Paul de Leeuwquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb het begin gemist, over welke docu hadden ze het nou in het begin? Over wie ging dat?
Dat truckers-lied was ook goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Nico heeft wel echt een goede Frank Boeijen imitatie in huis.
Ik vind het normaliseren van een totale idioot nou niet echt ‘een beetje objectief’. Iemand die de baas is van het machtigste land op aarde met grote mondiale invloed en die consequent de democratie ondermijnt, niets op heeft met onafhankelijke rechtspraak, niets op heeft met rechten van minderheden, continue aanspraak maakt op andere landen, die de internationale handel middels dreigementen doorlopend frustreert als hij zijn zin niet krijgt Die hoeft voor mij niet met een vals lachje als vermakelijk gezien te worden hoor. Dat heeft niets met objectiviteit ofzo te maken. Mens is gewoon een vals radicaal rechts figuur die zegt dat hij het allemaal neutraal bekijkt, maar in feite gewoon een Trump adept is. En ja, daar is heel veel mis mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Kijk maar eens naar Bar Laat, Eva of het NOS Journaal ofzo. Alleen maar Trump-haters die het met elkaar eens zijn, geen discussie aan tafel, omdat ze in NL alleen de New York Times en de Washington Post lezen. Als je wat meer neutraal toelichting geeft zoals Raymond ben je meteen een fascist in dit landje.
Je bewijst meteen z’n puntquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vind het normaliseren van een totale idioot nou niet echt ‘een beetje objectief’. Iemand die de baas is van het machtigste land op aarde met grote mondiale invloed en die consequent de democratie ondermijnt, niets op heeft met onafhankelijke rechtspraak, niets op heeft met rechten van minderheden, continue aanspraak maakt op andere landen, die de internationale handel middels dreigementen doorlopend frustreert als hij zijn zin niet krijgt Die hoeft voor mij niet met een vals lachje als vermakelijk gezien te worden hoor. Dat heeft niets met objectiviteit ofzo te maken. Mens is gewoon een vals radicaal rechts figuur die zegt dat hij het allemaal neutraal bekijkt, maar in feite gewoon een Trump adept is. En ja, daar is heel veel mis mee.
Misschien komt dat doordat Trump en Musk de VS (en de rest van de wereld) letterlijk in een crisis dompelen die tot nu toe ongeëvenaard is? Neutrale verslaggeving is iets anders dan doen alsof dit allemaal de normaalste zaak van de wereld is, laat staan dat het geweldig is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Kijk maar eens naar Bar Laat, Eva of het NOS Journaal ofzo. Alleen maar Trump-haters die het met elkaar eens zijn, geen discussie aan tafel, omdat ze in NL alleen de New York Times en de Washington Post lezen. Als je wat meer neutraal toelichting geeft zoals Raymond ben je meteen een fascist in dit landje.
Ik vond hem eerst wel ok die Nico. Hij gaat me steeds meer tegenstaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:50 schreef Remco het volgende:
Nico doet alsof het hem niets deed dat die bij DWDD zat.
Exact dit ja. Maar dan bewijs je dus zijn puntquote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Misschien komt dat doordat Trump en Musk de VS (en de rest van de wereld) letterlijk in een crisis dompelen die tot nu toe ongeëvenaard is? Neutrale verslaggeving is iets anders dan doen alsof dit allemaal de normaalste zaak van de wereld is, laat staan dat het geweldig is.
Complete verzinsels verdienen niet evenveel toegeeflijkheid als feiten, en ongefundeerde meningen staan niet op gelijke voet als de wetenschap. Het een is niet "even goed" als het ander, zeker als het gaat over zaken die spelen in de wereld. Mensen die schreeuwen dat journalisten moeten doen alsof dat wel zo is, willen eigenlijk iets anders denk ik, maar zeg dat dan ook gewoon eerlijk.
Ze noemen ze dan ook linksjes ofzo. Namen vervormen is ook een hobby.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Exact dit ja. Maar dan bewijs je dus zijn puntDat is ook wel een beetje het probleem van deze tijd. Voor iedere mening, hoe debiel ook, zo’n medestanders te vinden. En als je het beestje bij zijn naam noemt, namelijk dat het debiel is, dan zijn ze nog beledigd ook. Dan wordt meestal gesteld dat het ‘weer die linkse elite is, die neerkijkt ik het klootjesvolk’. Dat dit juist de reden is dat mensen als Trump aan de macht zijn. Tja, ik probeer me er niet druk om te maken maar het valt niet mee.
Maar in de VS heeft hij een flinke meerderheid van de kiezers hè. Niet alleen een paar debielen. Raymond bekijkt het meer vanuit de Amerikaan: waarom is Trump zo populair? De meeste Amerikanen zijn helemaal klaar met de woke agenda die ze door de strot werd geduwd al die jaren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 08:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Exact dit ja. Maar dan bewijs je dus zijn puntDat is ook wel een beetje het probleem van deze tijd. Voor iedere mening, hoe debiel ook, zo’n medestanders te vinden. En als je het beestje bij zijn naam noemt, namelijk dat het debiel is, dan zijn ze nog beledigd ook. Dan wordt meestal gesteld dat het ‘weer die linkse elite is, die neerkijkt ik het klootjesvolk’. Dat dit juist de reden is dat mensen als Trump aan de macht zijn. Tja, ik probeer me er niet druk om te maken maar het valt niet mee.
Wat stond er zoal op de woke agenda al die jaren ? Verder moet Mens het juist uit het oogpunt van de Nederlander bekijken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar in de VS heeft hij een flinke meerderheid van de kiezers hè. Niet alleen een paar debielen. Raymond bekijkt het meer vanuit de Amerikaan: waarom is Trump zo populair? De meeste Amerikanen zijn helemaal klaar met de woke agenda die ze door de strot werd geduwd al die jaren.
Ik heb ook absoluut geen hoge dunk van de meeste kiezers. Die zijn politiek gezien totaal ontoerekeningsvatbaar. Je kunt mensen alles laten geloven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar in de VS heeft hij een flinke meerderheid van de kiezers hè. Niet alleen een paar debielen. Raymond bekijkt het meer vanuit de Amerikaan: waarom is Trump zo populair? De meeste Amerikanen zijn helemaal klaar met de woke agenda die ze door de strot werd geduwd al die jaren.
9/10 keer heeft het met Disney en Star Wars te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maargoed, die zogenaamde ‘woke agenda’, kun je eens toelichten wat dat is? En wat daar nu eigenlijk precies zo erg aan is?
Feit is dat op basis van merit het ook al lang niet zo was dat de beste persoon op de beste plek terecht kwam. Dat is nou juist het hele punt van de verandering die daar nodig was.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:00 schreef DrDentz het volgende:
Denk aan diversiteitsbeleid, waarbij mensen op basis van etniciteit of seksualiteit op bepaalde functies werden gezet. De meeste Amerikanen willen gewoon 'merit based' werken, dus de beste kandidaat op die plek. Denk aan transgenderzorg voor kleine kinderen, waarbij bijvoorbeeld een vader niet kan protesteren wanneer een klein kind in transitie wil. Denk aan transgender atleten die meisjes en vrouwen weerhouden van het winnen van medailles en daarmee dromen vernietigen. Of kleuters die naar een dragshow moeten kijken. Voorgelezen worden door een dragqueen op school. Etc etc. De meeste Amerikanen zijn daar klaar mee.
Die flinke meerderheid valt reuze mee. Hij haalt nog geen 50% van de stemmen, met een veel kleiner verschil in stemmen dan bij voorgaande verkiezingen. En zo'n 90 miljoen Amerikanen hebben überhaupt niet gestemd.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 09:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Randstatters denken vaak dat voorbij Utrecht West-Somalië begint en wie verstaat er nou West-Somalisch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef DrDentz het volgende:
Nico heeft wel echt een goede Frank Boeijen imitatie in huis.
Die van VI is iig 3x goedkoperquote:Op maandag 10 februari 2025 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kant-en-klare noodpakketten: goede investering of weggegooid geld?
Als je goed voorbereid wil zijn op een oorlog of een natuurramp, dan heb je misschien nagedacht over het in huis halen van een noodpakket.
Een voor jou samengesteld noodpakket lijkt een goede optie: zonder dat je er zelf al te veel over na hoeft te denken, kun jij elke rampsituatie aan. Maar is dat wel zo? Oud-militair Derek de Vries neemt voor Radar vijf pakketten onder de loep.
Kijk Radar maandag 10 februari om 20.25 uur op NPO 2.
Eens kijken of ie van hun er ook bij zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |