Ja en? In KPD is er een beperkter publiek, dus op deze manier kan hij wat meer volk bereiken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
Dit zelfde topic was er al toch?
Geen idee waarom het in KPD en SEX moet trouwens.Dat geeft het toch iets ranzigs wat niet nodig is.
Waar gaat het zelfs over geld??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:06 schreef sturmpie het volgende:
Ik vind 't totaal ongepast en je geld willen verdienen met dergelijke onzin is al helemaal uit den boze
In principe wel, maar heb beperkte ervaring met mannelijk naakt. Wel iets maar niet veel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
ben je ook geïnteresseerd om mannen te fotograveren?
Hopelijk gaat het je wat opleveren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:37 schreef DIR het volgende:
Serieus topic, serieuze reacties a.u.b.
Voor dit jaar ben ik nog op zoek naar dames met een slank, normaal of volslank postuur tussen de 18 en 50 jaar die (on)herkenbaar naakt willen poseren. Het gaat om artistiek naakt t/m licht erotisch, maar wel stijlvol. Invulling gaat in overleg en online plaatsen gebeurt alleen na toestemming per foto.
Als model mag je altijd iemand meenemen die continue aanwezig is.
Ik fotografeer zowel binnen met een zwart achtergronddoek, als buiten in de natuur op rustige plekken en tijden.
Bij vragen of interesse: stuur me een DM
Onderstaande foto's heb ik uiteraard zelf gemaakt.
[ afbeelding]afbeelding ]
Ja maar niet de depressieve en uitgezakte Fokker uiteraardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef Jahr00n het volgende:
ben je ook geïnteresseerd om mannen te fotograveren?
En zelfs dat kan artistiek mooi zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja maar niet de depressieve en uitgezakte Fokker uiteraard
Dit.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En zelfs dat kan artistiek mooi zijn.
De wereld bestaat nu eenmaal niet alleen uit knisperverse vrolijke jonge mensen
Ja toch? Snap dat gezeik ook weer niet. Al kon je er donder op zeggen dat het ging gebeuren.quote:
Maar FOK! dan zeker weer welquote:Op zondag 2 februari 2025 12:39 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De wereld bestaat nu eenmaal niet alleen uit knisperverse vrolijke jonge mensen
Waarom denk je dat hij hier op zoek isquote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Maar FOK! dan zeker weer wel
Precies. En als ik nog een nieuw topic open om mannen te fotograferen dan weet je ook wat je kan verwachten aan lengtequote:Op zondag 2 februari 2025 20:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij hier op zoek is
Zou bij artistiek naakt niet uit moeten maken gelukkig.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:09 schreef DIR het volgende:
[..]
Precies. En als ik nog een nieuw topic open om mannen te fotograferen dan weet je ook wat je kan verwachten aan lengte
Dat is mijn punt ook: maakt niet uit, maar áls je een of andere reden zou hebben voor enorm: zoek dan op fokquote:Op zondag 2 februari 2025 21:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou bij artistiek naakt niet uit moeten maken gelukkig.
Maar ok, hier zou het inderdaad alleen maar minstens 30cm zijn...
Zo klein?quote:Op zondag 2 februari 2025 21:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar ok, hier zou het inderdaad alleen maar minstens 30cm zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door datismijnmening op 03-02-2025 00:46:26 ]-XOXO-
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nog wel een prachtige dame die kunt fotograferen. Slank, prachtige bespiering, ranke hals, elegante benen en helemaal comfortabel met bloot.
DM maar als ik iets voor je kan regelen
Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat jouw kat?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
Ik weet nog wel een prachtige dame die je kunt fotograferen. Slank, prachtige bespiering, ranke hals, elegante benen en helemaal comfortabel met bloot.
DM maar als ik iets voor je kan regelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit mijn archief:
[ Bericht 0% gewijzigd door DIR op 03-02-2025 01:06:31 ]
Late reactie. Zie je bericht nu pas, sorry. Mocht je interesse hebben dan stuur me gerust een DM.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:45 schreef angels_on_the_sideline het volgende:
Ik wil me wel kandidaat stellen hoor. Ben best seksie denk ik
En die heb je goed gemaakt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 23:42 schreef DIR het volgende:
In KPD heb ik dit topic ook geplaatst en daar zijn inmiddels de eerste foto's geplaatst door mij gemaakt
Niet iedereen kan in KPD of kennen het bestaan ervan.quote:
Ik neem het in overweging.quote:
Niet iedereen kan in KPDquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
Mooie foto's hoor, ik snap alleen niet zo goed waarom je ze hier ook plaatst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |