Livar varkensvleesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
Holy shit wat is er met Yolanthe gebeurdZe was ooit zo knap..
[ afbeelding ]
quote:
Zou d'r nog steeds doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er een extra kin in laten zettenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zou ze jou ook doen?quote:
Voor denkbeeldige seks had ik hogere standaarden verwachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je knapper bent?
Mi-ni-maal vijfentwintig maal tien keer knapper.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat je knapper bent?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Gingerbeer update voor @:Crack_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo’n blikje kost een euro in suup
-XOXO-
Teveel fillersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar doen en ik zou een rela met haar nemen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor denkbeeldige seks had ik hogere standaarden verwacht
Maar wat is het plezier van zelf iets maken waard?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zo’n blikje kost een euro in suup
Dit is net als met m'n groententuintje, kost me meer dan hetzelfde van de groentenboer, maar mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van zelf iets maken waard?
Ze is niet zo heel erg slim en dat vind ik toch ook wel aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou haar doen en ik zou een rela met haar nemen zijn twee verschillende dingen
Ze mogen je zeker niet outsmartenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze is niet zo heel erg slim en dat vind ik toch ook wel aantrekkelijk.
Ligt eraan wat maaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van zelf iets maken waard?
Dat is in mijn geval meestal niet zo'n groot onoverkomelijk probleem.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze mogen je zeker niet outsmarten
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Gingerbeer update voor @:Crack_Ohhh, hij deed dus wel degelijk iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is je eerste gemberbier-drankje nu dan eigenlijk klaar
Ennnn ik ben sindsdien echt super dankbaar voor de prijzen in de supermarkt. Als ik mezelf moest onderhouden met mn eigen oogst dan kon ik mn baan en vrije tijd wel opzeggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is net als met m'n groententuintje, kost me meer dan hetzelfde van de groentenboer, maar mag de pret niet drukken![]()
Baby darling doll face honey
Dan zou ik vooral echt graatmager zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, hij deed dus wel degelijk iets?Is je eerste gemberbier-drankje nu dan eigenlijk klaar
[..]
Ennnn ik ben sindsdien echt super dankbaar voor de prijzen in de supermarkt. Als ik mezelf moest onderhouden met mn eigen oogst dan kon ik mn baan en vrije tijd wel opzeggen![]()
Sterven in de winter en wanneer er wel eten is zal het weinig gevarieerd zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou ik vooral echt graatmager zijn
Ja en nee. De marges die supermarkten pakken zijn echt heel hoog. Zou beter zijn als meer mensen lokaal zouden kopen bij kleinere supermarktenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:14 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind onze toegankelijkheid met eten echt een mega rijkdom en ik snap oprecht niet hoe anderen (niet iedereen) dat uberhaupt niet inzien
Ja en nee, want ik ben het hier volledig mee eens maar doe dat zelf ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en nee. De marges die supermarkten pakken zijn echt heel hoog. Zou beter zijn als meer mensen lokaal zouden kopen bij kleinere supermarkten
Boerderijwinkelsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en nee. De marges die supermarkten pakken zijn echt heel hoog. Zou beter zijn als meer mensen lokaal zouden kopen bij kleinere supermarkten
Wat een grappig muntjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zooooo daar ben ik weerBijna anderhalf uur door de stad gewandeld. "Oh ik kan ook nog wel even daarlangs" " oh dat is nog verder weg" etc. Nu al 14.664 stapjes
Wel erg tevreden over
@:Karzai kan trots op me zijn
![]()
Geen geld gevonden. Wel dit Roemeense (?) koffiemuntjeOOKLEUK
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |