“Gewoon gaan leven” en dan over 3 maanden onthoofd worden waarna jij hier zeker helemaal verrast komt reageren omdat je echt niet snapt hoe dit kon gebeuren zeker?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, zeg kan ook gewoon gaan leven, zoals ze zelf zegt. Een veilig eindje bij haar kutfamilie vandaan en dan gewoon opnieuw beginnen.
Maar blijkbaar blijft ze liever met haar familie bezig omdat al die aandacht toch wel fijn is.
Kritiek op Islam door Links Nederland. Haha #degrapvanvandaagquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:04 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee. De islam moet bekritiseerd worden! Daar zijn rechts én links Nederland het met mekaar mee eens.
Het verschil is echter wel dat die kritiek vanuit rechts vaak gepaard gaat met walgelijke islamofobie jegens alle moslims, waardoor de weldenkende linkse medemens dit moet verwerpen en er geen ruimte meer blijft voor kritiek op de islam.
Welk glazen bolletje zegt dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Gewoon gaan leven” en dan over 3 maanden onthoofd worden waarna jij hier zeker helemaal verrast komt reageren omdat je echt niet snapt hoe dit kon gebeuren zeker?
Haar eerste column in de Telegraaf gaat ook over Roshin (28), de vrouw die in Apeldoorn is vermoord door haar bloedeigen broer, met goedkeuring van hun vader.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Gewoon gaan leven” en dan over 3 maanden onthoofd worden waarna jij hier zeker helemaal verrast komt reageren omdat je echt niet snapt hoe dit kon gebeuren zeker?
Hardop gelachen weer om je mokerdomme naïeve instelling ouwe D66’er dat je er bent
Kom op, als iemand die non binair is, of een andere ‘beschermde’ mentale afwijking heeft, bedreigd wordt omdat die heel vocaal is ten aanzien daarvan, dan ben jij de eerste om daar schande van te spreken, samen met jouw geloofsgenoten.quote:
Dat zeg ik, naïef. Maar ik weet het goed gemaakt, geef jij even kritiek op de islam online met naam en toenaam om te bewijzen dat het met eerwraak en geweld wel meevalt, beste bewijs wat jij kan leveren.quote:
Maar o wee als je daar kritiek op hebt: islamofoob!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Haar eerste column in de Telegraaf gaat ook over Roshin (28), de vrouw die in Apeldoorn is vermoord door haar bloedeigen broer, met goedkeuring van hun vader.
Dat zou haar ook kunnen gebeuren als ze geen beveiliging meer heeft.
Voorbeelden te over inderdaad, maar uberprogressief struisvogel Hexagon doet net alsof er niks aan de hand is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Haar eerste column in de Telegraaf gaat ook over Roshin (28), de vrouw die in Apeldoorn is vermoord door haar bloedeigen broer, met goedkeuring van hun vader.
Dat zou haar ook kunnen gebeuren als ze geen beveiliging meer heeft.
Nee nee dat bestaat niet joh, is allemaal een verzinsel van de islamofoben!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zoek maar eens het woord eerwraak op.
"geef ze nog een paar eeuwen om zich aan te passen"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee nee dat bestaat niet joh, is allemaal een verzinsel van de islamofoben!
Ik ontken nergens dat er achterlijke moslims zijn die geweld gebruiken. Echter wil dat niet zeggen dat Lale dat per se gaat gebeuren en waarom die aandachtszoekerij van haar dat zou voorkomen. En speculeren wat ik erop zou reageren is ook vrij zinloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, naïef. Maar ik weet het goed gemaakt, geef jij even kritiek op de islam online met naam en toenaam om te bewijzen dat het met eerwraak en geweld wel meevalt, beste bewijs wat jij kan leveren.
Je bent echt volslagen wereldvreemd.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat er achterlijke moslims zijn die geweld gebruiken. Echter wil dat niet zeggen dat Lale dat per se gaat gebeuren en waarom die aandachtszoekerij van haar dat zou voorkomen. En speculeren wat ik erop zou reageren is ook vrij zinloos.
Ze kan beter wat constructiever aan de bak gaan dan bezig blijven met haar familie die toch niet gaat veranderen. Alle banden en contacten ermee verbreken en ergens gaan wonen wat buiten hun buurt ligt.
Dat hoeft niet. In Afghanistan en vergelijkbare achterlijke landen kunnen ze gewoon zichzelf zijn. You do you.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:26 schreef Loverboii het volgende:
[..]
"geef ze nog een paar eeuwen om zich aan te passen"
Dus je argument is een reactie die ik niet heb gegeven maar waarvan jij denkt dat ik die ooit geef?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kom op, als iemand die non binair is, of een andere ‘beschermde’ mentale afwijking heeft, bedreigd wordt omdat die heel vocaal is ten aanzien daarvan, dan ben jij de eerste om daar schande van te spreken, samen met jouw geloofsgenoten.
Echt, die plaat voor de kop van de religie der überprogressieven is van gewapend beton…
Useful idiots omdat ze zelfs tegen over intolerantie tolerant willen blijven.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah, al die useful idiots die eh ... achter de vrijheid van godsdienst staan.
Ach, we kunnen gewoon even in je PoHi kijken en tada, we zien precies hoe je erin staat:quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus je argument is een reactie die ik niet heb gegeven maar waarvan jij denkt dat ik die ooit geef?
Maar blijf draaien Hex, blijven draaien…draaien,draaien,draaien tot je niet meer kunt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 16:47 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, dat is als MAGA een dagje lachen omdat die DEI-managers de laan uit zijn gestuurd. Maar je eigen leven blijkt morgen nog steeds een treurnis.
Dat is toch niet een dergelijke reactie. Mij zal het ook een worst wezen of er DEI-managers zijn bij de Amerikaanse overheid. Meer dat het nogal treurig is er zo'n feest van te maken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, we kunnen gewoon even in je PoHi kijken en tada, we zien precies hoe je erin staat:
[..]
Maar blijf draaien Hex, blijven draaien…draaien,draaien,draaien tot je niet meer kunt.
Bij dat soort discussies heb jij meermaals vooraan gestaan om het überprogressieve dogma te belijden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus je argument is een reactie die ik niet heb gegeven maar waarvan jij denkt dat ik die ooit geef?
Ach, natuurlijk, nu doet het je opeens niet zoveel. Maar ondertussen wel 15 reacties in dat topic plaatsen. Best veel voor iemand die het “niet zoveel doet”quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is toch niet een dergelijke reactie. Mij zal het ook een worst wezen of er DEI-managers zijn bij de Amerikaanse overheid. Meer dat het nogal treurig is er zo'n feest van te maken.
Het afschaffen van DEI is uiteraard positief. Als je de beste gehandicapte queer persoon voor een functie zoekt is de kans veel kleiner dat je een goede kracht werft dan wanneer je de beste persoon voor een functie zoekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is toch niet een dergelijke reactie. Mij zal het ook een worst wezen of er DEI-managers zijn bij de Amerikaanse overheid. Meer dat het nogal treurig is er zo'n feest van te maken.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk, nu doet het je opeens niet zoveel. Maar ondertussen wel 15 reacties in dat topic plaatsen. Best veel voor iemand die het “niet zoveel doet”
Draaien, draaien, blijven draaien….
Tja, het zal wel. Maar het al dan niet bestaan van DEI-managers is voor mij prioriteit 934 op het lijstje van dingen om me druk om te maken. Het is eerder treurig dat anderen het blijkbaar zo belangrijk vinden dat een hoop belangrijkere zaken blijkbaar ondergeschikt zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het afschaffen van DEI is uiteraard positief. Als je de beste gehandicapte queer persoon voor een functie zoekt is de kans veel kleiner dat je een goede kracht werft dan wanneer je de beste persoon voor een functie zoekt.
Natuurlijk kan de beste persoon gehandicapt en queer zijn, maar dat is weer wat anders.
Onzin, radicale gewelddadige mensen zijn niet de vrienden van echt linkse mensen, omdat door die radicale gewelddadige mensen de jongere generaties minder innerlijke rust krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:12 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kritiek op Islam door Links Nederland. Haha #degrapvanvandaag
Het is inefficiëntie die tot in de vezels van een organisatie gaat zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Tja, het zal wel. Maar het al dan niet bestaan van DEI-managers is voor mij prioriteit 934 op het lijstje van dingen om me druk om te maken. Het is eerder treurig dat anderen het blijkbaar zo belangrijk vinden dat een hoop belangrijkere zaken blijkbaar ondergeschikt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |