Klopt, Aguero was de vijfde.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aguero?
@:mitt Henry was al genoemd en goed gekeurd
Harry Kewel ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
We blijven in de Premier League;
Welke niet Europeaan speelde de meeste wedstrijden in de PL?
Mark Schwarzer.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef mitt het volgende:
We blijven in de Premier League;
Welke niet Europeaan speelde de meeste wedstrijden in de PL?
quote:
Andre Krulquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke Nederlander heeft sinds kort op alle zes de continenten betaald voetbal gespeeld?
Makkelijker dan Cambuur trainersquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De link zegt me wel iets
Johnny Jansen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef mitt het volgende:
Dan een andere;
Ole Tobiasen was even interim trainer van Heerenveen. Wie volgde hij op?
2022.
Nicequote:
Ronnie S.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke speler werd kampioen met Twente, maar werd recent gepakt voor handel in cocaine?
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.quote:
Wielaert niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ronnie S, Perez, Douglas, Boschker, Ruiz, N'Kufo, Stoch, Brama, Wielaert. En twee weet ik er zo niet.
En Tioté (RIP).quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Volgens mij zie ik ook Peter Wisgerhof
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |