Ik denk Jane, aangezien ik in het SV las dat Jane met Eva over dat soort dingen had gesproken.quote:
Is de eerste die z'n 2e doet, alleen Eva had nog niet getimmerdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje voor de 2e keer aan het timmeren... of zijn er al meer voor de 2e keer geweest?
Is ook een beetje apart meisjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:51 schreef odie22 het volgende:
david zegt wat en eva timmert lekker er op los
je zou er maar een uur op die stoel liggen en dan naar haar moeten luisterenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva kan er niks aan doen, maar ze heeft niet echt een prettige stem om naar te luisteren.
Dit is iets voor DGKquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:52 schreef rinardo het volgende:
Zijn er beelden van wat er vanmiddag tijdens het eten gebeurde? Toen Milena opstond om te salueren? @:DGK_Tegengas @:ledn81 @:spapaars
Weet je hoe laat dat was? Korter dan 4 uur geleden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:52 schreef rinardo het volgende:
Zijn er beelden van wat er vanmiddag tijdens het eten gebeurde? Toen Milena opstond om te salueren? @:DGK_Tegengas @:ledn81 @:spapaars
Ze krijgen de inboedel er wel bij, Milena, Sharice en Keanuquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane, Axel en Niels hebben het boudoir overgenomen
Hopelijk weg dan alquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:58 schreef kater1 het volgende:
Eva denkt dat ze over een week misschien helemaal heppiedepeppie zal zijn in het huis.
Ah! Daarom zat ie vanmiddag dus op een omgedraaide paddo!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik geloof dat de paddestoelen verf hebben afgegeven toen Axel erop zat bij het vuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan maakt Peter zich eindelijk nuttig! Best een goed idee ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:01 schreef basicsaint het volgende:
Ik denk dat er vanavond iemand naar de secret room gaat van waaruit Peter bediend kan worden.
Dat dan weer wel geven we haar extra weekjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Ligt eraan naast wie ze staat. Als ze naast Jeffrey staat, mag ze best mijn stem krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck Henk en Ingrid
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik heb een allergie voor Jeffrey en mensen die 'helemaal heppiedepeppie' zeggen...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel geven we haar extra weekje
Het licht is aan, maar er is niemand thuis.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
vrouw naar mij hart en bloedmooi en goed in de keuken
Nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
vrouw naar mij hart en bloedmooi en goed in de keuken
Dat gekreun in haar stem en dat langgerekte aan het eind van een zin heeft ze zichzelf aangeleerd. Dat kan niet anders. Geen normaal mens praat zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva kan er niks aan doen, maar ze heeft niet echt een prettige stem om naar te luisteren.
Leeg idd..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Het licht is aan, maar er is niemand thuis.
Preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:
quote:
ik zie het probleem nietquote:
Ze wilde laten zien dat ze geen dom blondje is. Ze kan naar huis, missie mislukt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:13 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ik zie het probleem niet
BB is nog lang niet over hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:15 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ze wilde laten zien dat ze geen dom blondje is. Ze kan naar huis, missie mislukt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er zit werkelijk helemaal niets in dat meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |