Minder.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Paulien Cornelisse dus ipv Maarten van Rossem
Uit welke vijver vissen ze dan ? Ik zou best mee willen doen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
En ze lijken ook voor te sorteren op een kleiner aanbod aan kandidaten na zoveel seizoenen door a la de Vlaamse versie pas vanaf begin september te gaan uitzenden. Dus geen slimste mens meer in de zomer. Lijkt me onwaarschijnlijk dat er dan nog een wintereditie meteen achteraan komt.
7 weken wel ´gewoon´, maar wellicht geen voorjaarseditie dan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
En ze lijken ook voor te sorteren op een kleiner aanbod aan kandidaten na zoveel seizoenen door a la de Vlaamse versie pas vanaf begin september te gaan uitzenden. Dus geen slimste mens meer in de zomer. Lijkt me onwaarschijnlijk dat er dan nog een wintereditie meteen achteraan komt.
Zomereditie was altijd 6 weken schreef AD, weet niet of dat klopt, dus dan zou er 1 week bij komen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
7 weken wel ´gewoon´, maar wellicht geen voorjaarseditie dan.
Mijn plaatsgenoot en bijna buurman. Zou ik mooi met hem mee kunnen rijden als deelnemer.quote:
Het werkte altijd goed in de zomer, omdat het (buiten wat actualiteiten om) een van de weinige niet-herhalingen was die uit werd gezonden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Allebei de edities waren altijd 6 weken. Ze hebben alleen 1x slechts maandag tm donderdag gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 22 april 2025 09:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zomereditie was altijd 6 weken schreef AD, weet niet of dat klopt, dus dan zou er 1 week bij komen.
Tina kan ook overdrijven zeg. Wat maakt het uit dat het een uurtje later wordt uitgezonden. Het is niet dat heel kijkend Nederland dan al op bed ligt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het werkte altijd goed in de zomer, omdat het (buiten wat actualiteiten om) een van de weinige niet-herhalingen was die uit werd gezonden.
Of willen ze B&B Vol Liefde uit de weg gaan?
Het komt ook opeens een uur later, om 21.30 pas. Gaat dat werken?
Tina heeft er al een hard hoofd in:
[ afbeelding ]
Dit. Verrassende en leuke keuzequote:Op dinsdag 22 april 2025 08:59 schreef Näsenbar het volgende:
Leuk! Had ik niet aan zien komen maar ik ben aangenaam verrast.
Ik ben ook om, gezien de andere kandidaten.quote:
Zeikwijf Tina heeft overal een hard hoofd inquote:Op dinsdag 22 april 2025 10:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het werkte altijd goed in de zomer, omdat het (buiten wat actualiteiten om) een van de weinige niet-herhalingen was die uit werd gezonden.
Of willen ze B&B Vol Liefde uit de weg gaan?
Het komt ook opeens een uur later, om 21.30 pas. Gaat dat werken?
Tina heeft er al een hard hoofd in:
[ afbeelding ]
Maarten being Maartenquote:"De afgelopen maanden gingen er allemaal namen van volstrekte halvegaren rond. Ik ben erg blij dat die het niet geworden zijn", zegt Van Rossem dinsdag tegen persbureau ANP.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
Van Rossem aangenaam verrast dat Cornelisse jurylid in De slimste mens wordt
[..]
Maarten being Maarten
Mwah. Dat ze niet genoemd werd betekent niet per se dat het een verrassende keuze is. KRWoke-NCRV kennende wilden ze waarschijnlijk dolgraag een linkse vrouw. Denk wel dat Cornelisse een betere keuze is dan Francis van Broekhuizen en ZÉKER dan Margriet van der Linden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |