Dat witte hete spul smaakt goed bij huppelvarkiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Boerderijwinkel overvallen, tien biologische kiepkes, boerderijijs, Japanse mandarijntjes, kwekrode aardbeien, twee kilo extra belegen boerderijkaas, sappige radijsjes, rode pepertjes, knoflook, paar grapefruits, Belgische eerpels, bananen, van dat witte hete spul, mooie fles olijfolie, spekkies van gelukkige huppelvarkies en savooiekool.
Weet iemand een recept met savooiekool?
ben er nog niet uit wat hij met witte spul bedoeltquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat witte hete spul smaakt goed bij huppelvarkie
Ik vermoed mierikswortelquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben er nog niet uit wat hij met witte spul bedoelt
ik heb in Spanje een regenboogeucalyptusboom gepland twee jaar geleden, nu nog 5 eeuwen geduld.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil een tweede poging doen om een baobab uit zaad te groeien.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ben er nog niet uit wat hij met witte spul bedoelt
Ja dit jaquote:
Ik zou daar maar een paar duizend van maken als ik jou wasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:23 schreef Grotetijd het volgende:
Voor het eerst in 3 weken m'n fitbit weer om, voel me op wat gehoest na en het amper hebben van een stem wel "oke"
Natuurlijk was gister wel een tol voor m'n lijf, merkte ik.. Maar een paar stappen zetten kan geen kwaad
Tf is een huppelvarken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat witte hete spul smaakt goed bij huppelvarkie
Je kan het niet laten om elke keer als je op mij reageert te sneren he? Doe eens niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou daar maar een paar duizend van maken als ik jou was
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan het niet laten om elke keer als je op mij reageert te sneren he? Doe eens niet.
Eentje die zijn oren, piemeltje en staartje mocht houden en lekker zielsgelukkig in de modder heeft liggen rollen.quote:
Binnen moet het wel lukken. Ik had ooit de wens om te proberen er een bonsai van te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het klimaat hier denk ik wat te vochtig voor
Zou je dan ook een bonsai sequoia kunnen maken?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Binnen moet het wel lukken. Ik had ooit de wens om te proberen er een bonsai van te maken.
Beetje wel hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt altijd een beetje als straattaal.
Mijn ex-schoonvader had huppelvarkies. Lekkerste schnitzels ooit welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die zijn oren, piemeltje en staartje mocht houden en lekker zielsgelukkig in de modder heeft liggen rollen.
lach er maar omquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:19 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
heel zwaar leven heel heel zwaar
https://www.youtube.com/r(...)en+brigitte+kaandorp
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan het niet laten om elke keer als je op mij reageert te sneren he? Doe eens niet.
gewoon een normale dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eentje die zijn oren, piemeltje en staartje mocht houden en lekker zielsgelukkig in de modder heeft liggen rollen.
Van die Schele?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonvader had huppelvarkies. Lekkerste schnitzels ooit wel
Prima visjequote:
Is dat niet gewoon een normale boom dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou je dan ook een bonsai sequoia kunnen maken?
Ja geen Iberische zeldzame, die hebben ze niet daar helaas.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
gewoon een normale dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |