Klopt helemaal mooi hoor..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook de sjieke woorden "tournee generale", maar dat kennen de nederlanders absoluut niet ;-)
Ik zou hem de kleding nu helemaal niet meer gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd of hij daar ook mee weg komt. Ik zie nog wel gebeuren dat die zijn kleding krijgt vandaag door dat gedram.
BB wil ons het gevoel geven dat wij ook mee mogen beslissen. Niet dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef Verida het volgende:
maar je kunt toch niet echt koppels samenstellen als je niet weet wie vanavond naar huis moet?
Beide dus een nominatiequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Keanu krijgt 3 keer een zendercheck omdat ie in de suite naar de spiegel ging
Jolien : huh waarom mag dat niet ?
Keanu : Jeff heeft er net letterlijk liggen slapen
Consequent zijn ze niet neequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Keanu krijgt 3 keer een zendercheck omdat ie in de suite naar de spiegel ging
Jolien : huh waarom mag dat niet ?
keanu : Jeff heeft er net letterlijk liggen slapen
Bb maakt degenen die aan Niels gekoppeld is gewoon dmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:46 schreef Verida het volgende:
maar je kunt toch niet echt koppels samenstellen als je niet weet wie vanavond naar huis moet?
Dat was Axelquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Consequent zijn ze niet nee
Weet niet meer wie, maar laatst wilde iemand daar in de spiegel kijken waar Eva zichzelf al aan het bewonderen was. Die gast kreeg ook meteen een ZC terwijl Eva -die daar ook niet hoort te zijn- gewoon kon blijven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:55 schreef Flow3r het volgende:
Begint al goed met die 2 zijkanten![]()
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:55 schreef Flow3r het volgende:
Begint al goed met die 2 zijkanten![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:56 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft eindelijk door dat het fout is![]()
[ afbeelding ]
Quality time met vriendinnetje zonder meekijkende camera'squote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waar is Jeff?
ik ben nu een klein uurtje aan het kijken, denk ik, en heb hem nog niet gezien of gehoord?
Maar ik heb Jolien wel gezien, bij Keanu zijn kappersessie o.a.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Quality time met vriendinnetje zonder meekijkende camera's
Jolien zit in de woonkamerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ik heb Jolien wel gezien, bij Keanu zijn kappersessie o.a.
Gaat ie nog vreemd ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:02 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Maar ik heb Jolien wel gezien, bij Keanu zijn kappersessie o.a.
Ook al een hele tijd niet meer gezien, ook Jolien niet. Nu zijn ze eens niet in beeld, gaan we ze nog missen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waar is Jeff?
ik ben nu een klein uurtje aan het kijken, denk ik, en heb hem nog niet gezien of gehoord?
Die zal wel weer in de vrouwenslaapkamer liggen te slapen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waar is Jeff?
Haha, ik hoopte eerder iets van dat Jeff zwaar berispt wordt behind the scenes over zijn gedrag en/of lange sessie met psycholoog over zijn gedrag. Wishful thinking dat hij een Lennie'tje zou doen, zeker?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook al een hele tijd niet meer gezien, ook Jolien niet. Nu zijn ze eens niet in beeld, gaan we ze nog missen.
Psycholoog is op vrijdag dus misschien daarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:00 schreef Jackiegekkie het volgende:
Waar is Jeff?
Of misschien zit hij in de DBK met een Big Mac.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:06 schreef -river- het volgende:
[..]
Die zal wel weer in de vrouwenslaapkamer liggen te slapen.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of misschien zit hij in de DBK met een Big Mac.
Idd, en BB grijpt niet in ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
Pootje mag het over de uitslagen van de poll hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |