Als het overdag achterlijk warm is met 6 tot 8 graden valt het met die gladheid overdag ook wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh
Dit was het hier afgelopen dagen ook al en het was niet glad
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien. Het is net magiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso. Als het om het eten ging was gewoon groente kopen goedkoper geweest. Dingen proberen en kijken wat er gebeurd.
[..]
Ze zijn iets snoods van plan. Ik voel het.
Ehm, heb nog niet alles geprobeerd. Was te veel, die gebruikershandleiding ligt in de kastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het als een Zwitsers zakmes? Zit er ook een kurkentrekker op?
Ja zeker als het zo droog en zonnig is, dan drogen de straten gewoon goed opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het overdag achterlijk warm is met 6 tot 8 graden valt het met die gladheid overdag ook wel mee.
huehuequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien.
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien. Het is net magieik snap gewoon niet hoe iets zo mooi kan groeien met zon en water (ja ik ken de theorie maar meer van HOE KAN IETS ZO MOOI ZIJN MET ZO WEINIG@$23%2!!!!)
quote:
en die kleurennnnnnnnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.
Gewoon je tieten voor gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur bezig geweest om wat bloembollen te poten
Ja daar verbaas ik me ook over. Ben echt super slecht in planten in leven houden, maar had laatst chilipeper zaadjes in een bakje met aarde gegooid, en heb nu 30-35 stronkjes met blaadjes eraanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.
Aw yeah let's gooooquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik twijfel al weet ik veel hoe lang of ik een zwarte of gewone vlier wil. Denk een gewone, zwart is meteen zo donkerdie wil ik ergens deze maand planten
Ik zie nu dat ik daar dan ook vlierbloesemchampagne van kan maken want het bevat een natuurlijke gist
OHJAAA![]()
Denk dat zij andere heeft dan ik eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon je tieten voor gebruiken
Krekkie kan vast wel uitleggen hoe
ik weet niet waar die doek ligtquote:
Plantjes willen graag. Meestal dan. Wasabi wil heel erg graag dood.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar verbaas ik me ook over. Ben echt super slecht in planten in leven houden, maar had laatst chilipeper zaadjes in een bakje met aarde gegooid, en heb nu 30-35 stronkjes met blaadjes eraan
Oh, andere uitvoeringżquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat zij andere heeft dan ik eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur bezig geweest om wat bloembollen te poten
Is dat een soort emo-plant?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Plantjes willen graag. Meestal dan. Wasabi wil heel erg graag dood.
Ik haalde meer scoby uit het vat dan dat er in ging. Dus er is sowieso iets gebeurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet waar die doek ligtoke, heb wel een idee en heb nog niet gekeken of ie daar daadwerkelijk ligt
hoe is het met je scoby, is die weer tot leven gekomen?
Zon staat er per ongeluk op? Blad dood. Wind staat er even op? Vol luizen en dood. Het is een week lang 25 graden of warmer? Blad valt er af en als het nog een keer gebeurt is hij dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |