quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De link zegt me wel iets
Johnny Jansen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef mitt het volgende:
Dan een andere;
Ole Tobiasen was even interim trainer van Heerenveen. Wie volgde hij op?
2022.
Nicequote:
Ronnie S.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke speler werd kampioen met Twente, maar werd recent gepakt voor handel in cocaine?
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.quote:
Wielaert niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.
En Tioté (RIP).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:
David Carney speelde (als linksback) omdat een 2-voudig Nederlands international niet speelgerechtigd was in Europa. Wie was dat?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:26 schreef mitt het volgende:
De laatste, staand tweede van links was de Australiër David Carney.
Tiendalli?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
David Carney speelde (als linksback) omdat een 2-voudig Nederlands international niet speelgerechtigd was in Europa. Wie was dat?
Zo knap van mezelfquote:
'Lord' Miquel Nelom is er eentje van. Dan denk ik Kenneth Vermeer de keeper van Ajax. Bart Ramselaar misschien de derde.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:53 schreef mitt het volgende:
Dwight Tiendalli maakte z'n debuut in de beroemde Azië oefeninterlands. In juni 2013 speelde Nederland nog twee wedstrijden tegen Indonesië en China.
Naast Tiendalli maakte nog drie spelers in die eerste wedstrijd tegen Indonesië hun debuut.
Gaat om een keeper van Ajax, een verdediger van Feyenoord en een middenvelder van fc Utrecht.
Wie zijn het?
Dacht dat juist Nelom de moeilijke zou zijnquote:Op zondag 9 februari 2025 10:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'Lord' Miquel Nelom is er eentje van. Dan denk ik Kenneth Vermeer de keeper van Ajax. Bart Ramselaar misschien de derde.
Yepquote:Op zondag 9 februari 2025 10:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cilessen wellicht als Ajax Doelman aangezien hij ook op het WK2014 speelde
Jens Toornstra ?quote:
quote:
Platini, Tigana en Giressequote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:01 schreef tong80 het volgende:
Noem de 3 middenvelders van FC Utrecht, Frankrijk en Brazilië uit de jaren 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |