Ja die van mij waren ook heel kort vorig jaar en hadden er geen zin inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ben benieuwd.
Ik heb het opgegeven nadat het vorig jaar compleet mislukt is na een paar uur potenSommige tulpen kwamen wel uit, maar de bloemen kwamen dan allemaal vlak boven de grond uit?
Gaat dit over calathea'squote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zon staat er per ongeluk op? Blad dood. Wind staat er even op? Vol luizen en dood. Het is een week lang 25 graden of warmer? Blad valt er af en als het nog een keer gebeurt is hij dood.
Waar kan ik deze hobby kopen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel al weet ik veel hoe lang of ik een zwarte of gewone vlier wil. Denk een gewone, zwart is meteen zo donkerdie wil ik ergens deze maand planten
Ik zie nu dat ik daar dan ook vlierbloesemchampagne van kan maken want het bevat een natuurlijke gist
OHJAAA![]()
Ik wil een sequoia in mijn tuinquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een magnolia op m'n balkon.
Verder gaat het wel goed?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:08 schreef Karzai het volgende:
ik ben besopen kan nidtb noiet meer loprn is de snackbar nog e]\wrk open
zwaar levenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo nog even staubzaugen en dan hoef ik vandaag niks meer van mezelf.
Is het klimaat hier denk ik wat te vochtig voorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil een tweede poging doen om een baobab uit zaad te groeien.
google recept savooiekool en tadaaaaaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
Boerderijwinkel overvallen, tien biologische kiepkes, boerderijijs, Japanse mandarijntjes, kwekrode aardbeien, twee kilo extra belegen boerderijkaas, sappige radijsjes, rode pepertjes, knoflook, paar grapefruits, Belgische eerpels, bananen, van dat witte hete spul, mooie fles olijfolie, spekkies van gelukkige huppelvarkies en savooiekool.
Weet iemand een recept met savooiekool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |