Misschien sluit Forum Inside beter aan bij jouw wensen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef Eagles89 het volgende:
Het dagelijkse uurtje PVV bashen is weer bezig hoor. Wat een fucking totaal debielen zijn het toch ook, snappen ze dan niet dat ze nu de harde kern van hun kijkers keihard lopen te fucken? Ik heb hem alweer uitgezet, DOEI. Ben er nu echt helemaal klaar mee. Morgen die tutahola van een Hendriks waarschijnlijk weer die ook nul te melden heeft dus ik waag maandag misschien nog weer een poging.
Nou, we gaan je meltdowns missen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:54 schreef Eagles89 het volgende:
Het dagelijkse uurtje PVV bashen is weer bezig hoor. Wat een fucking totaal debielen zijn het toch ook, snappen ze dan niet dat ze nu de harde kern van hun kijkers keihard lopen te fucken? Ik heb hem alweer uitgezet, DOEI. Ben er nu echt helemaal klaar mee. Morgen die tutahola van een Hendriks waarschijnlijk weer die ook nul te melden heeft dus ik waag maandag misschien nog weer een poging of ook gewoon niet meer, het boeit me niet meer, 20 jaar lang dagelijks/wekelijks gekeken, maar VI is echt een hopeloze weg ingeslagen en om Derksen zn woorden te gebruiken: minachting van de kijker.
Menig veertiger is jaloers op zijn haardosquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Wouter is grijs voor zijn leeftijd
Jah klopt, kaal haar lijkt ook steeds eerder te gebeurenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Menig veertiger is jaloers op zijn haardos
Is toch halverwege de 40? Vind het wel meevallen, ken genoeg dertigers die op weg zijn om hem qua grijs/wit haar in te halen en daar komt nog eens bij dat een hoop twintigers al fors kalend zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:05 schreef Dutch_view het volgende:
Wouter is grijs voor zijn leeftijd
Misschien zijn er dan relatief veel mensen in mijn omgeving die stiekem hun haar vervenquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:11 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is toch halverwege de 40? Vind het wel meevallen, ken genoeg dertigers die op weg zijn om hem qua grijs/wit haar in te halen en daar komt nog eens bij dat een hoop twintigers al fors kalend zijn.
Stukje Hollandse genen
Zou Genee z'n haar verven?quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Misschien zijn er dan relatief veel mensen in mijn omgeving die stiekem hun haar verven
Annemarie van Gaal is een enge tante ja. Ze schrijft ook columns voor de Telegraaf waar ze de maat neemt met iedereen. Ik kan dat mens niet uitstaan. Wat mij betreft gaat dat Telegraaf volk naar ‘Nieuws van de Dag’ eerder op de avond. Dus ook Wouter de Winther. Dat programma wordt immers mogelijk gemaakt door die krant.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:05 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik had er best mee kunnen leven als ik dat vrouwtje van woensdag nooit gezien of gehoord had. Wat een eng wijf. Dat kleinzielig gejank over dat je niet zomaar een verhuurd huis kan verkopen etc. ROFL
En dan zou dit het tv programma voor de gewone man moeten zijn.
Wouter wil zich niet verbinden aan èèn programma.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:31 schreef Mylene het volgende:
[..]
Annemarie van Gaal is een enge tante ja. Ze schrijft ook columns voor de Telegraaf waar ze de maat neemt met iedereen. Ik kan dat mens niet uitstaan. Wat mij betreft gaat dat Telegraaf volk naar ‘Nieuws van de Dag’ eerder op de avond. Dus ook Wouter de Winther. Dat programma wordt immers mogelijk gemaakt door die krant.
Ze komt ook niet meer terug.
irritant met dat geknik en duim opsteken tijdens discussiesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef Poefbank het volgende:
De jukbeengroep heeft zich ook verzameld achter Johan.
Sorry, ik heb niks met criminelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:17 schreef RipCity het volgende:
Mooie aflevering voor liefhebbers van Country music met JD en henkie.
Bekijk deze YouTube-video
@:Tong80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |