SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Der Untergang.quote:
Die draait momenteel nietquote:
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je aan @:dezwabber vragen, dat is de bioscoop expert
Eeuwig zondequote:
Nee, ik, kom net pas binnenvallenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
Ik zit daar altijd op te wachten, maar helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
genoeg andere filmsquote:
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweestquote:
En is het wat die film?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Budget?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef mschol het volgende:
maar ik moet nog steeds een leuk cadeautje(+kaart) verzinnen voor een vrouw die 40 wordt, tips zijn welkom
en ja, beetje plagen e.d. kan ze hebben![]()
Ja, vond het een leuke filmquote:
Flow wil ik ook nog wel zienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooi
Lol whut.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vond het een leuke film
De mensen naast ons, snapte de film niet.
Dus ja
Misschien hebben ze de eerste delen niet gezien, maar zelfs dan vind ik het nog een prestatie dat je de film niet snapt, lolquote:
Als de zaal geen airco heeft, tijdens een hittegolf. Been there.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel eens niet uitstekend bioscoopweer?
Toevallig terwijl ik in de film zat?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.
Ja dat vind ik ook best knap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de eerste delen niet gezien, maar zelfs dan vind ik het nog een prestatie dat je de film niet snapt, lol
heb ik nog niet echt in gedachtequote:
aii, das altijd balenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Volgens mij ben ik mijn handschoenen kwijt geraakt. Stom.
Heb ik maanden geleden al gezien, draaide op een filmfestivalquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flow wil ik ook nog wel zien
Ik heb geen idee, je plaatste een plaatje van IDFA dacht ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toevallig terwijl ik in de film zat?
Dat zijn de leuke cadeautjes, vragen stellen en de personen achter de film zienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
The Surfer(2024)6.5thriller991h 39minn/aLorcan FinneganThomas MartinNicolas Cage, Julian McMahon, Nicholas CassimWhen a man returns to his beach side hometown in Australia, he is humiliated in front of his teenage son by a local group of surfers who claim ownership over the secluded beach of his childhood
Deze ben ik gaan zien. Is altijd wel leuk als de regisseur er ook bij is en vragen uit de zaal beantwoordt.
zou er nu ook van balen, heb perfecte dunnere handschoenen, ben al een keer teruggefietst om een handschoen te zoeken (en gevonden)quote:
Ik denk dat ik ze dan in de Jumbo kwijt ben geraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:33 schreef mschol het volgende:
[..]
zou er nu ook van balen, heb perfecte dunnere handschoenen, ben al een keer teruggefietst om een handschoen te zoeken (en gevonden)
Heb je een Cineville pas?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
Vanavond naar Eraserhead. Niet bij het IFFR, maar omdat KINO het laat zien ivm het overlijden van David Lynch
Eraserhead(1977)7.3fantasy, horror89Not Rate16David LynchDavid LynchJack Nance, Charlotte Stewart, Allen JosephHenry Spencer tries to survive his industrial environment, his angry girlfriend, and the unbearable screams of his newborn mutant child
Daar heb je tegenwoordig elastieken voor die je om je pols doet. Super handigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
Koordje door je beide mouwen doen en ze daar aan vastmaken zodat je ze niet kwijtraakt als je ze uitdoet.
Dat is een Doom cheat codequote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, je plaatste een plaatje van IDFA dacht ik
Whehe. En het International Documentary Filmfestival Amsterdamquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is een Doom cheat code
Maar die geeft geen ene neukquote:
IGGENquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar is vast een afkorting voor te verzinnen.
"Vond u het zelf ook niet gewoon een beetje een pretentieuze onmeunige kutfilm?"quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
The Surfer(2024)6.5thriller991h 39minn/aLorcan FinneganThomas MartinNicolas Cage, Julian McMahon, Nicholas CassimWhen a man returns to his beach side hometown in Australia, he is humiliated in front of his teenage son by a local group of surfers who claim ownership over the secluded beach of his childhood
Deze ben ik gaan zien. Is altijd wel leuk als de regisseur er ook bij is en vragen uit de zaal beantwoordt.
Volgens mij moet die officieel nog uitkomen, hoe weet je wat voor film het is of zat je gezellig naast Zwabbie in de bios?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Modus het volgende:
[..]
"Vond u het zelf ook niet gewoon een beetje een pretentieuze onmeunige kutfilm?"
Dat is een Holleeder dus zou uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef UitStraling het volgende:
Pfoe, wie wil er nu nog?
Relatie Miljuschka Witzenhausen na negen jaar voorbij
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is een Holleeder dus zou uit de buurt blijven
Ga je er ook wel eens koffie mee drinken?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.
Yep. Hij heeft intenser gedaan, maar hij gaat zeker een beetje loopy in de film.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
Het is trouwens wel een echte Intensolas Cage film zo te zien
Bekijk deze YouTube-video
Beter dichtbij een gekke oom dan een verre vriend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die gekke oom woont hier al op een paar kilometer afstand.
Ik steek mijn neus niet liever in zijn zaakjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je er ook wel eens koffie mee drinken?
Stinkende zaakjes?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik steek mijn neus niet liever in zijn zaakjes.
Doorgesnoven bad lieutenant of achternagezet door de bijen of brandend op de motor zatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep. Hij heeft intenser gedaan, maar hij gaat zeker een beetje loopy in de film.
#metooquote:
Ik heb IDFA in mijn hoofd omdat ik zondag naar een best of IDFA dag gaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. En het International Documentary Filmfestival Amsterdam
Dat is in november.
wat voor ras is het?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Ze heeft eindelijk besloten dat de krabpaal ook prima ligt.
[ link | afbeelding ]
kadquote:
Dat klikt ook wel als een kattenras.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We live in time.
Ik wil een Andrew Garfield.
Ah, yes. Ik zag hem voorbijkomen maar wist niet zeker of ik daar aan toe was.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We live in time.
Ik wil een Andrew Garfield.
Alleen lasagna voerenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klikt ook wel als een kattenras.
Ik vond hem heel mooi. Maar ik zat te brullen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Ik zag hem voorbijkomen maar wist niet zeker of ik daar aan toe was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Dan gooi ik hem op "misschien later." Ben al depri genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem heel mooi. Maar ik zat te brullen.
Dan zou ik hem even overslaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan gooi ik hem op "misschien later." Ben al depri genoeg.
Fijn weekend allemaal!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we vroeg of laat allemaal een hele enge ziekte en gaan we allemaal dood.
Proost!🍻quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we vroeg of laat allemaal een hele enge ziekte en gaan we allemaal dood.
Gelukkig begint de film zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie dat het positiviteitsuurtje van start is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |