Ik zag laatst een foto die is niet meer zo gespierd. Daarom pakt hij nu maar de vrouwtjes denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:Badderharing is uit.
@:Zipportal
@:Caland
Kickbokser Badr Hari opnieuw opgepakt op verdenking van mishandeling
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Platvorm is mijn favoriete boek uit het oeuvre van Michel Houellebecq.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto die is niet meer zo gespierd. Daarom pakt hij nu maar de vrouwtjes denk ik.
Lol.quote:De legende maakte via Instagram zijn nieuwe liefde bekend. Helemaal nieuw in zijn leven is zijn prille vriendin niet, want ze was eerder babysitter van zijn kinderen.
Een Marokkaan met losse handjesquote:Op maandag 3 februari 2025 11:30 schreef onlogisch het volgende:
De nieuwe @:Badderharing is uit.
@:Zipportal
@:Caland
Kickbokser Badr Hari opnieuw opgepakt op verdenking van mishandeling
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit er ook al weer 8 jaar makker.
Harharhar.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rond dit tijdstip zijn ze meestal naar je moeder. Dus het valt mee.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.
Het komt nog steeds niet echt in de buurt bij de hoogtijdagen, maar akkoord.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goh ja, dat is ook alweer lang. Ik vind het de laatste tijd weer erg gezellig op den Foks.
Hier sluit ik mij bij aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Het komt nog steeds niet echt in de buurt bij de hoogtijdagen, maar akkoord.
Grote legende, maar alleen tong en golfer herinneren zich dat nog.quote:
En zelfs dat laatste wordt bij deze twee users steeds minder.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Grote legende, maar alleen tong en golfer herinneren zich dat nog.
Zo is natuur.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
En zelfs dat laatste wordt bij deze twee users steeds minder.
Sommige mensen hebben wat meer met zeebra's die in een circel lopen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef GGMM het volgende:
Voor veel mensen heeft de aarde een ronde vorm. Voor sommige mensen heeft hij meer een platvorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |