Hangt er vanaf hoe zichtbaar je bent. En hoeveel prikstruiken er groeien. Bij veel brandnetels is een plastuit ideaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
He bah, ik plas gewoon wild als ik in het bos ben
Die warme tuit vond ik heel vies voelen
En dan die lelijke sneakers eronder.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb helemaal niets met Klaas. Ik vind het maar een raar type. Ook die stropdas, met dat streepje, man kun je niks anders aandoen?
Vind het ook een irritante kerel, denkt grappig te zijn maar is het nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef Vincent_student het volgende:
Ik heb helemaal niets met Klaas. Ik vind het maar een raar type. Ook die stropdas, met dat streepje, man kun je niks anders aandoen?
Geen tuit voor mijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:50 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe zichtbaar je bent. En hoeveel prikstruiken er groeien. Bij veel brandnetels is een plastuit ideaal.
Oooehhhquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
Goh, dat heb ik vroeger ook gedaan.
Oh ik vond die juist makkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:59 schreef Magica het volgende:
Puzzel van Lisa was beduidend moeilijker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |