Tja, niet iedereen heeft een Richard Gere van den Aldi als vader.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu noemt David S. wel echt een topper. Hij voelt een beetje als een vader zegt ie.
De eerste week was hij niet zo. Dat kwam pas langzaam toen hij met Jolien bezig ging + de mannen elkaar zo zaten op te hitsen.quote:
Door die dinges kijken wij naar dat knipperende licht. Om de gloed van het dinges te verhullenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef odie22 het volgende:
die jolien vanmiddag buiten bij de douches, hmm lekker warm hier met die dinges
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
rare volgorde van wassen
ja had ik al vaker gelezen hier, maar schoot me ineens te binnen dat jolien dat vandaag zei , is voor de mamma's die bang zijn dat hun kiendjes in de kou moeten staan , het is dus lekker warm daar buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Door die dinges kijken wij naar dat knipperende licht. Om de gloed van het dinges te verhullen
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef Jockari het volgende:
Als ze nu ècht zouden duo-douchen, konden ze met vier tegelijk douchen
Raar dat we dit wel kunnen zeggen van Jeffrey maar niet voor andere bewoners die we steeds afrekenen op hetzelfde. We zullen inderdaad zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef Verity het volgende:
[..]
De eerste week was hij niet zo. Dat kwam pas langzaam toen hij met Jolien bezig ging + de mannen elkaar zo zaten op te hitsen.
Ik keur zijn gedrag totaal niet goed! Al is het wel mogelijk dat andere factoren ervoor hebben gezorgd, dat hij zo is gaan reageren en gedragen. De komende dagen zullen we het wel zien.
om die reden had ik hen ook samen gezet. Hij heeft dat soms wel even nodig en David S klikte ook wel met hemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu noemt David S. wel echt een topper. Hij voelt een beetje als een vader zegt ie.
Die zit daar tegen vrienden op tv te vertellen over haar bunga bunga feestjes, maar Jeff is de boemanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef Kinga het volgende:
Jolientje is jaloers dat ze het gezellig gehad hebben... man man man, 1 van die 2 kleuters moet echt asap vertrekken
Als hij daar achter komt ontploft hij denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zit daar tegen vrienden op tv te vertellen over haar bunga bunga feestjes, maar Jeff is de boeman
Het is slechts een kwestie van tijd totdat een zich "verspreekt"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die zit daar tegen vrienden op tv te vertellen over haar bunga bunga feestjes, maar Jeff is de boeman
Die optie werd (heel) even besproken tijdens het diner.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:22 schreef Jockari het volgende:
Als ze nu ècht zouden duo-douchen, konden ze met vier tegelijk douchen
Dat wordt sowieso een lange SLquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij daar achter komt ontploft hij denk ik.
Dit heb ik gemist. Hoe en wat??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
6 duo;s nu , weet zo effe niet welke nog moet douchenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Iedereen dus schoon en fris voor een nieuwe week afzien
Volgens mij hebben ze allemaal gedoucht nuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
6 duo;s nu , weet zo effe niet welke nog moet douchen
Mattheus & Jordy nog niet?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
6 duo;s nu , weet zo effe niet welke nog moet douchen
Elsa, waarmee ze in een duo zitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef Verity het volgende:
S2
Milena: Ik vind haar een aangename vrouw. Ik ben positief verrast
Weet iemand over wie dit gaat?
Elsa wellichtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef Verity het volgende:
S2
Ik vermoed Elsa?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef Verity het volgende:
S2
Elsaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef Verity het volgende:
S2
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef odie22 het volgende:
ik hoor vuurwerk
oh is hier een straat achter, niet op de streams![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |