Straks een steniging met de keien van de vijverquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Ondanks een verbod, ze draagt het
[ afbeelding ]
In ieder geval, het laatste woord is nog niet uitgesproken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Straks een steniging met de keien van de vijver
verbod waaropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:40 schreef spapaars het volgende:
Ondanks een verbod, ze draagt het
[ afbeelding ]
Dat kan maar haalt wel de lol uit het spelletje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap geen ene kut van dat hele Weerwolven .....![]()
Je kan toch gewoon onzettend vals spelen door stiekem je ogen te openen, of ben ik blond ...
zwart?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat is verboden en draagt Jolien toch?
Zwarte jurkje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:45 schreef Dotteke het volgende:
Wat is verboden en draagt Jolien toch?
Was een andere zwarte jurk die was veel meer decolleté die mocht ze niet aan was te sexyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar goedgekeurd ... BB heeft het zelf in haar kast gehangen
De make-up vond ie ook al teveel van het goedequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwarte jurkje.
Jeffrey vertelde haar dat ze dat alleen mag dragen voor hem.
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Snensie het volgende:
Zeggen dat je iemand mooier vind zonder make- up is niet hetzelfde als het verbieden.
Ze is vier jaar ouder dan die kleuter , ze doet het zelf.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegeven
De ondertoon erbij zegt mij genoeg
Hij is gewoon een bemoeizuchtige engnek
Dat is ook zo, ik vind haar zonder er ook goed uitzien, maar het kwam een beetje commanderend over en daar had Jolien schijt aanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Snensie het volgende:
Zeggen dat je iemand mooier vind zonder make- up is niet hetzelfde als het verbieden.
NOUUU ze heeft veel minder schmienk op nu zei ze een paar keer.. want hij vindt natural mooier.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ik vind haar zonder er ook goed uitzien, maar het kwam een beetje commanderend over en daar had Jolien schijt aan
Ze gaat hierna lekker 3 weken naar Albanie voor een missverkiezing, die meid is echt niet achterlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft er de hele tijd naast gezeten en zijn ongefilterde mening gegeven
De ondertoon erbij zegt mij genoeg
Hij is gewoon een bemoeizuchtige engnek
Is ze 4 jaar ouder dan Jeffquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze is vier jaar ouder dan die kleuter , ze doet het zelf.
Ze kiest voor hem , vanavond de eerste avond zat te smeken om zijn aandacht..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Is ze 4 jaar ouder dan Jeff
Dan hoort ie het nog niet te doen, maar dan zou ze zeker niet het naieve domme blondje moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |