SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:31 schreef drakin het volgende:
Er spelen genoeg andere dingen waar je je wel zorgen om kunt maken
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- het weer
- het nakende weekend
- wat te eten dadelijk en straks
- wat zal ik eens allemaal voor nutteloze dingen gaan aanschaffen
Wat eten we vandaag is een kleine zorg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIIEEEEPPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Een stam in Afrikaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd totsti's, waarom weet ik ook niet.
@ToT Hoor je dat?!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik hou het bij 1 of 2quote:
zijn straks en vanavond 2 verschillende tijden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Ja pak ze!!quote:
Is straks niet gewoon avondeten dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Ja om 15:00 en om 18:30.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn straks en vanavond 2 verschillende tijden?
Ken ik nietquote:
Kun je daar niet een paar dagen mee wachten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
Ik moet zo stofzuigen maar ik vind dat zo zielig haha. Dat gaat ze niet leuk vinden.
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakkerquote:
lasagne is wel een flinke snack om 15:00quote:
Kan er nog meer bij dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakker) Geluncht met soep. Zo lasagna, daarna 2 tosti's en dan denk ik dat het hierbij blijft.
Nou ik zit dan wel re-de-lijk aan m'n tax. Maar afhankelijk van hoe ik mij vanavond voel gooi ik er misschien nog een kippensoepje inquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan er nog meer bij dan?
Hier alleen nog een bakje yoghurt met cruesli gehad
Dan zit je op hoeveel kcal?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakker) Geluncht met soep. Zo lasagna, daarna 2 tosti's en dan denk ik dat het hierbij blijft.
Das lekker rauwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
denk dat ik straks een stukje zalm in de pan mik
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
denk dat ik straks een stukje zalm in de pan mik
Soep + lasagna + tosti's + nog een soepje? Rond de 1700.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soep + lasagna + tosti's + nog een soepje? Rond de 1700
maar dat is die niet meer als die de pan raaktquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je daar niet een paar dagen mee wachten?
Ik ben gewoon gek op lomi lomi salmon en dat maak je met rauwe zalmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat is die niet meer als die de pan raakt
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek op lomi lomi salmon en dat maak je met rauwe zalm
Pisgeel.quote:
Denk dat je beter komkommers en radijsjes kunt eten in plaats van totsi's en lasagne als je af wil vallen.quote:
Maar niet een tekort aan slaap, als je daar een tekort aan hebt lukt afvallen vaak ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Als je wil afvallen is een tekort juist nodig, dat is hoe het werkt
Daar zitten grenzen aan, dat is hoe het werkt. Behalve voor jouw lichaam
Ik maak het regelmatigquote:
Mwa. Calories in, calories out geld voor het grootste gedeelte wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je beter komkommers en radijsjes kunt eten in plaats van totsi's en lasagne als je af wil vallen.
Alles waar te voor staat is niet goed.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar niet een tekort aan slaap, als je daar een tekort aan hebt lukt afvallen vaak ook niet
Zelfde geld voor een tekort aan ontspanning
Te lekker?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed.
tevredenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Te veel geld.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh het hele verhaal is nu ineens anders, interessantquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwa. Calories in, calories out geld voor het grootste gedeelte wel.
Ik mag max 2533 kcal, zit ik daar onder dan val ik af. Simpel zat.
Betekent niet dat het niet meteen super gezond is als ik 1 Big Mac Menu eet "want ik zit toch onder m'n behoefte" maar ook hier geld wél calories in calories out.
Ik probeer het zo gezond mogelijk te doen en zo min mogelijk een slip-up te hebben en grotendeels gaat dat ook wel goed.
Deze week 1.1 Kilo afgevallen, dus prima.
Datquote:
Nee, het verhaal was altijd zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh het hele verhaal is nu ineens anders, interessant
Teringlekker.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als ze echt niet meer lekker zijn, lusten de caafs ze misschien ook nog welquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Mandarijntje op. Vermoed dat ze snel op moeten
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, het verhaal was altijd zo.
Maar you do you. Ik weet hoe afvallen globaal werkt Crack, verrassing. Ik was bijna 180 Kilo op m'n zwaarst, nu zit ik daar ruim onder. Dus doe toch iets goed.
ik verzin dit inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2025 16:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn behoefte om mijn huidige gewicht te behouden ligt op +- 3000. Dus dat mij 2500 word aanbevolen via die app om af te vallen is dan toch normaal?! Ligt ook geheel in lijn met wat die app mij aangeeft hoeveel ik dan theoretisch per week zou kunnen afvallen. Klopt (als ik geen cheatday heb of m'n boekje door emoties / stress te buiten ga0 prima
2500 is trouwens normaal voor een gezonde vent van mijn leeftijd, dus dat zegt ook genoeg over hoe het er met mij voor staat
Mijn behoefte om gewicht te behouden is 3k. Ga ik dan op de 2533 zitten die die app aanraadt (of uberhaupt onder die 3k) dan val ik af.quote:
Onzin, calorietjes tellen is niet heilig, gewoon puur en gezond eten zonder 10.000 E-nummers waar je tieten, een verstoorde stofwisseling en een vaag ananashoofd van krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mwa. Calories in, calories out geld voor het grootste gedeelte wel.
Ik mag max 2533 kcal, zit ik daar onder dan val ik af. Simpel zat.
Betekent niet dat het niet meteen super gezond is als ik 1 Big Mac Menu eet "want ik zit toch onder m'n behoefte" maar ook hier geld wél calories in calories out.
Ik probeer het zo gezond mogelijk te doen en zo min mogelijk een slip-up te hebben en grotendeels gaat dat ook wel goed.
Deze week 1.1 Kilo afgevallen, dus prima.
Oh oh, pas maar opquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb toevallig deze week en vorige week lasagne gegeten
viesdik!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, dan is het wel duidelijk hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
wat voor lasagne?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Spreek je nu vloeiend Italiaans?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ze is een gelaagd persoonquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, dan is het wel duidelijk hoe je eruit ziet
Ze zei toch lasagne? Dat is genoeg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek je nu vloeiend Italiaans?
Ga ik vanavond etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:16 schreef UitStraling het volgende:
Werkt overigens ook zo voor gezonde dingen als spruitjes, is zeker gezond maar eet je die teveel dan zeggen kinderen "kijk mamma, daar loopt een spruitje"
overal uhh achterzetten en dan ben je er ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zei toch lasagne? Dat is genoeg.
Een was met kieeeeeeeeeeeeeeeep en mascarponequote:
Si!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spreek je nu vloeiend Italiaans?
Wil je een snickers?quote:
Goed ideequote:
quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga ik vanavond eten![]()
@:mschol
En als je een Zeeuw bent is eeeeeeeej blijkbaar ook goedquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
overal uhh achterzetten en dan ben je er ook
Ik ben geen Italiaan, alleen mn naam is raarquote:
Na beter bijhouden toch met een kat of hond die los rondloopt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je daar niet een paar dagen mee wachten?
Ik zie er dus uit als een banaan, een kiwi en een pot chocopastaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onzin, calorietjes tellen is niet heilig, gewoon puur en gezond eten zonder 10.000 E-nummers waar je tieten, een verstoorde stofwisseling en een vaag ananashoofd van krijgt.
Je bent wat je eet, als je vaak lasagne eet zie er ook uit als een uitgezakte lasagne.
#zininquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga met de gen z interns vapen in de rookruimte
Gianni Versacequote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben geen Italiaan, alleen mn naam is raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |