SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:
Der Untergang.quote:
Die draait momenteel nietquote:
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:53 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je aan @:dezwabber vragen, dat is de bioscoop expert
Eeuwig zondequote:
Nee, ik, kom net pas binnenvallenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
Ik zit daar altijd op te wachten, maar helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
Zat iedereen net af te wachten totdat iemand anders de LaPo pakte?
genoeg andere filmsquote:
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweestquote:
En is het wat die film?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben recent alleen naar Mufasa: The Lion King geweest
Verder weet ik niet wat er recent draait
Budget?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef mschol het volgende:
maar ik moet nog steeds een leuk cadeautje(+kaart) verzinnen voor een vrouw die 40 wordt, tips zijn welkom
en ja, beetje plagen e.d. kan ze hebben![]()
Ja, vond het een leuke filmquote:
Flow wil ik ook nog wel zienquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Flow, Mr K, Sing Sing en Nosferatu zijn wel mooi
Lol whut.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vond het een leuke film
De mensen naast ons, snapte de film niet.
Dus ja
Misschien hebben ze de eerste delen niet gezien, maar zelfs dan vind ik het nog een prestatie dat je de film niet snapt, lolquote:
Als de zaal geen airco heeft, tijdens een hittegolf. Been there.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het ook wel eens niet uitstekend bioscoopweer?
Toevallig terwijl ik in de film zat?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vroeg het hem vanmorgen, maar hij geeft geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |