SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik heb alle vertrouwen dat er iets eetbaars uitkomt. Zelfs van paardebloemen kan je salade maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wespentaille![]()
![]()
Je zaait bij het meeste spul 3x de hoeveelheid van wat je wil en dan later uitdunnen en evt verspenen
Ik dacht dat ik dat goed deed, maar wortelzaad is echt super iniminitoen was ik het zat en gewoon alles erin gegooid
Mijn eerste jaar tuinieren had ik trouwens 3 radijsjes en dat was het. De rest was bij mij allemaal misluktik gok dat het bij jou wat beter gaat tho
![]()
En ja, zelf gevoed, liefde gegeven dit dat.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja daar zou ik me ook super schuldig over voelen.
De hond van mijn vader heeft ooit een kip van de buurman doodgebeten, en die man had al z'n kipjes namen gegevenHebben ze wel een nieuwe gekocht maar ja dat hielp toch niet echt de relatie weer te repareren
Nee. Doe ik nooit. Moet dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Heb je je benen wel geschoren?!
Kat die per ongeluk 's nachts de gaskraan opendraait of zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zat gisteren filmpjes te kijken van katten die hun baasjes lieten struikelen en vroeg me toen af, hoeveel mensen zouden er zijn overleden door hun huisdier?
Persoonlijke stressballen, altijd bij se handquote:
Naaaaahwwwquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kon zelfs het karakter van elke kip beschrijven
Is dat dan de reīncarnatie van Hitler?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kat die per ongeluk 's nachts de gaskraan opendraait of zo.
Paardenbloemen moet je wel eerst goed verhitten, tot zo'n 1200 gradenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen dat er iets eetbaars uitkomt. Zelfs van paardebloemen kan je salade maken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Even aan silverback alpha male kutjelekutskut vragen. Scheer jij je benen weleens?
Ik zet er gewoon thee vanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paardenbloemen moet je wel eerst goed verhitten, tot zo'n 1200 graden
Zal een stuk minder heet zijn dan 12000 gradenquote:
Voor de ultieme beleving.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat nou serieus gemist fles
Het water is pas heet genoeg als de waterkoker zelf smeltquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zal een stuk minder heet zijn dan 12000 graden
Ja weet ik hoe die sjappie heet joh dat gaat geen mens onthoudenquote:
Nou nee niet helemaal maar ik wist niet dat het BEFEHL wasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan bijna niet ditquote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik las eerst logeerbed en ik snapte al niks van die zin
Ahww. Gelukkig allemaal niet nodig geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja had al opgezocht wat ik dan zou moeten doen. Blijkbaar kun je het dierencrematorium bellen, of het dier gratis naar de kadaverafvalplaats brengen.
Maar zou natuurlijk eerst de buren bellen. Niet zo van.. "Welkom thuis! Je kat ligt al op de afvalberg, geen dank!"
Moet je wel oppassen hoor, bij 1200 graden verbrand je je tongquote:
Nou ja je weet niet wat je mist als je het niet doetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee niet helemaal maar ik wist niet dat het BEFEHL was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |