SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Der Untergang.quote:
Die draait momenteel nietquote:
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je aan @:dezwabber vragen, dat is de bioscoop expert
Eeuwig zondequote:
Nee, ik, kom net pas binnenvallenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
Ik zit daar altijd op te wachten, maar helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
genoeg andere filmsquote:
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweestquote:
En is het wat die film?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Budget?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef mschol het volgende:
maar ik moet nog steeds een leuk cadeautje(+kaart) verzinnen voor een vrouw die 40 wordt, tips zijn welkom
en ja, beetje plagen e.d. kan ze hebben![]()
Ja, vond het een leuke filmquote:
Flow wil ik ook nog wel zienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooi
Lol whut.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vond het een leuke film
De mensen naast ons, snapte de film niet.
Dus ja
Misschien hebben ze de eerste delen niet gezien, maar zelfs dan vind ik het nog een prestatie dat je de film niet snapt, lolquote:
Als de zaal geen airco heeft, tijdens een hittegolf. Been there.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel eens niet uitstekend bioscoopweer?
Toevallig terwijl ik in de film zat?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.
Ja dat vind ik ook best knap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de eerste delen niet gezien, maar zelfs dan vind ik het nog een prestatie dat je de film niet snapt, lol
heb ik nog niet echt in gedachtequote:
aii, das altijd balenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ben ik mijn handschoenen kwijt geraakt. Stom.
Heb ik maanden geleden al gezien, draaide op een filmfestivalquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flow wil ik ook nog wel zien
Ik heb geen idee, je plaatste een plaatje van IDFA dacht ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toevallig terwijl ik in de film zat?
Dat zijn de leuke cadeautjes, vragen stellen en de personen achter de film zienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
The Surfer(2024)6.5thriller991h 39minn/aLorcan FinneganThomas MartinNicolas Cage, Julian McMahon, Nicholas CassimWhen a man returns to his beach side hometown in Australia, he is humiliated in front of his teenage son by a local group of surfers who claim ownership over the secluded beach of his childhood
Deze ben ik gaan zien. Is altijd wel leuk als de regisseur er ook bij is en vragen uit de zaal beantwoordt.
zou er nu ook van balen, heb perfecte dunnere handschoenen, ben al een keer teruggefietst om een handschoen te zoeken (en gevonden)quote:
Ik denk dat ik ze dan in de Jumbo kwijt ben geraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zou er nu ook van balen, heb perfecte dunnere handschoenen, ben al een keer teruggefietst om een handschoen te zoeken (en gevonden)
Heb je een Cineville pas?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
Vanavond naar Eraserhead. Niet bij het IFFR, maar omdat KINO het laat zien ivm het overlijden van David Lynch
Eraserhead(1977)7.3fantasy, horror89Not Rate16David LynchDavid LynchJack Nance, Charlotte Stewart, Allen JosephHenry Spencer tries to survive his industrial environment, his angry girlfriend, and the unbearable screams of his newborn mutant child
Daar heb je tegenwoordig elastieken voor die je om je pols doet. Super handigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
Koordje door je beide mouwen doen en ze daar aan vastmaken zodat je ze niet kwijtraakt als je ze uitdoet.
Dat is een Doom cheat codequote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, je plaatste een plaatje van IDFA dacht ik
Whehe. En het International Documentary Filmfestival Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een Doom cheat code
Maar die geeft geen ene neukquote:
IGGENquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar is vast een afkorting voor te verzinnen.
"Vond u het zelf ook niet gewoon een beetje een pretentieuze onmeunige kutfilm?"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
The Surfer(2024)6.5thriller991h 39minn/aLorcan FinneganThomas MartinNicolas Cage, Julian McMahon, Nicholas CassimWhen a man returns to his beach side hometown in Australia, he is humiliated in front of his teenage son by a local group of surfers who claim ownership over the secluded beach of his childhood
Deze ben ik gaan zien. Is altijd wel leuk als de regisseur er ook bij is en vragen uit de zaal beantwoordt.
Volgens mij moet die officieel nog uitkomen, hoe weet je wat voor film het is of zat je gezellig naast Zwabbie in de bios?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
"Vond u het zelf ook niet gewoon een beetje een pretentieuze onmeunige kutfilm?"
Dat is een Holleeder dus zou uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Pfoe, wie wil er nu nog?
Relatie Miljuschka Witzenhausen na negen jaar voorbij
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een Holleeder dus zou uit de buurt blijven
Ga je er ook wel eens koffie mee drinken?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.
Yep. Hij heeft intenser gedaan, maar hij gaat zeker een beetje loopy in de film.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Het is trouwens wel een echte Intensolas Cage film zo te zien
Bekijk deze YouTube-video
Beter dichtbij een gekke oom dan een verre vriend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.
Ik steek mijn neus niet liever in zijn zaakjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er ook wel eens koffie mee drinken?
Stinkende zaakjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek mijn neus niet liever in zijn zaakjes.
Doorgesnoven bad lieutenant of achternagezet door de bijen of brandend op de motor zatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft intenser gedaan, maar hij gaat zeker een beetje loopy in de film.
#metooquote:
Ik heb IDFA in mijn hoofd omdat ik zondag naar een best of IDFA dag gaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. En het International Documentary Filmfestival Amsterdam
Dat is in november.
wat voor ras is het?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Ze heeft eindelijk besloten dat de krabpaal ook prima ligt.
[ link | afbeelding ]
kadquote:
Dat klikt ook wel als een kattenras.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We live in time.
Ik wil een Andrew Garfield.
Ah, yes. Ik zag hem voorbijkomen maar wist niet zeker of ik daar aan toe was.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We live in time.
Ik wil een Andrew Garfield.
Alleen lasagna voerenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klikt ook wel als een kattenras.
Ik vond hem heel mooi. Maar ik zat te brullen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Ik zag hem voorbijkomen maar wist niet zeker of ik daar aan toe was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dan gooi ik hem op "misschien later." Ben al depri genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem heel mooi. Maar ik zat te brullen.
Dan zou ik hem even overslaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op "misschien later." Ben al depri genoeg.
Fijn weekend allemaal!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we vroeg of laat allemaal een hele enge ziekte en gaan we allemaal dood.
Proost!🍻quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we vroeg of laat allemaal een hele enge ziekte en gaan we allemaal dood.
Gelukkig begint de film zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat het positiviteitsuurtje van start is gegaan.
Sesame Street: Madeline Kahn and Grover - Sing After Mequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo weer family guy kijken ofzo om op te vrolijken
Moet je ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die zegt dat ik normaal moet doen
Nee nog niet. En niet echt geld ook dusjahquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je wat leuks op het oog?
Welke? Die had ook een terugroepactiequote:
Misschien heeft GrandpaFred nog suggestiesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog niet. En niet echt geld ook dusjah
ik las uitje... en dacht.... zilver of amsterdamsquote:
Juicy Lucy Neipa. Daar zie ik geen terugroepactie van gelukkigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke? Die had ook een terugroepactie
Ik heb nog wel boursin met sjalotjes liggen. En mini crackers. Goede onbedoelde tipquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik las uitje... en dacht.... zilver of amsterdams
ok die was het niet, lekker drinken dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Juicy Lucy Neipa. Daar zie ik geen terugroepactie van gelukkig
quote:
quote:Over
Voorn is een verzamelnaam voor een aantal vissoorten behorende tot de eigenlijke karpers. Voorn wijst niet op een apart geslacht, familie of soort, maar is een naam in de volks- en vissersmond gebruikt voor een aantal vissen die gelijkaardige kenmerken hebben.
Nee, ik denk dat die Voorn Portugees is en Vasco heetquote:
Dit is Dick "Cocky" Voorn en hij lachtquote:
Ben jij zo iemand die zich schaamt als je met wc papier over straat moet lopen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag net een huis op funda in de Tepelenstraat. Toch tikje vreemd als je je adres moet opgeven.
Absoluutquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zich schaamt als je met wc papier over straat moet lopen?
Zo aan je schoen geplakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die zich schaamt als je met wc papier over straat moet lopen?
Ik zou dit wel plezant vinden, als ze je dan aankijken, "ja ik woon echt in een kutbuurt"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zag net een huis op funda in de Tepelenstraat. Toch tikje vreemd als je je adres moet opgeven.
Of zo'n sliert wc papier onder je rok vandaan ofzoquote:
En condooms kopen, doe je dat fier en kakelend van trots en voorpret met je borst vooruit of sta je ergens om 07:59 voor de deur?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dit wel plezant vinden, als ze je dan aankijken, "ja ik woon echt in een kutbuurt"
En dan niets zeggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zo'n sliert wc papier onder je rok vandaan ofzo
Zakdoekje leggen.quote:
Waarom zou ik condooms kopen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En condooms kopen, doe je dat fier en kakelend van trots en voorpret met je borst vooruit of sta je ergens om 07:59 voor de deur?
Is dat de naam van je band?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook
*Bombastic Side Eye
Alles met een hoofdletter ja
Had een vriendin eens in de brugklas toen ze aan de klats wasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kukeleku.quote:
Jazeker, wil je ook wat merch van mijn nieuwe band kopen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat de naam van je band?
Wat lees ik allemaal weerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had een vriendin eens in de brugklas toen ze aan de klats waszo uit haar broekspijp
Ik was verhuisd als ik dat was maar zij had er schijt aan.
Bloed én schijt aan haar broekspijp.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had een vriendin eens in de brugklas toen ze aan de klats waszo uit haar broekspijp
Ik was verhuisd als ik dat was maar zij had er schijt aan.
Jij hebt een schapendarm op zak?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom zou ik condooms kopen?
Daar moet de vrouw toch allemaal voor zorgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een schapendarm op zak?
FOK!kers doen niet aan seksquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt een schapendarm op zak?
Nou ik ken niet echt hitjes van julliequote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker, wil je ook wat merch van mijn nieuwe band kopen?
Maximaal zesrols. Meer past niet in mijn boodschappentasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je het genanter om met een zesrolsverpakking met een 48 rols te lopen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo Modiequote:
Gezocht, vrouw met schapendarm.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet de vrouw toch allemaal voor zorgen
Elke maand hetzelfde gezeikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bloed én schijt aan haar broekspijp.
Klopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar moet de vrouw toch allemaal voor zorgen
Oh ja.. daar moeten we nog wel even aan werken jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ik ken niet echt hitjes van jullie
Maar dan loop je er niet mee over straatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maximaal zesrols. Meer past niet in mijn boodschappentas
Ik lees dit nu pas lol maar dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of gewoon de hele nacht aan de deur lopen krabben en mauwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Want alles waar te voor staat kan niet goed zijn zekerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Mss iets als ‘Knaag and Roar’ of ‘Rock and Roll Rodent’?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. daar moeten we nog wel even aan werken ja
Brok and Roll.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss iets als ‘Knaag and Roar’ of ‘Rock and Roll Rodent’?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss iets als ‘Knaag and Roar’ of ‘Rock and Roll Rodent’?
...watquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja en zoiets als: BRRRRRRRRRRRRRRRRR PRRRR PRRRRR *heupwieg
Nou ...quote:
Te Deumquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Want alles waar te voor staat kan niet goed zijn zeker
Klinkt alsof je windjes laat maar dat dan probeert te verdoezelen met soepele heupen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ...
BRRRRRRRRRRRRRRRRR PRRRR PRRRRR *heupwieg
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je windjes laat maar dat dan probeert te verdoezelen met soepele heupen.
Dat verklaard. Ik heb geen caafs.quote:
Nee, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat verklaard. Ik heb geen caafs.
Dat verklaard.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat verklaard. Ik heb geen caafs.
Ben meer van de nijntjesquote:
Ja.quote:
Die open bekquote:
Een soort lachende caafquote:
is dat ook zo'n helikopter?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vosje maakt ook altijd zo'n teringherrie de hele tijd
la vache qui ritquote:
wel makkelijk om zo op bed gekanont te wordenquote:
quote:
Meer een vieze fluiter en mopperaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
is dat ook zo'n helikopter?
Oh, is het er zo eentjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een vieze fluiter en mopperaar.
32 januariquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Weten jullie wat voor dag het is morgen?
Wat?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer een vieze fluiter en mopperaar.
Zaterdag?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Weten jullie wat voor dag het is morgen?
CL geeft Vosje beschuitjes en laat hem dan fluitenquote:
we hebben dry januari verlengd voor jequote:
wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CL geeft Vosje beschuitjes en laat hem dan fluiten
Heel het hok vies en onder de beschuitkruimels met caafspeeksel
POMA's, ESMA's en GINTOOOOOOOO'squote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben dry januari verlengd voor je
yes we canquote:
Euhm.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles, Dimmy and Karzai on naked bustour.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fles, Dimmy and Karzai on naked bustour.
jij wilde ook mee?quote:
Je pa en ma zijn toch op 2 februari getrouwd??quote:
en 6 maand later kwam dimmy... haar pa en ma wisten niet dat een zwangerschap 9 maand duurdequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je pa en ma zijn toch op 2 februari getrouwd??
Nee, liever niet.quote:
Wie is Maarten van de Campina reclame?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
God wat haat ik die Maarten van de Campina reclame toch
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie is Maarten van de Campina reclame?En waarom ken jij die man bij z'n voornaam?
![]()
Dat klinkt verrassend prettigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik lig al onder de wol met een kruikje en een poes
waarom heb je de Belgische versie geplaatst?quote:
Niet zo erg als Liselotte Alkemade en d'r vader van de PrijsVrij reclamesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Ok per ongeluk dus, deze is zo mogelijk nog irritanter.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom heb je de Belgische versie geplaatst?
Zinininquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet zo erg als Liselotte Alkemade en d'r vader van de PrijsVrij reclames
Die voice over is irritantquote:
Betere voice over, die weet zijn stem wat beter in te zetten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
van de NLversie is het een man
Bekijk deze YouTube-video
und Erwachsen ebensoquote:
Welke open instelling was de inspiratie voor deze reclame?quote:
Wij zijn toch besloten/gesloten??quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke open instelling was de inspiratie voor deze reclame?
De KSC toevallig?
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je pa en ma zijn toch op 2 februari getrouwd??
Zulke wijze woorden heb ik je hier nog maar zelden horen spuwenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
"kersen zijn kersen"quote:
quote:
Avondquote:
Nobody kers.quote:
quote:
hoi²quote:
Dit is een vrij openbare plek.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij zijn toch besloten/gesloten??
Nice.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10/10 op de schaal van @:Haags
ja, okee dat is waar. (bijna) Iedereen is hier welkomquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is een vrij openbare plek.
Wie is hier niet welkom?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ja, okee dat is waar. (bijna) Iedereen is hier welkom
Ik heb gelukkig alleen ervaring met een open PAAZ-opname. Vooralsnog geen gesloten afdeling gehad....
dat vertellen we niet hardop.. is zo sneu als diegene dat hier leestquote:
DIe mensen die zich gewoon niet gedragen. Die hebben vaak wel een streep door hun naam of zijn helemaal van FOK ik kan me wel iemand herinneren die zich af vroeg waar het zwembad wasquote:
Trustequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:08 schreef Nizno het volgende:
Ik ga boven lekker onder het warme dekbed liggen
Gute Nacht Freunde
je valt wel in de herhaling vanavondquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend
Nou ja op zich weinig, wat klusjes en filmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
quote:Elk jaar op 17 februari wordt wereldwijd de internationale Doe Vriendelijk Dag gehouden. Op deze dag staat het extra vriendelijk zijn tegen je medemens centraal. De Internationale Doe Vriendelijk Dag is over komen waaien uit de Verenigde Staten. Daar staat het, net als in andere Engelstalige landen, bekend als The Random Acts of Kindness Day.
Waar doe je dat dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit dagelijks al, als puur mensenmens.
Peoplemanagerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dit dagelijks al, als puur mensenmens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
PeoplemanagerPeoplemanager klinkt altijd als een soort aanranderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
PeoplemanagerEn toen stak je hem voor de goede orde 44 keer met je mensenmes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
[..]
PeoplemanagerIemand schol me ooit uit voor aanneemmannetje, inmiddels gaat het wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde reageren op je reactie en toen drukte ik bijna op rapporterenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Peoplemanager klinkt altijd als een soort aanrander
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En toen stak je hem voor de goede orde 44 keer met je mensenmes?
Was ik die iemand, toevallig?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand schol me ooit uit voor aanneemmannetje, inmiddels gaat het wel weer.
Gaat echt beter of neem je dat slechts aan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand schol me ooit uit voor aanneemmannetje, inmiddels gaat het wel weer.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde reageren op je reactie en toen drukte ik bijna op rapporteren
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was ik die iemand, toevallig?
Ik vind dat echt een indrukwekkende naam voor een zwaard.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoe heet jouw zwaard?" "Excalibur! En de jouwe?"
"People Manager"
Ja, daarom ga ik ook maar richting bed.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, wtf.. het is alweer bijna half 12
Joejoe groetjes thuis.
Ik ook zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook maar richting bed.
Had vroeger in een game wel een machinegeweer dat 'Crowd Control' heettequote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Hoe heet jouw zwaard?" "Excalibur! En de jouwe?"
"People Manager"
Chillen met mezelfquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:10 schreef Koen66 het volgende:
+ Chillen in een bubbelbadquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Chillen met mezelf
Chillen met een vriendin
Chillen met de kat (hopelijk)
ik ga nog even 700km trucken (met bootjes deels dus pak em beet 20-30 minuten rijden en dan duik ik er inquote:
Die heb ik helaas niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
+ Chillen in een bubbelbad
Caafs zijn weer schoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh, wtf.. het is alweer bijna half 12
Joejoe groetjes thuis.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
Er wordt weer lekker geschreeuwd op straat
Wat ordinair weer zeg van Etto.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij en Vlinder in de bosjes weer zeker?
Echt hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen fatsoen meer die boomers tegenwoordig
ga nou eerst maar eens een dry year te houden, anders kan je die onzin net zo goed stoppenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
Dry January is over![]()
![]()
![]()
We gaan nu naar Fat Free February people, hoop dat iedereen zn weegschaal en dieet boekje paraat heeft
Dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ga nou eerst maar eens een dry year te houden, anders kan je die onzin net zo goed stoppen
En, wat was het resultaat op je gezondheid?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
Dry January is over![]()
![]()
![]()
We gaan nu naar Fat Free February people, hoop dat iedereen zn weegschaal en dieet boekje paraat heeft
Geen ideequote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, wat was het resultaat op je gezondheid?
Heb alleen een reep Kinder chocolade paraat
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik heb geen metingen gedaan oid.
Ga toch niet twee keer in een maand bloedprikken om leverwaardes ed te checken.quote:
Aan schoolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dimmies![]()
Grootse plannen voor vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |