We betalen ook nix hé?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat jullie altijd maar één stream hebben!
Ik heb geprobeerd alle bestaande groepjes uitelkaar te werken iigquote:
Hij is aan het staken toch hij wil zijn kast.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:15 schreef mazaru het volgende:
Moet Jeff ook werken of mag hij in bed blijven liggen in de vrouwenkamer?
Het is jammer dat Niels en Jordy te laat er achter zijn gekomen dat Jeffrey en Mattheus hebben gelogen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat dus jammer zijn als een van hun eruit gaat. Jane met Axel en Jordy en Niels die kunnen een sterk gelegenheids bondje vormen. Trek daar af en toe een Elsa en een David bij en je breekt dat andere clubje.
Tja, het is gratis. Geen abo, alleen maar accountje maken en inloggen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat jullie altijd maar één stream hebben!
Haha doe ik Jeffrey met Eva... Word er wat extra benzine bij gegooidquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb voor Jane en Jolien gestemd: om Jeffrey en Milena een beetje jaloers en bozig te maken
Supermakkelijk voor GoPlay om gewoon commercials er tussendoor te gooien en op die manier te verdienen. Ik heb bij elke streamwissel ook een commercial breakquote:
Daarom ga ik me er niet mee bezig houden. Ze doen maar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze maken het zo verwarrend en ingewikkeld dat ze uiteindelijk zelf de koppels kunnen maken die ze willen.
Ventje heeft niks te willenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is aan het staken toch hij wil zijn kast.
Ik heb standaart het geluid al uit, als ik iets bijzonders uit mijn ooghoek zie wil ik nog wel eens luisterenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Supermakkelijk voor GoPlay om gewoon commercials er tussendoor te gooien en op die manier te verdienen. Ik heb bij elke streamwissel ook een commercial break
Ja van de week in de werkplaats was er koffie en theequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat met die koffie, hebben ze een keer koffie gehad terwijl ze aant werk waren ofzo?
Hadden toen koffie en thee à volontéquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:17 schreef Frummelie het volgende:
Wat is dat met die koffie, hebben ze een keer koffie gehad terwijl ze aant werk waren ofzo?
Wat hou ik toch van het Vlaamsquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hadden toen koffie en thee à volonté
Thuis is zijn kast...opkallefateren en wel heel rap...quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is aan het staken toch hij wil zijn kast.
Is het niet slimmer om mensen die wel leuk zijn met een ‘sterk’ iemand een koppel te laten vormen. Denk nl dat het sterkste koppel straks een vrijstelling kan krijgenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd alle bestaande groepjes uitelkaar te werken iig
Pootje is goed bezig, ik zou graag willen dat ik hem beter verstond.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
En op Pootje na gisteren heeft niemand zich ooit even uitgesproken over een ergenis in t huis.
Vooruit Elsa, maar die deed het over huishoudelijke taken.
Hopelijk wordt Wicky als eerste vrijgesteld vanavond, dat heeft hij wel verdiend na vorige week. Zal hij een mooie boost van krijgen!quote:
Ooohooo wat een verwennerij... en wat is thee à volonté?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hadden toen koffie en thee à volonté
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |