Boerderijwinkelsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en nee. De marges die supermarkten pakken zijn echt heel hoog. Zou beter zijn als meer mensen lokaal zouden kopen bij kleinere supermarkten
Wat een grappig muntjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooo daar ben ik weerBijna anderhalf uur door de stad gewandeld. "Oh ik kan ook nog wel even daarlangs" " oh dat is nog verder weg" etc. Nu al 14.664 stapjes
Wel erg tevreden over
@:Karzai kan trots op me zijn
![]()
Geen geld gevonden. Wel dit Roemeense (?) koffiemuntjeOOKLEUK
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Westerse voedsel- en houdbaarheidsindustrie is vooral echt zwaar kut, mijn oma deed toch echt andere shit in haar erwtensoep,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind onze toegankelijkheid met eten echt een mega rijkdom en ik snap oprecht niet hoe anderen (niet iedereen) dat uberhaupt niet inzien
Nou.. eigenlijk wil ik er 5.. mag dat ook nog of zijn de boerderijen op?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef Modus het volgende:
[..]
"Graag 1 boerderij."
"Anders nog iets?"
leuk voor jequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Westerse voedsel- en houdbaarheidsindustrie is vooral echt zwaar kut, mijn oma deed toch echt andere shit in haar erwtensoep,
Ingrediėnten: Water, groenten¹ 35% (erwt 24%, wortel 4,2%, prei 4,2%, ui 2,1%), vegetarische rookworst 6% (water, plantaardige oliėn (zonnebloem, kokosnoot), verdikkingsmiddelen (E461, E407, E466, E415, E412, E401), EIPOEDER, erwtenvezel, aroma, erwteneiwit, suiker, zout, maltodextrine, voedingszuur E330, rookaroma, dextrose, glucosestroop, antioxidanten (E300, E307), karamelpoeder, kleurstoffen (E172, E163), stabilisator E450), aardappel¹, kruiden¹ (SELDERIJBLAD, laurierblad), zonnebloemolie, gemodificeerd zetmeel, gejodeerd zout, gistextract (bevat GERST), zout, rookaroma, aroma, witte wijnextract, SELDERIJZAAD, balsamicoazijnpoeder (wijnazijn, druivenmost). Kan andere glutenbevattende granen, melk, mosterd, soja bevatten. ¹op duurzame wijze geteeld.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. eigenlijk wil ik er 5.. mag dat ook nog of zijn de boerderijen op?
ligt er aan of je die met of zonder koeien wil?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik rij soms wel naar de boerderijwinkel voor vlees en melk maar moet dan helemaal de stad uit op tijden die mij niet uitkomenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja en nee, want ik ben het hier volledig mee eens maar doe dat zelf ook niet![]()
! En zou ook beter zijn als we meer lokaal zouden eten en met de seizoenen, maarja.
zijn op stikstofdieetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ga ik nu over nadenken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ligt er aan of je die met of zonder koeien wil?
quote:
Ik eet vanaaf zelfgemaakte erwtensoep zonder al die e-nummersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Westerse voedsel- en houdbaarheidsindustrie is vooral echt zwaar kut, mijn oma deed toch echt andere shit in haar erwtensoep,
Ingrediėnten: Water, groenten¹ 35% (erwt 24%, wortel 4,2%, prei 4,2%, ui 2,1%), vegetarische rookworst 6% (water, plantaardige oliėn (zonnebloem, kokosnoot), verdikkingsmiddelen (E461, E407, E466, E415, E412, E401), EIPOEDER, erwtenvezel, aroma, erwteneiwit, suiker, zout, maltodextrine, voedingszuur E330, rookaroma, dextrose, glucosestroop, antioxidanten (E300, E307), karamelpoeder, kleurstoffen (E172, E163), stabilisator E450), aardappel¹, kruiden¹ (SELDERIJBLAD, laurierblad), zonnebloemolie, gemodificeerd zetmeel, gejodeerd zout, gistextract (bevat GERST), zout, rookaroma, aroma, witte wijnextract, SELDERIJZAAD, balsamicoazijnpoeder (wijnazijn, druivenmost). Kan andere glutenbevattende granen, melk, mosterd, soja bevatten. ¹op duurzame wijze geteeld.
Ja is supergoed voor de Aarde om onze biefstukjes, wortels en aardappels per schip uit Nieuw Zeeland te laten komen.quote:
Ja, beetje zelfvoorzienend zijn zou fijn zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is supergoed voor de Aarde om onze biefstukjes, wortels en aardappels per schip uit Nieuw Zeeland te laten komen.
Jaa, of de marktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik rij soms wel naar de boerderijwinkel voor vlees en melk maar moet dan helemaal de stad uit op tijden die mij niet uitkomen![]()
Als ik bijv dagelijks er langs zou rijden naar werk zou ik het veel vaker doen
wat is datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wil jij ook in de Fles muntjesorganisatie-appgroep?
mits de prijzen hetzelfde blijven, dat kan nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, beetje zelfvoorzienend zijn zou fijn zijn.
Nee, dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mits de prijzen hetzelfde blijven, dat kan niet
Dus het gaat niet gebeuren
Ik weet niet of het realistisch is om genoeg boeren te hebben in dit land dat we 17 miljoen mensen zouden kunnen voedenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoelde.
Ik bedoelde meer dat we een percentage boeren moeten behouden, zodat als land zelfvoorzienend zijn en we niet alles hoeven te importeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |