Die debuutplaat is een klein meesterwerkje, maar het minst gekend denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom was ik vergeten dat System of a Down best goede muziek heeft gemaakt voor hun commerciėle doorbraak...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Heb jij nog wat lekkers voor vanavond?
Mwoaaaaa. Op een volle tas boodschappen scheelt het 15-20%, niet wereldschokkendquote:
Kefir < Ayranquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben die kersen nu Veilig Thuis moeten bellen?
Door jou heb ik Kefir gekocht
Nu moet ik dat Ayran nog een keer proberen
Ga je met ons delen wat voor lekkers je in huis hebt?quote:
Ik vind kersen niet zo heel lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kefir < Ayran
Amarena kersen (zelfs mishandeld) zijn ook gewoon de bom
Hey jij daar!quote:
ik ben opweg naar huis maar net even de supermarkt in geweest en appeltaart gehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Heb jij nog wat lekkers voor vanavond?
Hoog tijd voor een exquise kersencursus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kersen niet zo heel lekkerIk lust ze wel, maar eet ze dan met lange tanden
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opweg naar huis maar net even de supermarkt in geweest en appeltaart gehaald
en als het meezit eet ik straks een lekkerbekje
Ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een exquise kersencursus.
in huisquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je met ons delen wat voor lekkers je in huis hebt?
pien komt straks thuisquote:Heb jij nog wat lekkers voor vanavond?
Kweklekker met wat doodsimpele apies en erwtjes en worteltjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben opweg naar huis maar net even de supermarkt in geweest en appeltaart gehaald
en als het meezit eet ik straks een lekkerbekje
hoe rijk ben jijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoaaaaa. Op een volle tas boodschappen scheelt het 15-20%, niet wereldschokkend
Heb je de taak van Miauw overgenomen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedenk de kleur: olifanten adem. Een verfijnde bruin/grijs tint waarin de steppe van de pampa tot leven komt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kweklekker met wat doodsimpele apies en erwtjes en worteltjes.
Ben zelfs vrij arm gezien het huidige gemiddelde maandsalarisquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe rijk ben jijik vind dit wel veel?
en niet dat het niet kan, dat bedoel ik niet
Maar vorige keer zei je ook al zoiets van 'scheelt maar 40 euro' dacht ik dacht, dat.. is toch best aanzienlijk?
nou ik vibd dat anders best forsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwoaaaaa. Op een volle tas boodschappen scheelt het 15-20%, niet wereldschokkend
*Kokhalstquote:
Waarom zou je voor flink kiezenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ben zelfs vrij arm gezien het huidige gemiddelde maandsalarisMaar als ik weekboodschappen haal ben ik bij een Jumbo zeg maar 35-40 euro kwijt. Bij Flink is dat +- 50, dat vind ik niet wereldschokkend
goed ideequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zo lekker een dutje doen en dan weer tot morgenochtend gamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |