Wat aardig van BB...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja van de week in de werkplaats was er koffie en thee
Elk team is zo sterk als zijn zwakste schakel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is het niet slimmer om mensen die wel leuk zijn met een ‘sterk’ iemand een koppel te laten vormen. Denk nl dat het sterkste koppel straks een vrijstelling kan krijgen
Ja, overal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook op andere fora en social media ? (ik volg naast FOK eigenlijk niets).
Onbeperkt, naar believen, zoveel als je wilquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo wat een verwennerij... en wat is thee à volonté?
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooohooo wat een verwennerij... en wat is thee à volonté?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:29 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Onbeperkt, naar believen, zoveel als je wil
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:30 schreef Jockari het volgende:
[..]Thnx...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane is de beste timmervrouw tot nu toe!
Wij gebruiken ook de sjieke woorden "tournee generale", maar dat kennen de nederlanders absoluut niet ;-)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het klinkt zo chique de friemel...
Had eigenlijk niet anders verwacht na dat houthakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane is de beste timmervrouw tot nu toe!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Thnx
Het klinkt zo chique de friemel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Lekker ook op je sokkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Intussen werkt Sharice op stream 1 de pruik van Keanu bij
Ik ook niet, die doet alleen maar iets als er iets voor hemzelf in zit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef -river- het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Jeff huisjes in elkaar gaat zetten voor niets.
Wel de accenten ook gebruiken hè, dat maakt het extra chiquequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook de sjieke woorden "tournee generale", maar dat kennen de nederlanders absoluut niet ;-)
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:36 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon omdat het kan!
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij gebruiken ook de sjieke woorden "tournee generale", maar dat kennen de nederlanders absoluut niet ;-)
Dan ben ik benieuwd of hij daar ook mee weg komt. Ik zie nog wel gebeuren dat die zijn kleding krijgt vandaag door dat gedram.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:33 schreef -river- het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat Jeff huisjes in elkaar gaat zetten voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |