hoewel het ook knap is om met weinig posts veel te halen, ik merk dat ik vaak geluk heb want dan kom ik binnen en is het 20-30 minuten stil terwijl daarvoor nog een soort gesprek wasquote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het knap om overdag, de drukste tijden in de COS zoveel punten te pakken.
Dan moet je echt veel bolkenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
COSMOSquote:Ik had beter verwacht van jou met de interesse van Mini-ToTquote:
Jij schrikt iedereen afquote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, daar verbaas ik mij ook over, overdag zoveel halen is knap.. dan maakt het aantal posts weinig meer uit. Hoewel het ook knap is om met weinig posts veel te halen, ik merk dat ik vaak geluk heb want dan kom ik binnen en is het 20-30 minuten stil terwijl daarvoor nog een soort gesprek was![]()
![]()
Daarom ben ik er nu ook overdag maar het heeft vooralsnog geen effect,, zal ff iemand bellenquote:
Bij een baby niet hoor. DIe liggen nog stilquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, gaat toch weer in de kreukelsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is normaal hoor, met 7 maanden moet je alles klaar hebben staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super dat je alles al helemaal op orde hebt, ruim voordat ze geboren wordt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jou worden puntjes gegundquote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, daar verbaas ik mij ook over, overdag zoveel halen is knap.. dan maakt het aantal posts weinig meer uit. Hoewel het ook knap is om met weinig posts veel te halen, ik merk dat ik vaak geluk heb want dan kom ik binnen en is het 20-30 minuten stil terwijl daarvoor nog een soort gesprek was
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je kloontje?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu ook overdag maar het heeft vooralsnog geen effect,, zal ff iemand bellen![]()
![]()
Dat is ook weer zo.. maar heb ze ook nog niet gewassen wat ik met de rest al wel deed.. wilde gewoon het bedje opgemaakt hebbenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij een baby niet hoor. DIe liggen nog stil
Oeps DTSquote:
ook niet altijd hoor.. heb me al wel een aantal keren laten gaan hier.. iets met stress en gewoon niet optimaal in mn velquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja. Vooral een commode, babykleertjes, en 6 pakken Pampers.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is normaal hoor, met 7 maanden moet je alles klaar hebben staan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat heb ik dan gemist. Tegen mij ben je altijd chillquote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ook niet altijd hoor.. heb me al wel een aantal keren laten gaan hier.. iets met stress en gewoon niet optimaal in mn vel![]()
![]()
Ja dat is in de vroege ochtend, dan zijn er niet veel meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, daar verbaas ik mij ook over, overdag zoveel halen is knap.. dan maakt het aantal posts weinig meer uit. Hoewel het ook knap is om met weinig posts veel te halen, ik merk dat ik vaak geluk heb want dan kom ik binnen en is het 20-30 minuten stil terwijl daarvoor nog een soort gesprek wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op deze leeftijd inmiddels allang niet meer:quote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij een baby niet hoor. DIe liggen nog stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie niet?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Tegen mij ben je altijd chill![]()
september begonnen met kamer, november meubels, december en januari de kleinere dingen aangeschaft.. we hebben nu alles.. ook de vluchttas staat al klaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Vooral een comode, babykleertjes, en 6 pakken Pampers.
tegen anderen ook wel hoor, zijn er maar een paar (letterlijk) waar ik niet zo goed op gaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Tegen mij ben je altijd chillTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Op deze leeftijd inmiddels allang niet meer:dat ziet er ook uit als ehm, hoe zeg ik het lief? Eh, lieve terrorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon negeren danquote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
tegen anderen ook wel hoor, zijn er maar een paar (letterlijk) waar ik niet zo goed op ga![]()
![]()
Ja alles, ik was trouwens van de vlotten had alles al met een maand of 5 klaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Vooral een commode, babykleertjes, en 6 pakken Pampers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat ziet er ook uit als ehm, hoe zeg ik het lief? Eh, lieve terrorHet is een ondeugende wervelwind, ja!
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Op deze leeftijd inmiddels allang niet meer:Jee wat is hij groot geworden zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als er wordt geklaagd over punten terwijl ik liever had geslape maar wakker ben vanwege aanvallen van mijn vrouw dan is het lastig rustig blijven of negeren.. maar goed, de aanvallen blijven uit.. dus afgesloten hoofdstuk hoop ikquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Superquote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
september begonnen met kamer, november meubels, december en januari de kleinere dingen aangeschaft.. we hebben nu alles.. ook de vluchttas staat al klaar![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zondag 2 februari 2025 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
als er wordt geklaagd over punten terwijl ik liever had geslape maar wakker ben vanwege aanvallen van mijn vrouw dan is het lastig rustig blijven of negeren.. maar goed, de aanvallen blijven uit.. dus afgesloten hoofdstuk hoop ik![]()
![]()
6 pakken pampers? Bij de kruidvat 2+2 gratis, dus we hebben 432 luiers op voorraad
Haal je ook nog iets voor de baby?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
6 pakken pampers? Bij de kruidvat 2+2 gratis, dus we hebben 432 luiers op voorraad![]()
![]()
Hopelijk heb je het bonnetje nog, want ze groeien er zo uit!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
6 pakken pampers? Bij de kruidvat 2+2 gratis, dus we hebben 432 luiers op voorraad![]()
![]()
Ah mooi op tijdquote:Op zondag 2 februari 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb de fatbike al in de schuur staan voor d'r ja![]()
![]()
Straks krijg ik allemaal pampers reclame
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal je wel nodig hebben danquote:Op zondag 2 februari 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks krijg ik allemaal pampers reclame![]()
![]()
2x maat newborn (tot 3kg) en 2x maat 1 (2-5kg)quote:Op zondag 2 februari 2025 15:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het bonnetje nog, want ze groeien er zo uit!
2 maandjes en dan is dat wel opTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb geen idee hoeveel luiers er doorheen gaan op een dag.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
2x maat newborn (tot 3kg) en 2x maat 1 (2-5kg)
2 maandjes en dan is dat wel opAutocorrect
(zelfst. naamw.)
die heb ik ook wel een paarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
tegen anderen ook wel hoor, zijn er maar een paar (letterlijk) waar ik niet zo goed op ga![]()
![]()
iets met algoritme.. ik had het laatst over cannabisolie, 10 minuten later politie aan de deurquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Die had ik gestuurdquote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
iets met algoritme.. ik had het laatst over cannabisolie, 10 minuten later politie aan de deur![]()
![]()
De eerste 3 maanden 735 gemiddeld, volgens de 24baby appquote:Op zondag 2 februari 2025 15:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel luiers er doorheen gaan op een dag.
quote:![]()
![]()
Dat zijn 8 luiers per dag. Elke 3 uur verschonen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De eerste 3 maanden 735 gemiddeld, volgens de 24baby appAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, gemiddeld, ik wil 8 uur slapen dus de andere luiers verschoon ik om de 2 uurquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn 8 luiers per dag. Elke 3 uur verschonen?
Yep.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn 8 luiers per dag. Elke 3 uur verschonen?![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oke, nu is het anderhalf paar waar ik niet goed op ga![]()
![]()
Je doet de vieze luier los, maakt de billetjes schoon en schuift er een nieuwe onderquote:Op zondag 2 februari 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zijn 8 luiers per dag. Elke 3 uur verschonen?
Oeps, daar dan komt er weer wat poep uit de billetjes.
Oke, opnieuw de boel schoonmaken, Luier er onder piest ze de hele boel nat
Dat is een keer verschonen, drie schone luiers
kan je daarna toch 6 uur slapenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je doet de vieze luier los, maakt de billetjes schoon en schuift er een nieuwe onder
Oeps, daar dan komt er weer wat poep uit de billetjes.
Oke, opnieuw de boel schoonmaken, Luier er onder piest ze de hele boel nat
Dat is een keer verschonen, drie schone luiers
Dat kan je voorlopig even vergetenquote:Vooral als ze zo klein in dan zal je ook in de nacht om de drie uur moeten voeden
WTF???quote:Op zondag 2 februari 2025 15:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De eerste 3 maanden 735 gemiddeld, volgens de 24baby app
Mini-ToT hield zich dan nog heel netjes in!![]()
![]()
i know.. maar dat komt wel goed.. als de kleine overdag slaapt kan ik ook ffquote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je voorlopig even vergetenVooral als ze zo klein in dan zal je ook in de nacht om de drie uur moeten voeden
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan je voorlopig even vergetenVooral als ze zo klein in dan zal je ook in de nacht om de drie uur moeten voeden
![]()
![]()
dat komt nu los in gedragquote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
WTF???
Mini-ToT hield zich dan nog heel netjes in!
heerlijk zo'n dondersteentje.. hoe straf je hem eigenlijk of lach je overal om?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
i know.. maar dat komt wel goed.. als de kleine overdag slaapt kan ik ook ffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vlakke handquote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
heerlijk zo'n dondersteentje.. hoe straf je hem eigenlijk of lach je overal om?![]()
![]()
Ik moest er voor de tweeling ook uit en dan gaf ik nog wel borstvoeding, dan ben je veel langer bezigquote:
En tegen de tijd dat de tweede klaar was kwam de eerste alweer bijnaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nacht en ochtend zijn voor mij, middag en avond voor mijn vrouw hebben we afgesproken.. en ja ik zal er vast wel wakker van worde maar hoef er da niet uitquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ToT is meer van het slingerenquote:
ja maar wij hebben er maar een.. dus dat is dan al niet echt te vergelijkenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest er voor de tweeling ook uit en dan gaf ik nog wel borstvoeding, dan ben je veel langer bezig
En tegen de tijd dat de tweede klaar was kwam de eerste alweer bijna
Straffen hoeft nooit.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef _UserName_ het volgende:
heerlijk zo'n dondersteentje.. hoe straf je hem eigenlijk of lach je overal om?
Ik lach om veel dingen, maar hij weet donders goed wat wel mag en wat niet, en anders is een strakke blik en een iets vollere stem echt wel genoeg om aan te tonen dat het nu wel genoeg is geweest.
Hij doet eigenlijk nooit iets wat echt stout is, en hij is nooit echt ongehoorzaam.
Soms grappend wat uitlokken, maar that's it.![]()
Ik heb er ook twee keer 1 gehad, die gebroken nachten zijn sowieso niet leukquote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja maar wij hebben er maar een.. dus dat is dan al niet echt te vergelijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de perfecte combi dus, een dondersteen, de grens opzoeken maar er niet overheen.. dan doe je het goedquote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Straffen hoeft nooit.
Ik lach om veel dingen, maar hij weet donders goed wat wel mag en wat niet, en anders is een strakke blik en een iets vollere stem echt wel genoeg om aan te tonen dat het nu wel genoeg is geweest.
Hij doet eigenlijk nooit iets wat echt stout is, en hij is nooit echt ongehoorzaam.
Soms grappend wat uitlokken, maar that's it.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de perfecte combi dus, een dondersteen, de grens opzoeken maar er niet overheen.. dan doe je het goedZeker!
![]()
![]()
ja, dat is ook zo.. gebroken nachten reken ik sowieso wel opquote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee keer 1 gehad, die gebroken nachten zijn sowieso niet leukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Straffen hoeft nooit.
Soms grappend wat uitlokken, maar that's it.Gelukkig heb je niet zo'n relschopper
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Vanwaar deze verdeling?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nacht en ochtend zijn voor mij, middag en avond voor mijn vrouw hebben we afgesproken.. en ja ik zal er vast wel wakker van worde maar hoef er da niet uit♡♡♡♡![]()
Ja. Je vrouw moet ook nog herstellen na de bevalling.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, dat is ook zo.. gebroken nachten reken ik sowieso wel op![]()
En de Joden die hier bolken vlchten gelijk weg, vind ik niet kunnen, zijn toch wel 40-45 users...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vrouw epilepsie, kans op aanval is in de nacht en ochtend het grootstquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ahh op die manierquote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Vrouw epilepsie, kans op aanval is in de nacht en ochtend het grootst♡♡♡♡sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wel leuk om mijn vader ff te zien met zijn band. Nu weer op station richting Utrecht.:')![]()
![]()
Hey Klaasje, leuk je vader speelt in een band?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel leuk om mijn vader ff te zien met zijn band. Nu weer op station richting Utrecht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Reis zequote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel leuk om mijn vader ff te zien met zijn band. Nu weer op station richting Utrecht.♡♡♡♡![]()
Nee. Pa sinterklaasquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN, leuk je vader speelt in een band?![]()
verkeerde UN, en ja, het is gekwoot dus wijzigen heeft geen zinquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN, leuk je vader speelt in een band?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja hij speelt basgitaar in een blues/jazz band. Met echt mensen die kunnen spelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN, leuk je vader speelt in een band?:')![]()
Ik was gisteren nog in Utrecht, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel leuk om mijn vader ff te zien met zijn band. Nu weer op station richting Utrecht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: