Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil jij ook in de Fles muntjesorganisatie-appgroep?
Dat gaat over CO2 uitstoot, ook al zullen de koeitjes in NZ ook wel wat stikstof uitstotenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is supergoed voor de Aarde om onze biefstukjes, wortels en aardappels per schip uit Nieuw Zeeland te laten komen.
Ik heb er een theelepwltje riersuijer doorgwroerd en hij staat in die Spafles gesloten oo het aanrecht. Eens kijken of er nog iemand daarbinnen zin heeft om koolzuur te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, hij deed dus wel degelijk iets?Is je eerste gemberbier-drankje nu dan eigenlijk klaar
KSC appgroep en dan leggen we stiekem allerlei muntjes rondom Fles zijn wandelroutesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, of de markt![]()
Of gewoon bij de boer zelfbij mn ouders in het dorp staan super veel van die amateurbordjes 'HIER ASPERGES KOPEN!!' 2 EURO'
[..]
wat is dat
Oke, ja weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet of het realistisch is om genoeg boeren te hebben in dit land dat we 17 miljoen mensen zouden kunnen voeden
raar, bananen met pitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:33 schreef Crack_ het volgende:
Ik was aan het inlezen over een bananenplant die je in Nederland kunt houden. Maar die bananen zitten vol met pittennvm
![]()
Dat is ook zoiets, wat wij nu 'natuurlijk' noemen is dat echt alles behalveniet dat het uitmaakt, denk ik
Ja of in ieder geval zoveel mogelijk de lokale (seizoens)producten kopen, goed voor de Aarde, voor de beestjes (huppelvarkies en kakelkippies en gezonde loeikoeien), tof voor de boeren, goed voor de gezondheid en het is zo heerlijk opspannend en kneuterig om rond te snuffelen op de boerderijen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje zelfvoorzienend zijn zou fijn zijn.
"Een gasmunt? Hoe de..."quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
KSC appgroep en dan leggen we stiekem allerlei muntjes rondom Fles zijn wandelroutes
Nog geen uur geleden een Italiaans koffiemuntjequote:
riersuijer!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er een theelepwltje riersuijer doorgwroerd en hij staat in die Spafles gesloten oo het aanrecht. Eens kijken of er nog iemand daarbinnen zin heeft om koolzuur te maken.
quote:
Heheehhequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
KSC appgroep en dan leggen we stiekem allerlei muntjes rondom Fles zijn wandelroutes
banaan met pitten is hoe banaan van nature is, wij hebben bananen gemanipuleerd zodat ze tegenwoordig geen pitjes meer hebben want dat willen we nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
raar, bananen met pitten.
Ik blijf het iig maar zoete derrie vinden, die kromme gele pistolen
verbaasd me dat die appgroep er nog niet is. Niet iedereen zal er warm voor zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lotto met 17 miljoen BSN-nummersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
17 miljoen is ook teveel voor zo'n klein stukje aangeharkt land, was er maar een manier om terug te gaan naar 10 miljoen![]()
Is er meteen ruimte voor 10.000 wolven en zetten we weer wisenten en Europese bruine beren uit
We kunnen wel wat dingen bedenken natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
17 miljoen is ook teveel voor zo'n klein stukje aangeharkt land, was er maar een manier om terug te gaan naar 10 miljoen![]()
Is een gemanipuleerde banaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar de banaan die we eten heeft toch hele kleine pitjes
WAT BEN JE STRENGquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tiejpn gaa nieso god nit
[..]
Nee!
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen wel wat dingen bedenken natuurlijk
Wat heb je gekocht? Ik kattenvoer, niet echt zo spannend dus.quote:
ik heb radijsjes hele mooie, witte en rooiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een gemanipuleerde banaan.
babysquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja,maar dan nog .pitloos is ie niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is een gemanipuleerde banaan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:39 schreef UitStraling het volgende:
Is er meteen ruimte voor 10.000 wolven en zetten we weer wisenten en Europese bruine beren uit
Ik wil me ook wel als vrijwilliger opgeven om die keuzes te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lotto met 17 miljoen BSN-nummers![]()
De 7 miljoen uitverkorenen mogen in een bad met zoutzuur gaan
Krijgen we allemaal een Foqueville jaarboek?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar niet getreurd, in het jaarboek van volgend jaar komt een artikel over false positives
Ja maar dat zijn GMO bananen. Een natuurlijke banaan ziet er niet zo uitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dan rolt je eigen bsn eruit .quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil me ook wel als vrijwilliger opgeven om die keuzes te maken.
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijgen we allemaal een Foqueville jaarboek?
Ja, moet ie pitloos dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja,maar dan nog .pitloos is ie niet.
Topjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht? Ik kattenvoer, niet echt zo spannend dus.
We hebben wel meer gerotzooid met de natuur.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn GMO bananen. Een natuurlijke banaan ziet er niet zo uit
Mijn vader verwacht iets.geen idee wat hij heeft besteld.quote:
Ik denk dat ik toch voor @kwiwi gaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil me ook wel als vrijwilliger opgeven om die keuzes te maken.
geheime loting he dus andere mensen weten dat niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan rolt je eigen bsn eruit .
Als je vroeger witlof at dan klapten je kaken dicht en begon je te huilen zo heerlijk bitter was het, tegenwoordig smaakt witlof alsof het uit een Haribo zakje komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
We hebben wel meer gerotzooid met de natuur.
Wat? één koe geeft 600 kilo vlees. Nederland is de grootste vleesexporteur ter wereldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:43 schreef Crack_ het volgende:
Als we onszelf zouden moeten voeden dan eten we nog amper vlees (want dat neemt veels te veel ruimte in beslag) en alles met tarwe wordt ook lastig want dat groeit hier ruk
Fruit is voornamelijk appels en peren. Wat een feest
Bron: internet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |