De knappe slanke rooiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, van een veel hoogwaardiger exemplaar
Google eens op mangalica!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen Iberische zeldzame, die hebben ze niet daar helaas.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een normale boom dan?![]()
In theorie wel gok ik.
Checkquote:Voor de ijstijden kwam de boom algemeen voor op het noordelijk halfrond. In Europa is de boom bekend als fossiel in bruinkoollagen.
Als het bastognekoeken zijn wel, anders nog 1 erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:32 schreef drakin het volgende:
3 koeken bij de koffie, is dat genoeg?
Meer plakken cakequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als het bastognekoeken zijn wel, anders nog 1 erbij.
Een broertje van de Sequoia groeit van origine in China. De Metasequoia. Daar staan er hier een paar van in botanische tuinen. Niet klein. Je verwacht het niet.quote:
Dat klinkt weer als een goedkope ali-express namaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een broertje van de Sequoia groeit van origine in China. De Metasequoia. Daar staan er hier een paar van in botanische tuinen. Niet klein. Je verwacht het niet.
Ik had eerst zo'n website en daar kom je elke boom in Nederland terugvinden, ergens bij Mierlo? middenin de bossen staan een stel enorme (relatief dan) Sequoia Sempervirens verstopt, kijk je serieus je ogen uit.quote:
Livar varkentje is ook lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja geen Iberische zeldzame, die hebben ze niet daar helaas.
Schepje en emmertje mee,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt weer als een goedkope ali-express namaak
Die ken ik denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Livar varkentje is ook lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ok, tippel ik binnenkort een keer langs,quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Livar varkentje is ook lekker
Kun je nagaan dat dat maar kleine boompjes zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had eerst zo'n website en daar kom je elke boom in Nederland terugvinden, ergens bij Mierlo? middenin de bossen staan een stel enorme (relatief dan) Sequoia Sempervirens verstopt, kijk je serieus je ogen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |