Hij heeft schijt aan de regels dat laat hij continu blijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze mochten ook ooit geen spiegels en apparatuur van iemand anders gebruiken als je je kast niet had. Maar voor Jeffrey gelden andere regels.
Voor hem lijkt inderdaad het 'mag niet, maar ze zeggen er niks van, dus mag het'-principe te gelden..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze mochten ook ooit geen spiegels en apparatuur van iemand anders gebruiken als je je kast niet had. Maar voor Jeffrey gelden andere regels.
nee de 3e van onderen rechtstreeks plaatsen, niet met img extra erbijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:54 schreef Tascha071 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
of : mag niet, maar ik doe het lekker toch en dan gaan jullie mij wel mijn zin geven.....quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor hem lijkt inderdaad het 'mag niet, maar ze zeggen er niks van, dus mag het'-principe te gelden..
Probleem is dat hij schijt heeft aan de regels en als BB die wel toe wilt passen is hij onbeschoft naar BB toe.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Thanks!!! Ff oefenen met excuus voor de vervuiling van de cos. Maar als ik t even goed weet moet t lukken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee de 3e van onderen rechtstreeks plaatsen, niet met img extra erbij
Hij heeft een grote bek, maar echt heel erg tegen de regels, durft hij niet te gaan. Anders had hij al gewoon kleding van iemand anders aangetrokken, of gewoon het plastic van de spiegel afgehaald, of gewoon openlijk alle appels opgevroten enz.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Probleem is dat hij schijt heeft aan de regels en als BB die wel toe wilt passen is hij onbeschoft naar BB toe.
Ik zie hem heel graag eruit getrapt worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij heeft een grote bek, maar echt heel erg tegen de regels, durft hij niet te gaan. Anders had hij al gewoon kleding van iemand anders aangetrokken, of gewoon het plastic van de spiegel afgehaald, of gewoon openlijk alle appels opgevroten enz.
Hij gaat maar een heel klein beetje over de grenzen van BB in, en loopt verder braaf in het gareel. Hij heeft alleen een grote onbeschofte bek tegen BB, maar daar zet hij alleen maar zichzelf mee voor lul.
Ik vind het een heel verwend, gefrustreerd ventje, maar tot nu toe wordt hij alleen maar gefrustreerder van BB
Ik zie hem liever eruit gestemd worden eigenlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:03 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie hem heel graag eruit getrapt worden.
op mobiel kun je lastig screenshots maken idd. Zeker van de videoland app. De belgische apps ken ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:05 schreef Tascha071 het volgende:
Plaatsen van screenshots lukt niet via je mobiel hè! Klopt dit? Krijg altijd zwart beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |