abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216509341
Maar de rijkdom dat we ons hier geen enkele zorgen hoeven te maken of er wel genoeg eten is, die zorgen hebben we niet. Eten van overal ter wereld ligt bij ons in de supermarkt, dat is toch bizar eigenlijk
Baby darling doll face honey
pi_216509343
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ja en nee. De marges die supermarkten pakken zijn echt heel hoog. Zou beter zijn als meer mensen lokaal zouden kopen bij kleinere supermarkten
Boerderijwinkels O+
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216509347
Zooooo daar ben ik weer *O* Bijna anderhalf uur door de stad gewandeld. "Oh ik kan ook nog wel even daarlangs" " oh dat is nog verder weg" etc. Nu al 14.664 stapjes _O_ Wel erg tevreden over :Y @Karzai kan trots op me zijn *O*

Geen geld gevonden. Wel dit Roemeense (of Italiaanse?) koffiemuntje :D OOKLEUK :')

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_216509353
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooo daar ben ik weer *O* Bijna anderhalf uur door de stad gewandeld. "Oh ik kan ook nog wel even daarlangs" " oh dat is nog verder weg" etc. Nu al 14.664 stapjes _O_ Wel erg tevreden over :Y @:Karzai kan trots op me zijn *O*

Geen geld gevonden. Wel dit Roemeense (?) koffiemuntje :D OOKLEUK :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een grappig muntje :D
pi_216509360
Moest trouwens aan deze scene denken @Budapestenaar :D

Bekijk deze YouTube-video

_O_
-XOXO-
pi_216509361
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind onze toegankelijkheid met eten echt een mega rijkdom en ik snap oprecht niet hoe anderen (niet iedereen) dat uberhaupt niet inzien (8>
De Westerse voedsel- en houdbaarheidsindustrie is vooral echt zwaar kut, mijn oma deed toch echt andere shit in haar erwtensoep,

Ingrediėnten: Water, groenten¹ 35% (erwt 24%, wortel 4,2%, prei 4,2%, ui 2,1%), vegetarische rookworst 6% (water, plantaardige oliėn (zonnebloem, kokosnoot), verdikkingsmiddelen (E461, E407, E466, E415, E412, E401), EIPOEDER, erwtenvezel, aroma, erwteneiwit, suiker, zout, maltodextrine, voedingszuur E330, rookaroma, dextrose, glucosestroop, antioxidanten (E300, E307), karamelpoeder, kleurstoffen (E172, E163), stabilisator E450), aardappel¹, kruiden¹ (SELDERIJBLAD, laurierblad), zonnebloemolie, gemodificeerd zetmeel, gejodeerd zout, gistextract (bevat GERST), zout, rookaroma, aroma, witte wijnextract, SELDERIJZAAD, balsamicoazijnpoeder (wijnazijn, druivenmost). Kan andere glutenbevattende granen, melk, mosterd, soja bevatten. ¹op duurzame wijze geteeld.
pi_216509362
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Boerderijwinkels O+
"Graag 1 boerderij."
"Anders nog iets?"
pi_216509374
quote:
9s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef Modus het volgende:

[..]
"Graag 1 boerderij."
"Anders nog iets?"
Nou.. eigenlijk wil ik er 5.. mag dat ook nog of zijn de boerderijen op? :{
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_216509375
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
De Westerse voedsel- en houdbaarheidsindustrie is vooral echt zwaar kut, mijn oma deed toch echt andere shit in haar erwtensoep,

Ingrediėnten: Water, groenten¹ 35% (erwt 24%, wortel 4,2%, prei 4,2%, ui 2,1%), vegetarische rookworst 6% (water, plantaardige oliėn (zonnebloem, kokosnoot), verdikkingsmiddelen (E461, E407, E466, E415, E412, E401), EIPOEDER, erwtenvezel, aroma, erwteneiwit, suiker, zout, maltodextrine, voedingszuur E330, rookaroma, dextrose, glucosestroop, antioxidanten (E300, E307), karamelpoeder, kleurstoffen (E172, E163), stabilisator E450), aardappel¹, kruiden¹ (SELDERIJBLAD, laurierblad), zonnebloemolie, gemodificeerd zetmeel, gejodeerd zout, gistextract (bevat GERST), zout, rookaroma, aroma, witte wijnextract, SELDERIJZAAD, balsamicoazijnpoeder (wijnazijn, druivenmost). Kan andere glutenbevattende granen, melk, mosterd, soja bevatten. ¹op duurzame wijze geteeld.
leuk voor je
pi_216509398
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
pi_216509400
quote:

[..]
ligt er aan of je die met of zonder koeien wil?
pi_216509409
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ja en nee, want ik ben het hier volledig mee eens maar doe dat zelf ook niet :@ :')! En zou ook beter zijn als we meer lokaal zouden eten en met de seizoenen, maarja.
Ja ik rij soms wel naar de boerderijwinkel voor vlees en melk maar moet dan helemaal de stad uit op tijden die mij niet uitkomen :@

Als ik bijv dagelijks er langs zou rijden naar werk zou ik het veel vaker doen
-XOXO-
pi_216509431
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Wat een grappig muntje :D
Wil jij ook in de Fles muntjesorganisatie-appgroep?
-XOXO-
pi_216509433
quote:

[..]
zijn op stikstofdieet
pi_216509437
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:23 schreef Modus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
pi_216509441
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:23 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ligt er aan of je die met of zonder koeien wil?
Weet ik nog niet, ga ik nu over nadenken.
pi_216509443
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
zijn op stikstofdieet
:{
pi_216509447
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik eet vanaaf zelfgemaakte erwtensoep zonder al die e-nummers _O_
pi_216509460
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
zijn op stikstofdieet
Ja is supergoed voor de Aarde om onze biefstukjes, wortels en aardappels per schip uit Nieuw Zeeland te laten komen.
pi_216509478
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja is supergoed voor de Aarde om onze biefstukjes, wortels en aardappels per schip uit Nieuw Zeeland te laten komen.
Ja, beetje zelfvoorzienend zijn zou fijn zijn. :{
pi_216509485
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:24 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ja ik rij soms wel naar de boerderijwinkel voor vlees en melk maar moet dan helemaal de stad uit op tijden die mij niet uitkomen :@

Als ik bijv dagelijks er langs zou rijden naar werk zou ik het veel vaker doen
Jaa, of de markt :9

Of gewoon bij de boer zelf _O_ bij mn ouders in het dorp staan super veel van die amateurbordjes 'HIER ASPERGES KOPEN!!' 2 EURO'
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Wil jij ook in de Fles muntjesorganisatie-appgroep?
wat is dat
pi_216509492
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, beetje zelfvoorzienend zijn zou fijn zijn. :{
mits de prijzen hetzelfde blijven, dat kan niet
Dus het gaat niet gebeuren *O*
pi_216509510
Ik was aan het inlezen over een bananenplant die je in Nederland kunt houden. Maar die bananen zitten vol met pitten :r nvm :{w

Dat is ook zoiets, wat wij nu 'natuurlijk' noemen is dat echt alles behalve _O- niet dat het uitmaakt, denk ik
pi_216509513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
mits de prijzen hetzelfde blijven, dat kan niet
Dus het gaat niet gebeuren *O*
Nee, dat is niet wat ik bedoelde.
Ik bedoelde meer dat we een percentage boeren moeten behouden, zodat als land zelfvoorzienend zijn en we niet alles hoeven te importeren.
pi_216509528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 17:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee, dat is niet wat ik bedoelde.
Ik bedoelde meer dat we een percentage boeren moeten behouden, zodat als land zelfvoorzienend zijn en we niet alles hoeven te importeren.
Ik weet niet of het realistisch is om genoeg boeren te hebben in dit land dat we 17 miljoen mensen zouden kunnen voeden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')