SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 19:13:04 ]![]()
Ja dat ging ineens snel.
Goedenavond
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Kerel!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja dat ging ineens snel.
Goedenavond![]()
![]()
Ik twijfel tussen de optiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker weer, zitten wij met jou opgescheept
1.![]()
en
2.ik ga wel weer
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Optie 1 is leukerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de opties
1.![]()
en
2.ik ga wel weer
![]()
Lekker platjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:17 schreef Harrie het volgende:
Op deze platje kan ik de hele nacht wel drinkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, wantquote:![]()
Dat vinden ze meestal niet zo gezellig op feestjes, tenzij aan het eind van het feestje
aan het eind valt het niet meer zo op nee maar dan moet je wel dat eind zien te halenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, want![]()
Dat vinden ze meestal niet zo gezellig op feestjes, tenzij aan het eind van het feestje![]()
![]()
Ja, gaat niet lukken. Zou sowieso nog eerst ruim een uur moeten autorijden en dat gaat zeker niet lukkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
aan het eind valt het niet meer zo op nee maar dan moet je wel dat eind zien te halenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja het is ook koud.... Niks aan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ziek is ziek hoe vervelend ook. Iets verkeerds gegetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gaat niet lukken. Zou sowieso nog eerst ruim een uur moeten autorijden en dat gaat zeker niet lukken![]()
![]()
Lekker niks aan buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is ook koud.... Niks aan.Uw ADH vitamine Worst
Oh, eerst een uur heen, dan daar 'feesten' en dan nog een uur terug ook?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, gaat niet lukken. Zou sowieso nog eerst ruim een uur moeten autorijden en dat gaat zeker niet lukkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, als je niks aan hebt is het wel koudquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is ook koud.... Niks aan.
Is dit een hint?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als je niks aan hebt is het wel koud![]()
Naja, dan een uur verder nog, zou het combineren met bezoekje aan de papa en de mamaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, eerst een uur heen, dan daar 'feesten' en dan nog een uur terug ook?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Je moet wel een reden hebben om je te laten opwarmen door Amyquote:Uw ADH vitamine Worst
Zou kunnen, maar denk het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
ziek is ziek hoe vervelend ook. Iets verkeerds gegetenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wel ff aan de juiste persoon doorgeven he!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef Harrie het volgende:
* Harrie gaat nog een koud patertje pakken en dan zo ff een uurtje op de bank liggen denk ik![]()
![]()
Op de bank liggen doe ik alleen als daar veel geld te halen valt
Uw ADH vitamine Worst
Ik had mijn eerste al doorgegeven maar ik denk dat @Paul ziek isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel ff aan de juiste persoon doorgeven he!![]()
![]()
Ik kom ernstig energie tekort dus dan is ff een uurke op de bank liggen wel lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef hemarookworst het volgende:
Op de bank liggen doe ik alleen als daar veel geld te halen valt![]()
Ja snappikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kom ernstig energie tekort dus dan is ff een uurke op de bank liggen wel lekkerUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moet wel een reden hebben om je te laten opwarmen door Amyis dat zonder reden geen optie?
ik vond juist dat zonder reden zo lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is dat zonder reden geen optie?
![]()
![]()
Nog steeds zo moe?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kom ernstig energie tekort dus dan is ff een uurke op de bank liggen wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste al doorgegeven maar ik denk dat @:Paul ziek is
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Zonder reden mag ook hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]is dat zonder reden geen optie?
Uw ADH vitamine Worst
Iets minder want ik werk nog maar halve dagen maar er is ook nog verder niks gebeurd want wachtlijsten en blah blah dus ik doe gewoon rustig aan mijn dingquote:![]()
NEEEEEE ik mention jouw ook altijd alleen in de eerste van de dagquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:33 schreef Paul het volgende:
[..]
neeeeeeeeee ik hoef niet elk biertje te weteeeeeeeeeeen![]()
![]()
BlolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze honger hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:33 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze honger hebben![]()
Dan kruip ik wel bij je op de bankquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vond juist dat zonder reden zo lekker
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel bij je op de bankEeeeeeeeehquote:![]()
![]()
Je kan toch wel in Bb topic lezen of de streams kijkenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nee geen topictoegangquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kan toch wel in Bb topic lezen of de streams kijken![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij zijn geen BB guru hier he
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Op melodie van gabbertje:
Daar is mario, geile mario
Omg neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Op melodie van gabbertje:
Daar is mario, geile marioWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ellende die wachtlijsten. Maar wel goed dat je minder bent gaan werkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Iets minder want ik werk nog maar halve dagen maar er is ook nog verder niks gebeurd want wachtlijsten en blah blah dus ik doe gewoon rustig aan mijn ding
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben ze gewonnen. Op twee na die doen het met wat aardappelen en appelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik niet, ik volg geen BBquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hebben ze gekred vor eten? swijnvlees?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Veel te vermoeiend Harriequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ouwe Mosselsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mario, de ouwe mosselverkoper die hij is![]()
![]()
in brasil hebben de in schlechte berijk ook etenlieferung
gekregd zijn blij met vlees rijst en bonen, orangen
beter als in nederland![]()
Dorschfisch met kartoffelsalatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat hebben ze gekred vor eten? swijnvlees?Uw ADH vitamine Worst
* Harrie wenst iedereen een behouden bolk en gaat ff een uurtje plat want ouwe mannen hebben soms even wat rust nodig![]()
![]()
Burpsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt zoveel McDonalds op dat ik drie dagen niet meer hoef te eten![]()
Slim om dat hier te zeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:55 schreef mario390 het volgende:
momentje met vpn kann ik misschien in bbtopic![]()
Ik heb zoveel McDonalds gegeten dat ik een uur niet meer hoeft te etenUw ADH vitamine Worst
ooi schwere geburtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb zoveel McDonalds gegeten dat ik een uur niet meer hoeft te eten![]()
Geen wonder dat je het koud hebtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het is ook koud.... Niks aan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook eten he.
Jij krijgt toch ook dinner van Frau Mutti?![]()
![]()
morgen nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
Die mensen moeten ook eten he.
Jij krijgt toch ook dinner van Frau Mutti?![]()
Wie is op jeff en jane?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:02 schreef mario390 het volgende:
en op jeff en jane hebben ze vergeten?![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:04 schreef mario390 het volgende:
in en ur is de wc bestbezoekte plek in huis![]()
![]()
Lekkerhoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga je over een stud z'n voet heen nutten?![]()
Ik wilde nog even melden dat ik idd boodschappen heb gedaan, glas, plastic en papier heb weggebracht. En wat heb opgeruimd.
#trotsTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ben hier bezig geweest radiatoren te demonteren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde nog even melden dat ik idd boodschappen heb gedaan, glas, plastic en papier heb weggebracht. En wat heb opgeruimd.
#trots
Verder hangt er een stank in de gang sinds gisteren het riool ontstop[t is en ik denk dat ik nu eindelijk die geur weg heb gekregen!
Maar goed, kan zijn dat het riool beschadigd / los geraakt is en als ik weer een dikke bolus deponeer, dat de geur ook zo weer terug is. Afwachten dus.![]()
Lekker bezig ToT. Straks nog met de nieuwe vlam bellen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben hier bezig geweest radiatoren te demonteren.
Verder hangt er een stank in de gang sinds gisteren het riool ontstop[t is en ik denk dat ik nu eindelijk die geur weg heb gekregen!
Maar goed, kan zijn dat het riool beschadigd / los geraakt is en als ik weer een dikke bolus deponeer, dat de geur ook zo weer terug is. Afwachten dus.![]()
Al gedaan!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker bezig ToT. Straks nog met de nieuwe vlam bellen?![]()
![]()
Ja, eerste zaterdag van februari. Vieren dat dry januari klaar is?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Greeeesquote:![]()
![]()
Was het gezellig met Birdie? En lekker vlaai gegeten?
Het is wat het isquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:33 schreef mario390 het volgende:
wat vor kutproduktie in nederland 12 kregen dinner
2 hebben nur kartoffel tzonder salz
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaaaaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Greeees![]()
![]()
Was het gezellig met Birdie? En lekker vlaai gegeten?
Was heel gezellig
Vlaai gegeten
Patatjes gegeten
En birdie nog arretjescake
Veel gekletst
Ah dat is fijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jaaaa
Was heel gezellig
Vlaai gegeten
Patatjes gegeten
En birdie nog arretjescake
Veel gekletst![]()
En arretjescake
Ja, dat zullen ze dan wel niet verdiend hebben.quote:
(geen idee, ik kijk geen BB)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jah, ik ga maar eens een romcom kijken
Of achter de naaimachine kruipen
Hmm eerst maar eens andere kleren aandoenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik krijg ook wat Norman Bates vibes hier!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kijkt film met je moeder ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg ook wat Norman Bates vibes hier!
nee de actress heet muti, ornela mutiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij kijkt film met je moeder ?![]()
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de actress heet muti, ornela mutiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt er nog wat gebumst met muti?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de actress heet muti, ornela muti![]()
![]()
Ik heb het nog nooit iemand ten uitvoering zijn brengenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wordt die suggestie wel eens gegeven!
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
elonquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch wordt die suggestie wel eens gegeven!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus muti wordt niet gebumst na het eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef mario390 het volgende:
wat en idiot,hij will haar nach de eten,weer terug naar buiten in regen schicken![]()
![]()
Jane misschien welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus muti wordt niet gebumst na het eten?
Na de aardappelen zonder zoutThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, of die Omela nog geneukt gaat worden in die film!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
je vraag toch of ik mijn mutti bums of niet?![]()
![]()
nee om dat hij alles doet, dat zij weer uit zijn huis gaatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, of die Omela nog geneukt gaat worden in die film!![]()
De f0gel is gemolken en de koe is gevlogen!quote:
Ik herhaal: De f0gel is gemolken en de koe is gevlogen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
The painting is in the sausagequote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De f0gel is gemolken en de koe is gevlogen!
Ik herhaal: De f0gel is gemolken en de koe is gevlogen!
Wat een mietje zeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat hij alles doet, dat zij weer uit zijn huis gaat![]()
Het thuisland heeft haar laatste man als eerste het veld op gestuurd in het eigen stadion om de tegenstander te verwarren in de uitwedstrijd!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
The painting is in the sausageOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
The painting is in the sausage![]()
![]()
als ornela im film heet zij lisa, te lang slapt
bindet hij en seil om de bed en rijd haar met zijn
traktor uit de huis en door de city![]()
![]()
![]()
Het uitland heeft haar eerste man als laatste het veld op gestuurdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het thuisland heeft haar laatste man als eerste het veld op gestuurd in het eigen stadion om de tegenstander te verwarren in de uitwedstrijd!
Maar dan wel in hun eigen land in een ander stadion met het shirt van hun aartsrivalen maar dan met de uitkleuren met als opdracht de nummer laatst in de 8e divisie te verwarren om zodoende verwarring te creëren bij de schoonmoeder van de broer van de buurvrouw van de vage kennis van de eigenaar van de hond van de vrienden van de centraal middenvelder van de broer van de supporter van een niets zeggend team in het thuisland!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het uitland heeft haar eerste man als laatste het veld op gestuurd
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Samenvatting: The Doctor is weer gewoon gas aan het gevenquote:
Ja maar verdoriequote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan wel in hun eigen land in een ander stadion met het shirt van hun aartsrivalen maar dan met de uitkleuren met als opdracht de nummer laatst in de 8e divisie te verwarren om zodoende verwarring te creëren bij de schoonmoeder van de broer van de buurvrouw van de vage kennis van de eigenaar van de hond van de vrienden van de centraal middenvelder van de broer van de supporter van een niets zeggend team in het thuisland!
Heb ik die topspeler van het thuisland helemaal voor niks naar Ajax gestuurd
Als je dat eerder had laten weten had ik gewoon die F1 coureur ingezet die er toch niks van bakt als keeperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wie een put graaft voor een ander valt er zelf inquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kuil.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in![]()
![]()
Je moet Perez ook inzetten als minister van zuid amerikaanse inkomsten, niet als keeperquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar verdorie
Heb ik die topspeler van het thuisland helemaal voor niks naar Ajax gestuurd
Als je dat eerder had laten weten had ik gewoon die F1 coureur ingezet die er toch niks van bakt als keeper
Gofferquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet Perez ook inzetten als minister van zuid amerikaanse inkomsten, niet als keeper
Ik had perez daar staanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samenvatting: The Doctor is weer gewoon gas aan het geven![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goffer
Ik had perez daar staan![]()
![]()
pass op dat je niet hinvalltquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wie een put graaft voor een ander valt er zelf in![]()
hopelijk geen geurTVquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Lekker bezig ToT. Straks nog met de nieuwe vlam bellen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik graaf niet
Dat doen alleen Duitsers![]()
![]()
Idd, die hadden van al dat zand ruiten gemaakt voor Audi of Porschequote:
wie will mutti naar buiten schicken?!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef mario390 het volgende:
wat en idiot,hij will haar nach de eten,weer terug naar buiten in regen schicken![]()
![]()
Ben je ziekquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Idd, die hadden van al dat zand ruiten gemaakt voor Audi of Porsche![]()
Nee hoorquote:![]()
Dat type zand is natuurlijk niet goed genoeg voor Alfa Romeo of La Scuderia
Nederlands zand is niet goed genoegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Dat type zand is natuurlijk niet goed genoeg voor Alfa Romeo of La Scuderia![]()
Jij hebt duidelijk geen verstand van het beste van de beste auto materialenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlands zand is niet goed genoeg![]()
![]()
![]()
Daar heb ik toch personeel voorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van het beste van de beste auto materialen![]()
![]()
TsssThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bolk alsof het je laatste bolk is.![]()
![]()
BOLK
![]()
Minpuntje nu hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
Bolk alsof het je laatste bolk is.![]()
![]()
BOLK
Allemaal de laan uit sturen en maandag ochtend naar Alfa Romeo gaan om goed opgeleid personeel te werven!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heb ik toch personeel voor
Tsss![]()
![]()
![]()
![]()
Nooitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Allemaal de laan uit sturen en maandag ochtend naar Alfa Romeo gaan om goed opgeleid personeel te werven!![]()
![]()
![]()
![]()
Dan je man de laan uit sturen en iemand scharrelen die wel verstand heeft van waggies om ze te onderhouden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan je man de laan uit sturen en iemand scharrelen die wel verstand heeft van waggies om ze te onderhouden!![]()
Heb ik geen man voor nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga zo even mijn baas appen dat we een nieuwe pitpoes..... ik bedoel marketing assistente hebben gevondenquote:
Neen dank uquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo even mijn baas appen dat we een nieuwe pitpoes..... ik bedoel marketing assistente hebben gevonden
Dan moet ik die 3 ton netto per jaar, nieuwe golf leas bak met tank pas met onbeperkt privé gebruik en paddock passen voor alle FIA race weekenden inclusief reis en hotel kosten maar aan iemand anders aanbiedenquote:
Beterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ff een uurke liggen was het Hema, is 5 kwartier geworden maar ik ben tevredenUw ADH vitamine Worst
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
meestal ben jij het die hier rond aan het gapen is
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:26 schreef Harrie het volgende:
*plop*
heb wel een koud paterke verdiend
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. _UserName_ / 97 / +0 / +97 / 22 / 35
2. DJMO / 74 / +0 / +74 / 33 / 50
3. JustinK / 69 / +0 / +69 / 184 / 190
4. KillemWieft / 39 / +0 / +39 / 43 / 63
5. sp3c / 38 / +0 / +38 / 24 / 30
6. MizzezAmy / 33 / +0 / +33 / 156 / 174
7. Lovely / 27 / +0 / +27 / 124 / 140
8. Pinnenmutske / 27 / +0 / +27 / 32 / 44
9. HappyCharly / 25 / +0 / +25 / 57 / 75
10. Homijn / 19 / +0 / +19 / 23 / 29
11. Dr.Mikey / 19 / +0 / +19 / 34 / 48
12. sinterklaaskapoentje / 17 / +0 / +17 / 53 / 64
13. Harrie / 17 / +0 / +17 / 132 / 141
14. gebrokenglas / 16 / +0 / +16 / 68 / 85
15. greysbones / 14 / +0 / +14 / 43 / 46
16. maily / 13 / +0 / +13 / 100 / 117
17. Bally-b / 10 / +0 / +10 / 7 / 12
18. Fogel / 9 / +0 / +9 / 8 / 15
19. Grotetijd / 6 / +0 / +6 / 45 / 54
20. AardappelSchotel / 6 / +0 / +6 / 125 / 129SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hij heeft het heel koud.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Koude pater geen oude pater deze dronken haas heeft het weer niet begrepenHet sneeuwt en hij heeft een extra kleedje om tegen de kou. Niet zeuren.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Koude pater geen oude pater deze dronken haas heeft het weer niet begrepen
Stout paterke dan?![]()
![]()
Denk dat die ouwe op jouw plaatje meer zeurt dan ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij heeft het heel koud.Het sneeuwt en hij heeft een extra kleedje om tegen de kou. Niet zeuren.
![]()
![]()
Die beelden laten ze in Nederland alleen op The Hub zienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef mario390 het volgende:
in nederlandse huis zie je selfs arsjes niet wanneer de meisjes
in de buitendouche gaan![]()
![]()
Jammer hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef mario390 het volgende:
in de buitendouche gaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:32 schreef mario390 het volgende:
in de buitendouche gaan![]()
![]()
Zelfs seks in ex on the beach blurren ze tegenwoordig Mario.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nondeju!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een stoute non
[ afbeelding ]![]()
![]()
nondeknetterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een stoute non
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef mario390 het volgende:
bb nederland is vrijgegeven vanaf 6 jaren leeftheit![]()
![]()
Je schijnt het anders altijd heel gezellig met ze te hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:31 schreef Harrie het volgende:
[..]
Denk dat die ouwe op jouw plaatje meer zeurt dan ik![]()
Ja op die leifheit moeten ze inmiddels toch al wel een beetje droog zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef mario390 het volgende:
bb nederland is vrijgegeven vanaf 6 jaren leeftheit![]()
![]()
KUT ik ben gehackedquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je schijnt het anders altijd heel gezellig met ze te hebben![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een stoute non
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
WTF!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je schijnt het anders altijd heel gezellig met ze te hebben![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
de is in lack en luderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een stoute non
[ afbeelding ]![]()
Ja, de waarheid is hardquote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Forum Opties Forumhop: Hop naar: