JAAAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal een Foqueville jaarboek?
Heb je de woorden daarvoor ook gelezen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat? één koe geeft 600 kilo vlees. Nederland is de grootste vleesexporteur ter wereld![]()
![]()
En de op één na grootste landbouw exporteur.
Goed hoor Donaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat? één koe geeft 600 kilo vlees. Nederland is de grootste vleesexporteur ter wereld![]()
![]()
Nooit meer chocolade.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je de woorden daarvoor ook gelezen?Als we onszelf moeten voeden, dus zonder import
Als Nederland geen zaden meer zou exporteren vanuit Wageningen sterft binnen een maand half Afrika de moord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
![]()
Ja. Dan nog heeft Nederland een mega voedseloverschotquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je de woorden daarvoor ook gelezen?Als we onszelf moeten voeden, dus zonder import
Wel goed voor het klimaatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Nederland geen zaden meer zou exporteren vanuit Wageningen sterft binnen een maand half Afrika de moord.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
2 stuks fruit per dag is dan zelfs al moeilijk (zegt internet)
Hoe dan? Wij hebben niet zoveel ruimte om veel te verbouwen en ons klimaat is ook niet optimaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Dan nog heeft Nederland een mega voedseloverschot
allemaal aan de scheurbuijckquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Het lukt waarschijnlijk wel om onszelf dan te voeden maar de keus uit voedsel wordt dan echt heel beperkt
Omdat we er gewoon heel erg goed en efficient in zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Wij hebben niet zoveel ruimte om veel te verbouwen en ons klimaat is ook niet optimaal
Denk dat het maar goed is dat we rijk zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat we er gewoon heel erg goed en efficient in zijn
Ga jij het maar regelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
Met leukste momenten en grapjes 2025
Dat hebben we natuurlijk wel zelf voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het maar goed is dat we rijk zijn
Ja dit, Nederland is de tweede voedselproducent van de wereld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat we er gewoon heel erg goed en efficient in zijn
Wordt vast een dik boek danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA!![]()
![]()
Met leukste momenten en grapjes 2025
Wel incl. alle grappen van Modiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Wordt vast een dik boek dan
[ afbeelding ]
ehm, ja.. dat is ook echt heel eerlijk gegaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben we natuurlijk wel zelf voor elkaar gekregen.
Als Nederland (bijvoorbeeld de haven van Rotterdam of Schiphol) een knooppunt is voor wereldwijd transport kan het best zijn dat we 100 keer zo veel doorvoeren als we zelf opeten. En als je dan het importeren verzwijgt kun je zeggen dat "we de grootste exporteur ter wereld" zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Wij hebben niet zoveel ruimte om veel te verbouwen en ons klimaat is ook niet optimaal
Ja daarom juist natuurlijk, kijk eens naar de documentaires Darwin's Nightmarequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehm, ja.. dat is ook echt heel eerlijk gegaan
wat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Nederland (bijvoorbeeld de haven van Rotterdam of Schiphol) een knooppunt is voor wereldwijd transport kan het best zijn dat we 100 keer zo veel doorvoeren als we zelf opeten. En als je dan het importeren verzwijgt kun je zeggen dat "we de grootste exporteur ter wereld" zijn.
How to lie with numbers. Dat concept moet jij toch kennen
leuk voor jequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom juist natuurlijk, kijk eens naar de documentaires Darwin's Nightmare
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat het maar goed is dat we rijk zijn
Je hebt lies, je hebt damn lies, en je hebt statistics. Jeweettochquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ehm, ja.. dat is ook echt heel eerlijk gegaan
In de kassen kunnen we in principe alles groeien. Is een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Het lukt waarschijnlijk wel om onszelf dan te voeden maar de keus uit voedsel wordt dan echt heel beperkt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel incl. alle grappen van Modie
Wie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:57 schreef UitStraling het volgende:
CDA mens met die vieze blonde spuuglok
ja, maar die onderzoeken zijn toch niet gebaseerd op import/export maar op de ruimte die we hebben in dit land en wat we daar zouden kunnen verbouwen en wat we nu eten etc etcquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt lies, je hebt damn lies, en je hebt statistics. Jeweettoch
Dat neem jij aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar die onderzoeken zijn toch niet gebaseerd op import/export maar op de ruimte die we hebben in dit land en wat we daar zouden kunnen verbouwen en wat we nu eten etc etc
quote:
Dat klopt, maar dat neemt veel ruimte in beslag en kost tijd dus is niet geheel vrijblijvendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In de kassen kunnen we in principe alles groeien. Is een kwestie van vraag en aanbod.
Als je de capaciteit hebt om een inhoudelijk gesprek te voeren dan hoor ik het welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je onwetend en naïef wenst te blijven is dat uiteraard geheel je eigen keuze.
oh, had je het niet tegen mij?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat neem jij aanIk zie dat het uitspraken zijn van dimmy en dimmy is een trekpop van Trump dus ik geloof er gewoon niet veel van
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor @:kwiwi ga
Die woont niet in NL en is hopelijk objectiever
Als ze zeggen dat we de tweede exporteur ter wereld zijn is dat in absolute cijfers. Niet relatief tot bevolking of oppervlakte. Het is echt heel veel. Het is in die lijstjes geloof ik wel gemeten in waarde in geld dus als je relatief prijzige dingen exporteert kom je makkelijke rhoger op de lijst. Maar alsnog.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar die onderzoeken zijn toch niet gebaseerd op import/export maar op de ruimte die we hebben in dit land en wat we daar zouden kunnen verbouwen en wat we nu eten etc etc
Gelukkig kunnen ze dat meten, we maken zelf echt gewoon kneiterveel spul.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Nederland (bijvoorbeeld de haven van Rotterdam of Schiphol) een knooppunt is voor wereldwijd transport kan het best zijn dat we 100 keer zo veel doorvoeren als we zelf opeten. En als je dan het importeren verzwijgt kun je zeggen dat "we de grootste exporteur ter wereld" zijn.
How to lie with numbers. Dat concept moet jij toch kennen
Zo zo. Dan snap ik het echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat we de tweede exporteur ter wereld zijn is dat in absolute cijfers. Niet relatief tot bevolking of oppervlakte. Het is echt heel veel. Het is in die lijstjes geloof ik wel gemeten in waarde in geld dus als je relatief prijzige dingen exporteert kom je makkelijke rhoger op de lijst. Maar alsnog.
[..]
Gelukkig kunnen ze dat meten, we maken zelf echt gewoon kneiterveel spul.
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ze zeggen dat we de tweede exporteur ter wereld zijn is dat in absolute cijfers. Niet relatief tot bevolking of oppervlakte. Het is echt heel veel. Het is in die lijstjes geloof ik wel gemeten in waarde in geld dus als je relatief prijzige dingen exporteert kom je makkelijke rhoger op de lijst. Maar alsnog.
[..]
Gelukkig kunnen ze dat meten, we maken zelf echt gewoon kneiterveel spul.
[ afbeelding ]
Wel wel wel, een blast vanuit de pastquote:
Welk onderzoek? Want voor zover ik weet produceren we rund, kip, varkens, eieren, tarwe en graan, uien, komkommer, paprika, tomaten, bessen, aardbeien, mais, kaas,melk, yoghurt, wijn, druiven, suikerbiet, oesters, vis, mosselen, Oosterschelde kreeft etc. etc.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat klopt, maar dat neemt veel ruimte in beslag en kost tijd dus is geheel vrijblijvend![]()
We zouden onszelf wel kunnen voeden maar daarvoor zou ons hele eetpatroon omgegooid moeten worden (zegt onderzoek)
[..]
Als je de capaciteit hebt om een inhoudelijk gesprek te voeren dan hoor ik het wel
Dit leer je op de basisschool al.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo zo. Dan snap ik het echt niet
ligt eraan, werk is dramaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel wel wel, een blast vanuit de past![]()
HallooHoe is het?
Ik wet het ook niet meer allemaalquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks![]()
Volgens mij had Flash het niet tegen mij
Vertel maar over privé danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ligt eraan, werk is dramaprive is geen drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |