Nee, is slechts een aanbeveling.quote:
Eerst even blazenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je wel oppassen hoor, bij 1200 graden verbrand je je tong
Watquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, maar even lopen. Geen idee wat er de komende weken van terecht komt want het gaat elke nacht vriezen.
En dan kun je niet lopen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, maar even lopen. Geen idee wat er de komende weken van terecht komt want het gaat elke nacht vriezen.
Dat is zeker waar!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb alle vertrouwen dat er iets eetbaars uitkomt. Zelfs van paardebloemen kan je salade maken.
Daarom willen we zo snel mogelijk van het gas af, levensgevaarlijk die kattenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kat die per ongeluk 's nachts de gaskraan opendraait of zo.
Ga maar kijken. https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagsequote:
Zo glad als je onderkin, maat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Even aan silverback alpha male kutjelekutskut vragen. Scheer jij je benen weleens?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar kijken. https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Dit schreeuwt "gladheid".
Mehquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga maar kijken. https://www.buienradar.nl/weer/deventer/nl/2756987/14daagse
Dit schreeuwt "gladheid".
Omdat het 15,5 uur februari isquote:
Sowieso. Als het om het eten ging was gewoon groente kopen goedkoper geweest. Dingen proberen en kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!![]()
En ik zaai trouwens lang niet alles met het doel dat ik het daarna kan eten. Denk beetje dat ik 70% om te eten en de overige 30% is experiment en gewoon leuk om in je tuin bezig te zijn en dat mag mislukken. En super bonus als het wél goed gaat en er iets eetbaars uitkomt
Ze zijn iets snoods van plan. Ik voel het.quote:[..]
Daarom willen we zo snel mogelijk van het gas af, levensgevaarlijk die katten
Als het overdag achterlijk warm is met 6 tot 8 graden valt het met die gladheid overdag ook wel mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh
Dit was het hier afgelopen dagen ook al en het was niet glad
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien. Het is net magiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso. Als het om het eten ging was gewoon groente kopen goedkoper geweest. Dingen proberen en kijken wat er gebeurd.
[..]
Ze zijn iets snoods van plan. Ik voel het.
Ehm, heb nog niet alles geprobeerd. Was te veel, die gebruikershandleiding ligt in de kastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het als een Zwitsers zakmes? Zit er ook een kurkentrekker op?
Ja zeker als het zo droog en zonnig is, dan drogen de straten gewoon goed opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het overdag achterlijk warm is met 6 tot 8 graden valt het met die gladheid overdag ook wel mee.
huehuequote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien.
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt fanastisch om dingen te zien groeien. Het is net magieik snap gewoon niet hoe iets zo mooi kan groeien met zon en water (ja ik ken de theorie maar meer van HOE KAN IETS ZO MOOI ZIJN MET ZO WEINIG@$23%2!!!!)
quote:
en die kleurennnnnnnnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.
Gewoon je tieten voor gebruikenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur bezig geweest om wat bloembollen te poten
Ja daar verbaas ik me ook over. Ben echt super slecht in planten in leven houden, maar had laatst chilipeper zaadjes in een bakje met aarde gegooid, en heb nu 30-35 stronkjes met blaadjes eraanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja en dat dat allemaal in zo'n piepklein zaadje "past". En dat het ook (bijna) altijd maar gewoon goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |