quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 08:00 schreef mitt het volgende:
Welke namen ontbreken?
Van der Sar, (...), Blind, F de Boer (67,...), Bogarde, R. De Boer (91, ...), Litmanen, Davids, Finidi, Kanu, (...) (46, Kluivert)
Finale CL Ajax - Juventus
Vervanger van de Boer heeft ook nog een verleden bij fc den Boschquote:
Ik wilde al eerder Scholten posten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:22 schreef mitt het volgende:
[..]
Vervanger van de Boer heeft ook nog een verleden bij fc den Bosch
Scholten in een CL finalequote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde al eerder Scholten posten.
Overmars was toch geblesseerd ? Sikora anders ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Scholten in een CL finale
Nu de vervanger van Ronald de Boer nog. Kleine snelle buitenspeler.
Overmars was inderdaad geblesseerd. Sikora kwam pas jaren laterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overmars was toch geblesseerd ? Sikora anders ?
Sier ? Soetaars ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:30 schreef mitt het volgende:
[..]
Overmars was inderdaad geblesseerd. Sikora kwam pas jaren later
Rechtsbuiten.quote:
Ik heb geen idee. Initialen ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Rechtsbuiten.
Zelfde lichting Musampa, en verder geen noemenswaardige carrière gehad.
quote:
Davids ? Nooit iets geworden idd.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Davids ? Nooit iets geworden idd.Oeps Wooter.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:44 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Niet door naar de volgende ronde van fok!krekkssssss
Zijn er 10.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gyan
Leonardo
Van Persie
Pierre
Van Wonderen
Bosvelt
Zoetebier
Tomasson
Paauwe
Cruz
Ono ?quote:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Staat naast Pierre niet Rzaza?
Dirk Kuyt ?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:34 schreef mitt het volgende:
In 2004 speelde het Nederlands Elftal in de Galgenwaard tegen Liechtenstein.
Welke Utrecht speler stond in de basis?
Dave van den Berghquote:Op maandag 3 februari 2025 10:34 schreef mitt het volgende:
In 2004 speelde het Nederlands Elftal in de Galgenwaard tegen Liechtenstein.
Welke Utrecht speler stond in de basis?
quote:
quote:
Slot en Bruijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welk trainers-duo leidde Cambuur in 2016/2017 naar de halve finale van de beker en naar een derde plek in de eerste divisie? Zij namen het over van Rob Maas die aan het begin van het seizoen al werd ontslagen.
Pfoe toch niet Henk de Jong he?quote:
Nee dat niet. Maar de eerste persoon is Slot. De tweede is niet Jan Bruin, maar ook daar heeft de tweede persoon een gezamelijke ad interim mee gedaan, in het seizoen 2017/2018. En Henk de Jong heeft ook met Jan Bruin een ad interim gedaan. Ze houden er daar dus wel van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:32 schreef mitt het volgende:
[..]
Pfoe toch niet Henk de Jong he?
Met Slot
Marinus Dijkhuizen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar de eerste persoon is Slot. De tweede is niet Jan Bruin, maar ook daar heeft de tweede persoon een gezamelijke ad interim mee gedaan, in het seizoen 2017/2018. En Henk de Jong heeft ook met Jan Bruin een ad interim gedaan. Ze houden er daar dus wel van.
Tip nodig?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 14:54 schreef mitt het volgende:
Goh kan me helemaal geen verdere Cambuur trainers voor de geest halen. Ja, Stanley Menzo maar dat is al even daarvoor![]()
Ik ga er anders niet uitkomenquote:
Werkgevers:quote:
Sipke Hulshoff.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Werkgevers:
2019-2021 Volendam
2021-2024 Feyenoord
2023-2024 Nederlands elftal
2024-heden Liverpool
Christiano Ronaldoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Welke vijf voetballers kregen het voor elkaar om minstens 5 Premier League seizoenen 20+ goals te scoren?
Henry is goedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo
Van Nistelrooij
Henry
Hasselbaink
Saha
Shearer, Wright, Heskey, Owen ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:43 schreef -XOR- het volgende:
Welke vijf voetballers kregen het voor elkaar om minstens 5 Premier League seizoenen 20+ goals te scoren?
Nee, je zou het wel verwachten inderdaad, echter heeft die slechts 2 20+ seizoenen gekend.quote:
Aguero?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aguero?
@:mitt Henry was al genoemd en goed gekeurd
Klopt, Aguero was de vijfde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aguero?
@:mitt Henry was al genoemd en goed gekeurd
Harry Kewel ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
We blijven in de Premier League;
Welke niet Europeaan speelde de meeste wedstrijden in de PL?
Mark Schwarzer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
We blijven in de Premier League;
Welke niet Europeaan speelde de meeste wedstrijden in de PL?
quote:
Andre Krulquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke Nederlander heeft sinds kort op alle zes de continenten betaald voetbal gespeeld?
Makkelijker dan Cambuur trainersquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De link zegt me wel iets
Johnny Jansen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef mitt het volgende:
Dan een andere;
Ole Tobiasen was even interim trainer van Heerenveen. Wie volgde hij op?
2022.
Nicequote:
Ronnie S.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke speler werd kampioen met Twente, maar werd recent gepakt voor handel in cocaine?
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.quote:
Wielaert niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.
En Tioté (RIP).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:
David Carney speelde (als linksback) omdat een 2-voudig Nederlands international niet speelgerechtigd was in Europa. Wie was dat?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:26 schreef mitt het volgende:
De laatste, staand tweede van links was de Australiër David Carney.
Tiendalli?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
David Carney speelde (als linksback) omdat een 2-voudig Nederlands international niet speelgerechtigd was in Europa. Wie was dat?
Zo knap van mezelfquote:
'Lord' Miquel Nelom is er eentje van. Dan denk ik Kenneth Vermeer de keeper van Ajax. Bart Ramselaar misschien de derde.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Dwight Tiendalli maakte z'n debuut in de beroemde Azië oefeninterlands. In juni 2013 speelde Nederland nog twee wedstrijden tegen Indonesië en China.
Naast Tiendalli maakte nog drie spelers in die eerste wedstrijd tegen Indonesië hun debuut.
Gaat om een keeper van Ajax, een verdediger van Feyenoord en een middenvelder van fc Utrecht.
Wie zijn het?
Dacht dat juist Nelom de moeilijke zou zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 10:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'Lord' Miquel Nelom is er eentje van. Dan denk ik Kenneth Vermeer de keeper van Ajax. Bart Ramselaar misschien de derde.
Yepquote:Op zondag 9 februari 2025 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cilessen wellicht als Ajax Doelman aangezien hij ook op het WK2014 speelde
Jens Toornstra ?quote:
quote:
Platini, Tigana en Giressequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef tong80 het volgende:
Noem de 3 middenvelders van FC Utrecht, Frankrijk en Brazilië uit de jaren 80
Helemaal goed. Bij Frankrijk was Fernandez ook goed geweest. Bij Brazilië Toninho Cerezo of Junior.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:27 schreef mitt het volgende:
[..]
Platini, Tigana en Giresse
Socrates, Zico en Falcao
Hmm Utrecht..
Wouters, Adelaar, Kruys?
100quote:Op donderdag 13 februari 2025 08:31 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel interlands speelde Jan Wouters?
Nee, zoveel waren het er ook weer nietquote:
Dacht dat het een mooi rond getal moest wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee, zoveel waren het er ook weer niet
Nou wie weet, wie weet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dacht dat het een mooi rond getal moest worden
Neequote:
Hogerrrrrrquote:
Hogerrrrrrrrrrrrquote:
We komen die de buurt.quote:
Hoger en lager, in die volgordequote:Op vrijdag 21 februari 2025 11:48 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb een hekel aan ronde getallen, dus ik ga voor 69 of 71. Hoger of lager?
70 ?quote:
Eindelijkquote:
Wenger??quote:Op maandag 24 februari 2025 14:18 schreef tong80 het volgende:
Wie zei in Engeland dat je geen kampioen wordt met kinderen (kids) in je team, toen Beckham, Scholes, Butt en de broertjes Neville debuteerden? Waarna hij maanden later op zijn woorden moest terugkomen
Dan ga ik gokken. Motherwel ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:54 schreef mitt het volgende:
Alan Hansen maakte furore bij Liverpool. Maar voor welke Schotse club speelde hij?
Lastige denk ik.
Ik ook. Dundee?quote:
Neequote:
Ook niet.quote:
Partic Thisle ?quote:
quote:
Hans lijkt me iemand voor Southampton.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:05 schreef tong80 het volgende:
Voor welke Engelse club speelde Hans Kraaij jr ?
Niet goed.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hans lijkt me iemand voor Southampton.
Klopt. Heeft er niet lang gespeeld maar werd wel gekozen in hun elftal van de eeuw.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:09 schreef Zorro het volgende:
Ik heb hem laatst op TV horen zeggen dat ie het zo goed naar zijn zin had bij Brighton.
Hij had er spijt van dat ie naar RKC ging en daar achteraf liever langer gebleven zei hijquote:Op woensdag 26 februari 2025 14:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Heeft er niet lang gespeeld maar werd wel gekozen in hun elftal van de eeuw.
Nieuwe vraag Zorro!quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij had er spijt van dat ie naar RKC ging en daar achteraf liever langer gebleven zei hij
Daarom antwoord ik zelden,dan moet ik weer wat nieus bedenken...quote:
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?quote:
Antwoord dan maar gewoon, bedenken wij de vragen gewoon.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom antwoord ik zelden,dan moet ik weer wat nieus bedenken...
Dus als iemand zich geroepen voelt, ga gerust je gang. Ik denk ook wel even na maar wacht er vooral niet speciaal op
Ik heb er eentje gevonden, dus als ik nog een wat goed heb weet ik vast ietsquote:Op donderdag 27 februari 2025 16:16 schreef mitt het volgende:
[..]
Antwoord dan maar gewoon, bedenken wij de vragen gewoon.
Volgens mij was fadrhonc of zoeits bondscoach en kwam Michels erbij. Dus zal die moeilijke naam misschien als assistent staan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?
Jan Zwartkruis?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie was op het WK-74 assistent bondscoach? En welke trainer uit de technische staf werd naar huis gestuurd wegens dronkenschap?
Fadrohnc is goed. Zwartkruis niet. Het betreft een gerenommeerde ex-international uit Amsterdam.quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgens mij was fadrhonc of zoeits bondscoach en kwam Michels erbij. Dus zal die moeilijke naam misschien als assistent staan?
Naar huis gestuurd, geen idee. Misschien @:tong80 ?
Willy vd Kuijlen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef mitt het volgende:
Welke niet-keeper speelde de meeste duels in de Eredivisie?
Staat op nummer 2.quote:
Sjaak Swart ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:56 schreef mitt het volgende:
Welke niet-keeper speelde de meeste duels in de Eredivisie?
Sjaak valt tegen, niet eens in de top 30 (met keepers)quote:
Ijzeren Rinus ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:17 schreef mitt het volgende:
[..]
Sjaak valt tegen, niet eens in de top 30 (met keepers)
Pas op 75!quote:
Nee, verder terug.quote:
Frits Flinkevleugel ?quote:
Nee.quote:
Ik dacht hier vannacht al aan. Debuteerde begin jaren 70 bij Twente, is net niet zwakbegaafd volgens de Nationale IQ test. Kwam toch van Mulo. Was er zelfs nog bij toen PSV de EC1 won in 88. Willie van der Kerkhof dus.quote:Op zondag 2 maart 2025 07:08 schreef mitt het volgende:
[..]
Nee.
Debuteerde bij Twente, grootheid bij PSV (en Oranje)
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht hier vannacht al aan. Debuteerde begin jaren 70 bij Twente, is net niet zwakbegaafd volgens de Nationale IQ test. Kwam toch van Mulo. Was er zelfs nog bij toen PSV de EC1 won in 88. Willie van der Kerkhof dus.
DS79?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef tong80 het volgende:
SVV kent men nog, maar hoe heette de andere profclub uit Schiedam?
Dat is Dordrecht. Ooit een fusie gehad met SVV.quote:
Ik ken alleen Stormvogels als één van de fusieclubs van Telstar.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
Of is dat nooit een profclub geweest? Kan ook nog ^^
Denk aan mijn voornaam.quote:
Tuurlijk. Old soldiers never die.quote:
Papin ?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:09 schreef mitt het volgende:
Wie was in 1991 de eerste 'wereldvoetballer van het jaar'?
Heb het opgezocht, klopt.quote:
quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:28 schreef tong80 het volgende:
Als van Basten in België speelde, scholden ze hem uit voor "homo" Wat riepen ze ?
Nee een naam.quote:
Van Swietenquote:
Weet alleen dat ze in België dan het woord Janette (of iets van die strekking) gebruiken.quote:
Correct.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet alleen dat ze in België dan het woord Janette (of iets van die strekking) gebruiken.
En ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh had Tong weer een bannetje?
Ik zal er een bedenken.
Regie Blinker ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wout Holverda, legende van lv Roodenburg, zat ooit bij het grote Oranje maar maakte nooit zijn debuut. We spreken hier over 1984.
Enkele andere Leidse voetballers hebben het Nederlands elftal wel gehaald. Een daarvan komt ook bij lv Roodenburg vandaan.
Ik zoek er 3, inclusief degene van Roodenburg.
Maar hij speelde wel in Oranje. Hoe kan dat ?quote:
Ricardo van Rhijn? Matthijs de Ligt?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wout Holverda, legende van lv Roodenburg, zat ooit bij het grote Oranje maar maakte nooit zijn debuut. We spreken hier over 1984.
Enkele andere Leidse voetballers hebben het Nederlands elftal wel gehaald. Een daarvan komt ook bij lv Roodenburg vandaan.
Ik zoek er 3, inclusief degene van Roodenburg.
Van Rhijn is correct. De Ligt komt uit Leiderdorp.quote:
En nu ?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van Rhijn is correct. De Ligt komt uit Leiderdorp.
De andere namen zijn van wat langer terug.
2 goede antwoorden.quote:
Fons Groenendijk ?quote:Op woensdag 2 april 2025 23:17 schreef slaveloos het volgende:
Wie?
Achtereenvolgens
FC Den haag
Roda JC
Ajax
Manchester City
Sparta
FC Utrecht
Yup Leidenaar die oranje net niet haaldequote:
Bedoel je dat iemand Groenendijk als voornaam heeft? Geen idee in dat gevalquote:Op donderdag 3 april 2025 09:07 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de Groenendijk uit de jaren 80 van achteren ?
Oeps, ik moest nog wakker worden. ,mosrednAquote:Op donderdag 3 april 2025 09:23 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat iemand Groenendijk als voornaam heeft? Geen idee in dat geval
Ook niet. Brengt me wel op een nieuwe vraag. Ik zoek een alledaagse naam.quote:
Warm......iets ligt op puntje tong.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt Hans.quote:
quote:
Van Gaal, Beenhakkert en Rijkaard zijn alle drie bondscoach geweest. In twee gevallen helaas.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben de drie trainers die ooit met Sparta degradeerden specifiek met elkaar gemeen?
Gewerkt bij Barça.quote:Op vrijdag 4 april 2025 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat hebben de drie trainers die ooit met Sparta degradeerden specifiek met elkaar gemeen?
Oeps, ik zat met Volendam in m'n hoofd. Dan was het alsnog fout geweest.quote:Op vrijdag 4 april 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Gaal, Beenhakkert en Rijkaard zijn alle drie bondscoach geweest. In twee gevallen helaas.
Yesquote:
Sporting Gijon?quote:Op maandag 7 april 2025 10:20 schreef mitt het volgende:
We blijven bij Aad de Mos.
Welke Spaanse club coachte Aad een paar maanden?
quote:
De beker met Vitesse ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 15:55 schreef mitt het volgende:
Bert Jacobs was een culttrainer meer dan een winnaar. Wat is zijn enige trofee in Nederland?
Neen.quote:
quote:
Nederland en strafschoppenseries is geen succes. Maar wat is de belangrijkste strafschop die Bergkamp in 90 minuten miste ?quote:
Dat moet Arsenal-Man United in de halve finale FA Cup zijn op Villa Park. Ik zat achter het doel waar Peter de strafschop van Dennis stopte. Het was een schitterend gevecht tussen beide teams. Weet nog dat Overmars in de 2e helft voor Ljungberg in het veld kwam, en Kanu kwam er na de 1e verlening ook in voor Parlour. Jaap stond uiteraard in de basis bij United, en Raimond zat op de bank. Mooie wedstrijd met een Nederlandse tint.quote:Op zondag 13 april 2025 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nederland en strafschoppenseries is geen succes. Maar wat is de belangrijkste strafschop die Bergkamp in 90 minuten miste ?
quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat moet Arsenal-Man United in de halve finale FA Cup zijn op Villa Park. Ik zat achter het doel waar Peter de strafschop van Dennis stopte. Het was een schitterend gevecht tussen beide teams. Weet nog dat Overmars in de 2e helft voor Ljungberg in het veld kwam, en Kanu kwam er na de 1e verlening ook in voor Parlour. Jaap stond uiteraard in de basis bij United, en Raimond zat op de bank. Mooie wedstrijd met een Nederlandse tint.
Klopt. Beker. Blijf je aan de gang ?quote:
Robert geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 10:37 schreef tong80 het volgende:
De één speelt nog de ander is uitgesproken.
Pe Muhrenquote:Op vrijdag 18 april 2025 13:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volendam had vroeger ook een stadion speaker met Mühren als achternaam. Voornaam weet ik niet zeker. Iets met Ge oid
Die zocht ikquote:
Jammer dat ik het nu pas zie want deze wist ik!quote:Op maandag 21 april 2025 15:47 schreef tong80 het volgende:
Katwijk en Quick Boys zijn welbekend. Maar hoe heet de derdeklasser uit Katwijk?
Ploeggenoot van me komt, 30 jaar geleden, komt uit Katwijk en speelde daar bij HVV of zoiets.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat ik het nu pas zie want deze wist ik!
Ze hebben geloof ik 1 jaar met zijn alle in de topklasse gespeeld. Best bijzonder voor een kleine gemeente als Katwijk.
In principe hoort Rijnsburgse Boys er dan ook bij.
De Haagse Voetbal Vereniging?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ploeggenoot van me komt, 30 jaar geleden, komt uit Katwijk en speelde daar bij HVV of zoiets.
Nee, iets met K. Nou ja, zal het hem eens vragen.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:58 schreef mitt het volgende:
Nieuw vraag
Spakenburg en IJsselmeervogels waren de twee groten uit het dorp/naaste omgeving. Sinds een aantal jaren is daar een andere club op topniveau bijgekomen.
Welke club en in welke kleur spelen ze?
Hintje ?quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:58 schreef mitt het volgende:
Nieuw vraag
Spakenburg en IJsselmeervogels waren de twee groten uit het dorp/naaste omgeving. Sinds een aantal jaren is daar een andere club op topniveau bijgekomen.
Geen idee. Niet een regio waar ik vaak kom.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:58 schreef mitt het volgende:
Nieuw vraag
Maassluis ?quote:Op maandag 28 april 2025 20:01 schreef mitt het volgende:
Naam is een combinatie van een rivier en iets wat het water tegenhoudt
quote:
Iets met Rijn.quote:
Bijnaquote:
quote:
Badplaats.quote:Op donderdag 1 mei 2025 08:52 schreef tong80 het volgende:
Bij welke Franse club speelde Dick van Dijk?
Ik las trouwens eerst basisplaats deformatie ten topquote:
Een andere reserve van Ajax had er ook een basisplaats. Die had hij bij Ajax niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:09 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Ik las trouwens eerst basisplaats deformatie ten top
Precies.quote:
quote:
Nieuwe vraag ?quote:
Sorry vergeet dat altijd. Zal na het koken wat posten.quote:
Duidelijk dat je uitgebreid aan het kokkerellen bent. Wat maak je?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry vergeet dat altijd. Zal na het koken wat posten.
Dat viel mee. Gewoon als oude man in slaap gevallen.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Duidelijk dat je uitgebreid aan het kokkerellen bent. Wat maak je?
Oef..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 05:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat viel mee. Gewoon als oude man in slaap gevallen.
Marco van Basten maakte zijn debuut voor Oranje tegen welk Europees land?
Noord-Ierland ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 05:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was in Groningen. 3-0, Gullit, Houtman en Koeman scoorden. 1982 of 1983.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 05:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Malta ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het was in Groningen. 3-0, Gullit, Houtman en Koeman scoorden. 1982 of 1983.
Kwam voorbij in Rondo gisteren.
De tegenstander? Geen idee
Cyprus ?quote:
Faroer ?quote:
Incorrect.quote:
Redden we het voor het slotje ?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Incorrect.
Nou, dan hebben we er nog 1 over geloof ik. Haha.
IJsland?quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Incorrect.
Nou, dan hebben we er nog 1 over geloof ik. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |