SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan etenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:31 schreef drakin het volgende:
Er spelen genoeg andere dingen waar je je wel zorgen om kunt maken
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou wat gaaaaan we vanavond eten?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
- het weer
- het nakende weekend
- wat te eten dadelijk en straks
- wat zal ik eens allemaal voor nutteloze dingen gaan aanschaffen
Wat eten we vandaag is een kleine zorg.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zoals wat eten we vanavond gaan eten
KIIEEEEPPquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Een stam in Afrikaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik noem dat altijd totsti's, waarom weet ik ook niet.
@ToT Hoor je dat?!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit verbaast me ook niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik hou het bij 1 of 2quote:
zijn straks en vanavond 2 verschillende tijden?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Ja pak ze!!quote:
Is straks niet gewoon avondeten dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:41 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb straks lasagna en vanavond 2 tosti's en dan vind ik 't gescheten.
Ja om 15:00 en om 18:30.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn straks en vanavond 2 verschillende tijden?
Ken ik nietquote:
Kun je daar niet een paar dagen mee wachten?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:48 schreef Ama het volgende:
Ik moet zo stofzuigen maar ik vind dat zo zielig haha. Dat gaat ze niet leuk vinden.
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakkerquote:
lasagne is wel een flinke snack om 15:00quote:
Kan er nog meer bij dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakker) Geluncht met soep. Zo lasagna, daarna 2 tosti's en dan denk ik dat het hierbij blijft.
Nou ik zit dan wel re-de-lijk aan m'n tax. Maar afhankelijk van hoe ik mij vanavond voel gooi ik er misschien nog een kippensoepje inquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Kan er nog meer bij dan?
Hier alleen nog een bakje yoghurt met cruesli gehad
Dan zit je op hoeveel kcal?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb niet ontbeten (want was nog niet wakker) Geluncht met soep. Zo lasagna, daarna 2 tosti's en dan denk ik dat het hierbij blijft.
Das lekker rauwquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
denk dat ik straks een stukje zalm in de pan mik
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:52 schreef gianni61 het volgende:
denk dat ik straks een stukje zalm in de pan mik
Soep + lasagna + tosti's + nog een soepje? Rond de 1700.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soep + lasagna + tosti's + nog een soepje? Rond de 1700
maar dat is die niet meer als die de pan raaktquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je daar niet een paar dagen mee wachten?
Ik ben gewoon gek op lomi lomi salmon en dat maak je met rauwe zalmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat is die niet meer als die de pan raakt
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gek op lomi lomi salmon en dat maak je met rauwe zalm
Pisgeel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |