Is pas het eerste feestje wat ik zie, dit seizoenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:50 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De sl's komen bij deze BB na het feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Yep ik heb het 1x verpest dus open nooit meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Puzzie appreciation post.
Die vrouw zorgt altijd dat we lekker snel door kunnen posten.
Is niet erg toch, maar Puzzie zorgt ervoor dat we zelden meer dan 2 minuten hoeven te wachten op een nieuw deel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:55 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Yep ik heb het 1x verpest dus open nooit meer
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:56 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa: "Nee Jordy, straks verdrink je"
Elsa dusquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:56 schreef tassie127 het volgende:
Iemand moet Jordy tegen Jordy beschermen
Ja ben er ook bang voor. Hij wil zo graag door hen geaccepteerd worden, dat wordt nog zijn ondergangquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:56 schreef Thorelf het volgende:
toch trekt Jordy steeds naar het belgische groepje ..
Nu nee daarom. Ik zag dat ik laatste was dus heb mijn post aangepast zodat men niet hoefde te wachten op mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is niet erg toch, maar Puzzie zorgt ervoor dat we zelden meer dan 2 minuten hoeven te wachten op een nieuw deel.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:57 schreef Was-beer het volgende:
Mattheus: ze gaan ons nooit meer een feestje geven he..hij is 28 jaar
Axel: 27 toch
Wicky: ja dus dat scheelt
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:57 schreef Was-beer het volgende:
Mattheus: ze gaan ons nooit meer een feestje geven he..hij is 28 jaar
Axel: 27 toch
Wicky: ja dus dat scheelt
En niet vergeten, iets na middernacht heeft ie al tegen Milena gezegd dat "jullie 3" volgende week genomineerd zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:59 schreef Lrod01 het volgende:
Ik begrijp nu wel hoe Jordy al zijn vrienden is kwijtgeraakt met dat clowntjes gedrag na een paar biertjes.
Die heeft lekker even lol. Mooi zoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:01 schreef Thorelf het volgende:
ach Jordy heeft geen kwaad in zich... hij is een soort van puur!!! het tegenovergestelde van de Jeffrey
Voorprogramma van Tino Martin.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Feest zanger Jordy voor al uw feesten en partijen
Kan betaald worden in![]()
Dat aantikken ook, HEY IK VERTEL JE WAT!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:02 schreef Hoempah het volgende:
Ik heb jullie wel tongetje zien doen he
[ afbeelding ]
Stel je aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe diep kan je zinken, WTF .....
Voorlopig een streamlockquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:00 schreef Kletskoussie het volgende:
En nu hopen op nog een beetje actie
Nou dit dus. Jordy leeft in het moment naar Jef is gewoon koud kil en berekend!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:01 schreef Thorelf het volgende:
ach Jordy heeft geen kwaad in zich... hij is een soort van puur!!! het tegenovergestelde van de Jeffrey
Geen feestjes meer zolang Jordy er nog in zit ,.. dus nog maar een keer op de bank//quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy ligt zo lekker in zijn bed slaapzak op de grond
Nee jordy mag welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:03 schreef Droopie het volgende:
Verdomme, stagaires attentie.
Wij willen graag 2 streams, zonder Jefflien en zonder Jordy.
nou echt wel, maar die gaat nog wel denk voor drama zorgen, denk daarom ook SLquote:
Ze zitten alleen niet in een gemiddelde situatie dus neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een milde zaterdagavond in de gemiddelde amsterdamse kroeg.
Nee maar ons welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet iedereen naar bed sturen
Waar een Jordy rond dit tijdstip meestal de kroeg wordt uitgezetquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:05 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is een milde zaterdagavond in de gemiddelde amsterdamse kroeg.
Onzin er is niets gebeurd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen feestjes meer zolang Jordy er nog in zit ,.. dus nog maar een keer op de bank//
Nee hoop ik ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:05 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ze gaan toch niet iedereen naar bed sturen
ik denk dat Jeff zich belachelijker maaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zodat hij zichzelf nog meer belachelijk kan maken voor heel NL, goed idee
Wat wil je dan zien?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:10 schreef b_engeltje het volgende:
David pootje is de hond aan het uitlaten
Ben bang dat iedereen die Jordy kent hier niet meer van opkijkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:06 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Elsa en wicky waren de was aan het doen tijdens de party!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane, Elsa, Jolien en Wicky aan de opruim. De rest is al naar de afterparty...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |